|
Botje
Adverteerder |
|
|||
|
ik heb al een aantal jaren geen vuurwerk meer gekocht. Zonde van het geld. Maar heb hier thuis nog steeds een sstuk of 50 van die kleine pijltjes die niks doen liggen.
|
||||
Quote: Stfn ja moet partyflock maar niet van die gay url's maken |
||||
|
Die nitraten komen haaaaaaaaaaaaaaaaard man
|
||||
Gepost op maandag 29 december 2008, om 18:55
Gepost op maandag 29 december 2008, om 19:40
Quote: Saven Tuurlijk, geef partyflock maar weer de schuld, kies maar weer voor de makkelijke uitweg. Is btw makkelijk te fixen door de urls eerst door base64_encode() en dan de smileys te parsen om op het eind de urls weer door n base64_decode() te jagen. [Laatst bewerkt door sandr op maandag 29 december 2008, om 20:07] |
||||
Gepost op maandag 29 december 2008, om 20:27
|
Kon het niet laten om alvast wat af te steken
.Dagdag stenen varkentjes van de buren
|
||||
Gepost op maandag 29 december 2008, om 23:14
Quote: Bjorg die vlinders heb ik ook maar dan in bruin papiertje. Noem ze maar gewoon nitraten, ze zijn het niet waard om vlinders genoemd te worden
|
||||
Gepost op dinsdag 30 december 2008, om 03:36
|
Mijn kamer is en blijft leeg dit jaar, zoals al jaren....
|
||||
Gepost op dinsdag 30 december 2008, om 09:44
Quote: Guz Ja oke dat maakt het dan alweer anders. Maar je leest zovaak op forums op internet van die mensen denken dat ze stoer zijn omdat hun "een pijpbom kunnen maken, wouw zomaar in de schuur!". Dan denk ik wel eens denk eens na man.Vandaar die reactie ![]() |
||||
Gepost op dinsdag 30 december 2008, om 09:47
Quote: DJVG Dus ook geen meubels? Sloeber
|
||||

Trucs met lichaam.
happy new year bitchez
F&V Free Games

(450 stuks)

.

Maar je leest zovaak op forums op internet van die mensen denken dat ze stoer zijn omdat hun "een pijpbom kunnen maken, wouw zomaar in de schuur!". Dan denk ik wel eens denk eens na man.