Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd
Forum indexVuurwerk › Vuurwerkverkoop gestart!
Pagina: 1 | 2 | 3 | 4

Botje

Adverteerder
Gepost op donderdag 1 januari 2009, om 15:19
Paul
Minispammer
996 posts
Ik heb ook nog al mijn vingers. Gisteren vooral veel grondbloemen met knal afgestoken, erg harde knal(veel harder dan de rotjes). Ook zes pakken thunder kings. Flashing diamonds zijn trouwens ook wel geinig, vooral als het wat donkerder wordt.
Daarnaast nog één ratelband 500 shots. Ook erg leuk.

[Laatst bewerkt door Paul op donderdag 1 januari 2009, om 15:21]

Gepost op donderdag 1 januari 2009, om 17:36
sandr
aka Chuck Norris

Ultimate
5308 posts
Quote: Paul

Ik heb ook nog al mijn vingers. Gisteren vooral veel grondbloemen met knal afgestoken, erg harde knal(veel harder dan de rotjes). Ook zes pakken thunder kings. Flashing diamonds zijn trouwens ook wel geinig, vooral als het wat donkerder wordt.

grondbloemen moet je in een but gooien, gaat het water helemaal van borrelen
Gepost op donderdag 1 januari 2009, om 23:10
Artofdead
Master Fish

Ultimate
6891 posts
Quote: Paul

Grondbloemen met knal zijn Sneakers
Gister 2 ratelbanden van 100000 shots en eentje van 50000 shots aangestoken, 2 lawine pijlen, maar dat was in de avond,
In de ochtend en middag heb ik grondbloemen,babypijltjes,Jumping Jacks en rotjes afgestoken, zelf vond ik het wel kut dat ik Jumping Jacks had gekocht, was slechte kwaliteit

Hardstyle/Metal/Rap/Rock/Dubstep

Gepost op donderdag 1 januari 2009, om 23:19
Kersentaart
© Kersentaart

Saven Player
545 posts
Jumping Jacks zijn sowieso kut. Doen niets. Laatste jaar dat ik astronauten ga kopen. Die kanker dingen gaan echt niet op.

Gimmèh kudos!!!```

Pagina: 1 | 2 | 3 | 4

Online bezoekers (Donderdag 9 februari 2012, om 01:31)
Er zijn 11 bezoekers online, waarvan 0 ingelogd.
Members ingelogd:
Versie: v4.2.3       Parsetime: 0.04049 seconden       ( disclaimer | regels | contact )
Offertezeker.nl Online Offertes Vergelijken