Gepost op donderdag 1 januari 2009, om 21:00
|
Hallo Allemaal,
Wat vinden jullie van de nieuwe versie. http://www.onlineradiostations.nl Groet, Stephan |
||||
|
Botje
Adverteerder |
|
|||
|
Goed, strak, overzichtelijk. Alleen:'5 meest geluistert' ?
|
||||
|
Ik vindt het mooi en overzichtelijk, maar...
Er zijn al een paar site's met online radio stations, dus weinig kans dat 'ie bezocht wordt toch? Of heb ik het fout? |
||||
|
Ik moet scrollen om de rest van de zenders te zien + ik kan niet via CTRL + F een zender zoeken. Ik zou jouw site niet gebruiken om radio te beluisteren.
Wat betreft toegankelijkheid zou ik eerder voor Nederland.fm gaan. |
||||
|
ORS bestaat al een poos, maar hij heeft nu een nieuwe layout laten maken
![]() Vind het een goede verbetering op de vorige stephan
|
||||
|
Ik ga nog een zoek functie erin laten bouwen om het nog makkelijker te maken.
|
||||
|
Oowja -1 omdat Kink Aardschok er niet bij staat xD.
|
||||
|
Net zoals frenk zegt
Goed,strak 10/10 |
||||
Quote: Artofdead Kink Aardschok heb ik op de site gezet. En de site heeft een update ondergaan. Nu als je op een zender klikt opent hij het niet op een nieuwe pagina. En nu staan er 4 zenders naast elkaar ipv 3. Want anders moest je heel veel scrollen. Nu is het wat minder. [Laatst bewerkt door Comp4u op zaterdag 3 januari 2009, om 19:27] |
||||
Quote: Inuyasha Ik heb het aangepast. Alleen dat van Nieuwsbrief krijg ik niet goed in firefox. |
||||
|
Vaag . maar mischien ligt het aan me internet verbinding
maar op me mobiel (u600) is die er al en deze loopt achter snap je wat ik bedoel? |
||||
|
op welke manier loopt ie achter?
|
||||
Quote: Comp4u Nou als ik met met mobiel luister (u600) loopt ie iets van 2 minuten achter(radio station) dus dan loopt me mobiel 2 minuten voor. bartyow |
||||
|
Daar kan ik niks aan doen. Dat licht vaak aan de stream van het radio station.
|
||||
|
Internetstreams lopen meestal achter.
|
||||
|
oke bedankt weet ik dat ook weer
|
||||
|
Leuke site
|
||||
Quote: iisys Ik heb nu op de site een zoekfunctie gezet. |
||||
|
hebben jullie nog opmerkingen?
|
||||
Quote: Comp4u Ja, gewoon de naam onder elk plaatje zetten. CTRL + F is vele malen sneller dan jouw zoekformuliertje: ik hoef immers niet mijn verzoek naar jouw server te sturen, die hoeft niet het op te zoeken, die hoeft geen resultaat terug te sturen, dat hoef ik niet te onvangen. Met CTRL + F zoekt firefox lokaal het woord en is dus véél understatement sneller dan jouw zoekformulier. Niet te vergeten dat je zoekformulier geen sneltoets heeft en ik er met de muis heen moet. Probeer op een onopvallende manier mooi de naam van het radiostation eronder te verwerken. |
||||
|
Echt wel handig luister 2 á 3 uur per dag!
|
||||
Quote: Bartyow Ik ben blij dat je het heel handig vind. |
||||

Beste mensen.
happy new year bitchez
F&V Free Games