Gepost op zaterdag 31 januari 2009, om 18:37
|
Hallo!
Volgens mij is Yolanthe Cabau van Kasbergen zwanger, en anders is ze dik. Bekijk deze foto maar, die ik heb gevonden:
|
||||
|
Botje
Adverteerder |
|
|||
|
Lekkere scherpe kont
|
||||
|
Zwanger, ook te zien aan de grootte van de tieten.
|
||||
|
Nu maar wachten wanneer het babytje komt...
|
||||
|
Niet zo raar van Jan
|
||||
|
Yolanthe is altijd; "Fapfapfap"
|
||||
|
Nu pas... Jezus wat laat
|
||||
|
lijkt me overduidelijk, of iemand heeft dit zitten photoshoppen, kan natuurlijk ook altijd
.
|
||||
Quote: sandr Tis inderdaad een photoshop. Wazige broekpatroon enzo. Best wel een slechte photoshop nog ook
|
||||
![]() Duidelijk |
||||
|
Hoe wist ik het.
ohja peter, hoe komt het dat deze afbeelding op jouw hosting staat en verder nergens anders is te vinden? [Laatst bewerkt door sandr op zaterdag 31 januari 2009, om 23:24] |
||||
|
Whehe
![]() @modbreak Wat nou ![]() Toen ik nog op ML zat zat peterbin1 daar ook En was hij 8 ofzo Huge-ass-bashtopics enzo ![]()
Modbreak
.. [Laatst bewerkt door Frenk op zondag 1 februari 2009, om 13:22] |
||||
Quote: Peterbin1 YOU FAIL!!! ![]() [Laatst bewerkt door Timm op zondag 1 februari 2009, om 00:23] |
||||
|
Die kont is veel te dik, zelfs zwangere yolanthe zou niet zo'n dikke kont hebben. Bovendien was ze gister nog te zien op tv (geen herhaling), en daar was ze nog redelijk slank.
|
||||
Quote: Jaapje ja idd |
||||
Quote: Timm Ik zag ook niet gelijk in één blik dat het bewerkt was hoor.. |
||||
Quote: Frenk ik weet t, mijn 1e reactie hier is ook al weggesavend .Maar nu issie al bijna 11 .[Laatst bewerkt door sandr op zondag 1 februari 2009, om 13:57] |
||||
Quote: sandr Sow ![]() -edit- Offtopic: "Welkom op de bizzer site. kijk gerust rond want we zijn 24 uur per dag bereikbaar !" Nou joh ![]() [Laatst bewerkt door Frenk op zondag 1 februari 2009, om 15:05] |
||||
Quote: Frenk Eerst op homepc gehost?
|
||||
Quote: DEBIZZERZOMG Die worden nog eens miljonair. ![]() ![]() [Laatst bewerkt door Darkmystery op zondag 1 februari 2009, om 18:32] |
||||
|
Ik wou een klusje insturen:
Quote: Maar toen kwam er te staan "Tijdelijk niet aanwezig". Ze spreken echt goed Nederlands! |
||||
Quote: omg
|
||||
|
Groep zes!! !?!
Ow nu al groep acht, never mind =D [Laatst bewerkt door Frenk op zondag 1 februari 2009, om 21:13] |
||||
Quote: Wouter Whahaahaha, tsjah wat valt hierop te zeggen... |
||||
Quote: Frenk Zegt ons 2e jaartje... |
||||

Beste mensen.
happy new year bitchez
F&V Free Games

.