Gepost op zaterdag 7 februari 2009, om 17:56
|
Hey allemaal, ik heb een animatie gemaakt voor CKV
En ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Klik hier voor de hoge kwaliteit versie! |
||||
|
Botje
Adverteerder |
|
|||
Gepost op zaterdag 7 februari 2009, om 18:11
|
Heel makkelijk te maken door met
Anyway, de tekeningetjes zijn lelijk, en ik snap het nut van die animatie niet? Verder wel grappig gemaakt, opzich. [Laatst bewerkt door Jaapje op zaterdag 7 februari 2009, om 18:12] |
||||
Gepost op zaterdag 7 februari 2009, om 18:20
Quote: Jaapje Heb het niej met flash gemaakt maar met gimp, D.m.v. een achtergrond en poppetje te maken, en hem vervolgens te laten bewegen en bij elk stukje het op te slaan, het zijn in totaal 155 frame's. en het nut van een CKV project is dat je er een goed cijfer voor kan halen...
|
||||
Gepost op zaterdag 7 februari 2009, om 18:20
|
Gaat die nou in het begin jumpen?
![]() -8652 |
||||
Gepost op zaterdag 7 februari 2009, om 18:22
Quote: Stfn Dat was wel de bedoeling, ja |
||||
Gepost op zaterdag 7 februari 2009, om 18:22
|
Ik vind het wel mooi gedaan
|
||||
Gepost op zaterdag 7 februari 2009, om 18:57
Quote: Leone Ja dat zeg ik: het is heel makkelijk te maken, met onder andere flash. En ik vraag niet om het nut van je CKV project, maar om het nut/doel van je filmpje: waar gaat het over, waarom staat er zo'n dom poppetje te springen en crasht vervolgens zijn computer. |
||||
Gepost op zaterdag 7 februari 2009, om 19:20
|
grappig gemaakt!
|
||||
Gepost op zaterdag 7 februari 2009, om 19:58
|
Standaard CKV animatietje, haal je inderdaad wel een leuk cijfertje mee. Verder is het lame
|
||||
Gepost op zaterdag 7 februari 2009, om 23:08
|
Ik moest effe lachen bij de link: Klik hier voor de Hoge Kwaliteit versie
.Maarja, volgens mij gewoon normaal standaard ckv ding... kdenk wel dat je hiermee 7/8 haalt
|
||||
Gepost op zondag 8 februari 2009, om 00:29
|
Bij mijn ckv leraar wordt je punt in de praktijk gewoon gebasseerd op wat hij van je vind (hij zal het nooit toegeven, maar het is wel zo), daarom begon ik ckv ook het een nette 7.5 en mag ik nu blij zijn als ik een 5.5 heb
.Ohja bewijs hiervoor: Ik lever precies hetzelfde verslag als een klasgenoot bij dezelfde leraar, alleen ik lever het op tijd in en die klasgenoot te laat, ik krijg een 6 en die klasgenoot een 8, maar 1 punt eraf omdat het te laat was. Het feit dat het hem niet eens opviel dat hij twee keer hetzelfde verslag had nagekeken geeft ook wel aan hoe goed hij het doorleest. |
||||
Gepost op zondag 8 februari 2009, om 00:35
|
We moeten met CKV zo'n kanker animatie maken met een boekje. Maak ik er een met een vriend.. Krijg je te horen dat je het alleen moet doen..
En ik had uitteraard geen meter uitgevoerd :k Kansloos vak |
||||
Gepost op zondag 8 februari 2009, om 13:34
Quote: sandr Zulke mensen mogen eigenlijk gewoon geen les geven vind ik. |
||||
Gepost op zondag 8 februari 2009, om 13:45
Quote: Artofdead idd, maar niemand heeft het lef het tegen m te zeggen omdat we toch een voldoende voor ckv moeten hebben omdat je anders zwaar de lul bent .
|
||||
Gepost op zondag 8 februari 2009, om 13:50
Quote: sandr Kan je dan niet naar afdelingshoofd/mentor gaan dan? |
||||

Beste mensen.
happy new year bitchez
F&V Free Games