|
Botje
Adverteerder |
|
|||
Gepost op donderdag 15 maart 2007, om 16:42
|
http://rapidshare.com/files/18652605/I-Doser.Com_-_Recreational_Simulations_1-_Read_NFO_-2006-NCR-psynew.blogspot.com.rar
btw. degene die ik peyote had laten luisteren heeft die avond A-bomb1 gedaan. Hij was op 50% gestopt, want hij hoorde stemmen in zijn hoofd die zijn naam riepen... |
||||
Gepost op donderdag 15 maart 2007, om 16:45
|
lool
wat een boon |
||||
Gepost op donderdag 15 maart 2007, om 20:37
|
waar blijft die foto van die spacende jongen? ik wil hem wel eens high zien kijken
|
||||
Gepost op donderdag 15 maart 2007, om 21:47
Quote: Tadnecty ik ga nu peyote doen wtf ben bij 3.30 minuten en ineen keer hoorde ik raar deuntje schrok me focking kapot ![]() [Laatst bewerkt door Gabber4life op donderdag 15 maart 2007, om 21:53] |
||||
Quote: Gabber4life raar deuntje dus bij Gabbermuziek schrik je dan altijd kapot of is dat anders
|
||||
|
http://rapidshare.com/files/21291007/Dose_Files.rar
hier kun je de doses voor i-doser op de computer downloaden LET OP: de doses zijn maar 1 x te gebruiken dus maar een back-up van de doses zodat je ze vaker kan beluisteren [Laatst bewerkt door Pimmah op vrijdag 16 maart 2007, om 11:36] |
||||
|
Zet ze gewoon op \"read only\". Dan worden ze niet verweiderdt! :\')
|
||||
|
bedankt voor de tip had ik nog niet aan gedacht
Jammer dat read only werkt helaas niet [Laatst bewerkt door Pimmah op vrijdag 16 maart 2007, om 14:55] |
||||
Quote: Pimmah Hmz, helaas ![]() Maarja, backup kan ook altijd Of anders ff modden met Reshacker zodat ie ze niet verwijdert
|
||||
|
Ik heb net gemerkt dat back-uppen ook helaas niet werkt en de bestanden worden ook niet verwijderd, maar je kan ze gewoon niet meer gebruiken. :\'(
als iemand hier een oplossing voor heeft dan zou ik dat graag willen horen [Laatst bewerkt door Pimmah op vrijdag 16 maart 2007, om 15:52] |
||||
Quote: Badeendje nee das wat anders
|
||||
|
je zou kunnen proberen:
bijna aan het eind gekomen om op tutorial te drukken, het programma crasht dan. of als je de complete i-doser hebt, in rar files, laat alle bestanden in de winrar file zitten. De nieuwe kopieer je daar naar toe. na het afsluiten van i-doser wordt er bij winrar gevraagd of de nieuwe files toegevoegd mogen worden aan het archief. klik op NEE. [Laatst bewerkt door Tadnecty op vrijdag 16 maart 2007, om 17:28] |
||||
|
het werkt zoveel malen dank
|
||||
|
Zeg, weet iemand een site waar alle NIEUWE doses verkrijgbaar zijn:
You-Choose YaBa Cliff Hanger Brain+ Dexies Speed Absinthe Prozium Theta Gamma Delta Beta Alpha Masochist !RAVE! Downer Hangover Cure Calm Me QUIT! Gray-B-Gone QuickHappy AntiSad Anti-Migraine |
||||

Vodafone test dev
Daar ben ik weer!
Daar ben ik we.. 12:58
nintendofacts.nl
Messenger Flooder v1..

of is dat anders