|
Botje
Adverteerder |
|
|||
Quote: yeepo87 Dus i doser is niet de eerste maar heeft het alleen bekend gemaakt??
|
||||
Quote: that\'s it... De gasten achter I-doser zijn degene die het commerciëel hebben gemaakt, onder de naam I-Doser. Opzich al een aantrekkelijke naam voor vooral jongeren. Daarbij heten de \"doses\" Marijuana, Peyote, Trip, LSD, Hand Of God. Gewoon namen die de jongeren trekken. Die denken, dat zal wel goed zitten. I-doser-makers zijn een kwartiertje bezig met iemand Peyote (echte), hem aan een EEG te leggen en de frequenties te vergelijken van de site die hier ook eens is gepost. Ze geven het een mooie naam en verkopen het... |
||||
|
wat een slim idee eigenlijk
iets op internet zoeken dat niet zo bekend is maar wel goede potentie heeft en zelf commercieel het op de markt brengen
|
||||
|
Peyothe mp3 werkte niet bij mij...
|
||||
|
Die mp3's werken volgens mij sowieso niet aangezien je van verschillende kanten verschillende geluiden moet horen. En je moet het ook nog in hoge kwaliteit horen.
|
||||
|
Faal als je hierin geloofd.
|
||||
Quote: Stfn Idd. Grotendeels placebo effect. Je kunt misschien een beetje duizelig worden, of hoofdpijn krijgen, maar niet veel meer dan dat. |
||||
Quote: Stfn *kuch kuch* Heb ooit een keer ecstacy gebruikt. Stond in de beschrijving dat je er geil van werd ofzo ( ). Als het placebo effect was was er dus dat gebeurd. Alleen het enige wat er gebeurde was dat ik k*nker veel moest lachen. Maar ik had echt niet verwacht dat dat zou gebeuren en ik heb het echt niet geforceerd.
|
||||
|
I-doser
|
||||
Quote: Ya right, want door naar ruis te luisteren ga je slechtere muziek luisteren. Retard. |
||||
Quote: iisys iisys
|
||||
|
30 minuten naar z'n kut geluid liggen luisteren... werkt niet...
|
||||
Quote: iisys Hij is terug?
|
||||
|
Iedereen die zegt dat het niet werkt: hebben jullie het ook geprobeerd?
|
||||

happy new year bitchez
[iPod Touch] Defecte..
F&V Free Games

iets op internet zoeken dat niet zo bekend is maar wel goede potentie heeft en zelf commercieel het op de markt brengen

). Als het placebo effect was was er dus dat gebeurd. Alleen het enige wat er gebeurde was dat ik k*nker veel moest lachen. Maar ik had echt niet verwacht dat dat zou gebeuren en ik heb het echt niet geforceerd.