Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

Klacht: BF2

Frenk
Non-Octo
Geplaatst op: 25 Feb 2009, 14:51
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Battlefield 2: fantastisch spel
Alleen, zowiezo, je kan pas op Vista spelen met een 500 mb update en met mijn internet duurt dat wel flink een tijdje. Hmmz, in ieder geval, Windows 7 trektie wel zonder update dus dat is nice. Maar dan krijg ik echt de beste error ooit

"You have to install DirectX 9.0c or higher to play BF2.
Your version: 10.0"
En dan sluit hij zichzelf af. En wat dan nog het mooiste is, gister bij de eerste keer na install kreeg ik dat ook, maar de keer erna deed hij het gewoon??

Klacht: ik kan nu niet gamen

Saven
admin
Geplaatst op: 25 Feb 2009, 14:54
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Lol
maar BF2 is gratis toch? Of is dat niet zo Ik had namelijk begrepen dat BF2 alleen online was, maar wel gratis

Artofdead
Master Fish
Geplaatst op: 25 Feb 2009, 15:01
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Saven schreef:

Lol
maar BF2 is gratis toch? Of is dat niet zo Ik had namelijk begrepen dat BF2 alleen online was, maar wel gratis

BattleField 2 Heroes was volgens mij gratis...
Normale BattleField 2 is volgens mij niet gratis.

Stijn
<b>Neuker</b>
Geplaatst op: 25 Feb 2009, 15:42
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Neen BF2 moet je kopen
en heroes is gratis maar het duurt al maanden voor ze die uitbrengen die moest normaal al vorige jaar beschikbaar zijn.

Frenk
Non-Octo
Geplaatst op: 25 Feb 2009, 15:49
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

BF2 moet je kopen a 15 euro bij bol.com. BF Heroes daarintegen is gratis maar zou al vorig jaar uit zijn gekomen, maar wat steeds meer vertraging oploopt. BF Heroes wordt ook geproduceerd door DICE en EA. En BFH2 bestaat nog niet eens.

Bart
Hoeren :'(
Geplaatst op: 25 Feb 2009, 15:52
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Saven schreef:

Lol
maar BF2 is gratis toch? Of is dat niet zo Ik had namelijk begrepen dat BF2 alleen online was, maar wel gratis

Gratis, grapjas.

Dat is echt een hele goede game, heb hem zelf ook ( alleen ben nu meer van battlefield: bad company ).

Maar dat is wel héél raar frenk, maar die update downloaden is toch ook niet zo'n ramp?

Frenk
Non-Octo
Geplaatst op: 25 Feb 2009, 15:55
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Bart schreef:

[...]

Gratis, grapjas.

Dat is echt een hele goede game, heb hem zelf ook ( alleen ben nu meer van battlefield: bad company ).

Maar dat is wel héél raar frenk, maar die update downloaden is toch ook niet zo'n ramp?


Hij doet nu echt heel raar, 6x opstarten = error, maar als je hem dan opstart, en wacht, doet hij het toch En die update eigenlijk wel, dan moet ik hem 's nachts door laten lopen. Maar de pc staat bij mij op de kamer en die maakt tering veel herrie.

📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren


Login