Gepost op dinsdag 3 maart 2009, om 22:09
|
In Internet Explorer 8 beta doet de website een beetje vaag wanneer je met je muis over een menu item gaat xD
(hele scherm wordt wit en keert weer terug, elke keer als je over een link in het menu gaat.) Al denk ik meer dat het een bug in IE8 is, dacht ik het toch maar even te melden ![]() Edit: Oh, en de pagina springt naar boven waardoor je niet op links kan klikken onderaan ![]() [Laatst bewerkt door Digital op dinsdag 3 maart 2009, om 22:11] |
||||
|
Botje
Adverteerder |
|
|||
|
Ja dat betekent dat het tijd wordt voor een echte browser.
|
||||
|
Internet Explorer, hopeloos..
Safari 4 (L) |
||||
|
Ik gebruik ook liever FireFox maar daarmee kan ik via de taakbalk niet gelijk kiezen tussen tabbladen
|
||||
Quote: Digital Dan zijn het geen tabbladen meer maar gewoon losse schermen. Wat is het nut van tabbed browsen, als ze alsnog je taakbalk vervuilen? |
||||
|
Oh wacht ik heb niet gezegd dat ik Windows 7 beta draai hier he?
![]() Daar groepeerd ie alles in de taakbalk en kan je direct kiezen tussen tabbladen. En natuurlijk heeft windows die handige functie weer alleen voor z'n eigen product gemaakt =/ [Laatst bewerkt door Digital op dinsdag 3 maart 2009, om 22:46] |
||||
Quote: Digital Hm ja was er zelf ook al achter. Weet alleen niet heo het komt ![]() Lang leve v5 |
||||
Quote: DigitalIk snap er geen snars van, screen? Hoe dan ook, it doesn't beat tabbed browsen The Mac way: ![]() |
||||
|
Oh, heb een oplossing gevonden
![]() Oplossing: Compatibility View aanzetten, nergens geen last meer van ^^ |
||||
Quote: Digital Dan gebruiktie gewoon de IE7 engine. |
||||
|
't heet ook beta voor een reden hea...
|
||||
Quote: Digital Ah zo ja dat is niet zo onhandig als in de classic taakbalk die ik in gedachte had. |
||||
|
*me doesn't like IE
![]() *me doesn't like Opera ![]() Alle anderen zijn goed
|
||||

Beste mensen.
happy new year bitchez
F&V Free Games