Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

DJVG's Über Teller!

DJVG

Geplaatst op: 21 Mar 2009, 02:03
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Hallowa,

Niet echt interessant topique van mij, maar wel wat leuks

Had niet zoveel te doen vanavond, dus maar eens [url]www.pownedteller.nl[/url] gemaakt.

Niet echt boeiend, maar wel grappig!

Reacties en ideeen altijd welkom!

Greetz, DJVG

Frenk
Non-Octo
Geplaatst op: 21 Mar 2009, 09:16
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Lol

Artofdead
Master Fish
Geplaatst op: 21 Mar 2009, 09:25
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Hebben ze nog maar 10 dagen?
Moeten ze opschieten

sandr
aka Chuck Norris
Geplaatst op: 21 Mar 2009, 09:59
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

grafiekje: [url]http://www.uniqind.nl/powned/[/url]

Guz
Housejunkie
moderator
Geplaatst op: 21 Mar 2009, 10:17
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

DJVG schreef:

Hallowa,

Niet echt interessant topique van mij, maar wel wat leuks

Had niet zoveel te doen vanavond, dus maar eens [url]www.pownedteller.nl[/url] gemaakt.

Niet echt boeiend, maar wel grappig!

Reacties en ideeen altijd welkom!

Greetz, DJVG


Beetje zelf geld verkrijgen door jouw refund in te vullen daaronder. Na 1/2 leden de hele website al weggewerkt, wel goed idee.

HyperTesia
Webdeveloper
Geplaatst op: 21 Mar 2009, 11:10
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

En waarvoor is dat?

DJVG

Geplaatst op: 21 Mar 2009, 14:48
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Het aantal klopt ff niet, op gs.nl ook niet, 20K+ opeens

Stijn
<b>Neuker</b>
Geplaatst op: 21 Mar 2009, 15:27
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

DJVG schreef:

Het aantal klopt ff niet, op gs.nl ook niet, 20K+ opeens

Daar juist was het 20852 ofzo en nu ... .
Ik dacht wow het gaat snel.

Rian
Geplaatst op: 21 Mar 2009, 15:34
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Verkapte spam met je kut refund url

Lekker moeilijk ook he, gewoon tellertje van GS pakken en een countdown scriptje erbij en een of ander kutscript wat een gemiddelde maakt..

[Laatst bewerkt door Rian op zaterdag 21 maart 2009, om 15:35]
tttommeke
Geplaatst op: 21 Mar 2009, 15:37
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Rian schreef:

Verkapte spam met je kut refund url

Lekker moeilijk ook he, gewoon tellertje van GS pakken en een countdown scriptje erbij en een of ander kutscript wat een gemiddelde maakt..

Want geenstijl spamd nu zeker niet ofzo... Om de 2 berichten zie je een saai berichtje over hoe je lid kan worden... Als ze nu een systeem hadden waardoor je met sms ofzo kon betalen

Rian
Geplaatst op: 21 Mar 2009, 15:46
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

tttommeke schreef:

[...]

Want geenstijl spamt nu zeker niet ofzo... Om de 2 berichten zie je een saai berichtje over hoe je lid kan worden... Als ze nu een systeem hadden waardoor je met sms ofzo kon betalen


Dat GeenStijl spamt is niet gek, GS heeft immers een directe connectie met PowNed, maar dat DJVG ons gaat vervelen met zijn lelijke kutspamsite vind ik lame. En dan wil ik niet zeggen dat je het hier niet over PowNed mag hebben, maar draag dan iets nuttigs bij zoals ik en Sandr in het PowNed topic, met die gratis lid worden links, daar hebben mensen wat aan, maar aan deze kutspam niet.

Kosty
Geplaatst op: 21 Mar 2009, 16:16
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Rian schreef:

[...]
Dat GeenStijl spamt is niet gek, GS heeft immers een directe connectie met PowNed, maar dat DJVG ons gaat vervelen met zijn lelijke kutspamsite vind ik lame. En dan wil ik niet zeggen dat je het hier niet over PowNed mag hebben, maar draag dan iets nuttigs bij zoals ik en Sandr in het PowNed topic, met die gratis lid worden links, daar hebben mensen wat aan, maar aan deze kutspam niet.

WENER !
Je hoeft je ook helemaal niet aan te melden dmv. DJVG z'n link ? Hoe kut doe je nu ? Het gaat hem hier blijkbaar om de teller, en een linkje naar de aanmelpagina hoort er gewoon bij - als hij daar nu z'n eigen ref. link van maakt is dat toch niet erg?

Matt
iPhone 3GS
Geplaatst op: 21 Mar 2009, 16:28
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

343.92 leden per dag! x10 = 3439.2 leden dus in principe zou het moeten lukken.

Rian
Geplaatst op: 21 Mar 2009, 16:35
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Kosty schreef:

[...]

WENER !
Je hoeft je ook helemaal niet aan te melden dmv. DJVG z'n link ? Hoe kut doe je nu ? Het gaat hem hier blijkbaar om de teller, en een linkje naar de aanmelpagina hoort er gewoon bij - als hij daar nu z'n eigen ref. link van maakt is dat toch niet erg?


Want zo'n grafteller is ook echt interessant, dat is gewoon z'n dekmantel om z'n kutsite hier te spammen waarmee hij hoopt dat iemand zich aanmeld. Tuurlijk hoef ik me hier niet aan te melden maar dat is zo'n bagger argument, als wij de belasting eens verhogen met 900% maakt dat toch ook niet uit, je kan toch ook ergens anders gaan wonen?

Kosty
Geplaatst op: 21 Mar 2009, 17:04
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Rian schreef:

[...]
Want zo'n grafteller is ook echt interessant, dat is gewoon z'n dekmantel om z'n kutsite hier te spammen waarmee hij hoopt dat iemand zich aanmeld. Tuurlijk hoef ik me hier niet aan te melden maar dat is zo'n bagger argument, als wij de belasting eens verhogen met 900% maakt dat toch ook niet uit, je kan toch ook ergens anders gaan wonen?

Belasting moet je betalen om hier te wonen, je hoeft je niet aan te melden om die teller te bekijken

Rian
Geplaatst op: 21 Mar 2009, 17:19
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Kosty schreef:

[...]

Belasting moet je betalen om hier te wonen, je hoeft je niet aan te melden om die teller te bekijken

Je snapt wel wat ik bedoel.

Het is gewoon verkapte spam die geen eigen topic verdient.

Saven
admin
Geplaatst op: 21 Mar 2009, 20:18
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

@Rian boeieh niet zeuren

sandr
aka Chuck Norris
Geplaatst op: 22 Mar 2009, 15:07
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

0.23 leden per minuut!
13.92 leden per uur!
334.01 leden per dag!

is dit hoeveel ze er nodig hebben, of hoeveel ze er nu halen?

Riciboy
GewoonBriljant
Geplaatst op: 22 Mar 2009, 17:02
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Vind wel knap, 0.23 leden per minuut.. Ik heb geleerd dat wanneer je hebt over "levende wezens" het altijd afgerond moet worden naar boven? dus 1 lid?

Artofdead
Master Fish
Geplaatst op: 22 Mar 2009, 17:05
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Riciboy schreef:

Vind wel knap, 0.23 leden per minuut.. Ik heb geleerd dat wanneer je hebt over "levende wezens" het altijd afgerond moet worden naar boven? dus 1 lid?

eigenlijk 0 lid, maar dat klopt niet

Riciboy
GewoonBriljant
Geplaatst op: 22 Mar 2009, 17:18
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Artofdead schreef:

[...]
eigenlijk 0 lid, maar dat klopt niet

Dan rond je het af naar beneden? Ik zei volgens mij naar boven

BorisSoad
Drugshond
Geplaatst op: 22 Mar 2009, 18:02
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Leuk bedacht en gemaakt!

Stijn
<b>Neuker</b>
Geplaatst op: 22 Mar 2009, 19:43
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

hmm ik vraag me af of ze het wel gaan halen .
Zou wel afgang zijn voor rutgher die stoer doet dat het geen probleem is dat ze het gaan halen.

Rian
Geplaatst op: 22 Mar 2009, 21:27
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Stijn schreef:

hmm ik vraag me af of ze het wel gaan halen .
Zou wel afgang zijn voor rutgher die stoer doet dat het geen probleem is dat ze het gaan halen.

De laatste dagen gaan ze weer hard, al zou ik hem wel grappig vinden als Pechtold gelijk krijgt, precies de 49.999 leden halen oid.

Dharion
Eat fur, bonehead!
Geplaatst op: 22 Mar 2009, 21:57
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ze hebben nog ongeveer een week, en nog 2.9k leden te gaan... Moeten ze wel redden denk ik

📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren


Login