Gepost op zondag 29 maart 2009, om 20:26
|
Botje
Adverteerder |
|
|||
|
Prachtig hoor! Vooral die nieuwe.
Zo en nu krijg ik zeker geen procentjes, zeggen dat je het slecht vind is natuurlijk verboden hier.. |
||||
|
Sorry, maar ze zijn echt fugly.
Modbreak
onderrrrrrbouwen |
||||
Quote: Frenk Wil jij je mening ff onderbouwen? *Cijfer *Wat moet ik beter doen |
||||
Quote: Fisher Ik wil ook wel eens 4/10 Doe eens iets anders als lijntjes trekken en standaard effecten gebruiken, elke tekst op alle ontwerpen is gelijk qua stijl Gebruik meer brushes die niet standaard bij Photoshop zitten. Probeer af en toe en andere stijl (20x golvende kruisende lijnen (met hetzelfde effect) is nogal stom en eentonig) |
||||
|
Die eerste link is gelijk al lelijk. Te klein, lelijk kleurgebruik, de effecten zijn heel erg 1990, en alles is het echt nét niet.
|
||||
|
Ik vind ze mooi, maar je moet echt die wijven eruit laten,
kvind ze wel heel mooi 8/10
|
||||
Quote: Artofdead ja want jij valt op jongens. OT: tja 5/10 het gaat blijf vooral gewoon oefenen met photoshop enzo en je zal snel voorderingen maken |
||||
|
Lelijk, standaard effecten die iedereen wel kent ondertussen. Meestal open je een Showroom als je echt zeer goed kunt designen, niet als je nog beginner bent.
Kom over een jaar nog maar eens terug. |
||||
Quote: Guz Tegen woordig maken mensen een showroom om te kunnen laten zien en om te leren . ookal ben je een beginner. Ik probeer er van te leren En nog een vraagje hoor wat kan ik beter doen?
|
||||
Quote: Rbn nee niet echt, En ga eens terug de school banken in. het is vorderingen dat weet toch iedereen. Krijg dus heel gauw een groot kanker gezwel in je hersenen, mensen zoals jou mogen meteen bij hun geboorte worden geëxecuteerd. |
||||
Quote: Artofdead Vrouwelijk schoon wegwensen vind ik ook een beetje raar hoor, dat kan een bannertje namelijk erg opleuken. AEA, Angry Emo Alert. |
||||
Quote: Rian .@TS, de nieuwe ontwerpen zijn inderdaad het mooist. Probeer is iets anders =O |
||||
Quote: Artofdead Je hebt duidelijk problemen thuis zo te zien.. [Laatst bewerkt door Paul op dinsdag 31 maart 2009, om 10:49] |
||||
Quote: Bart Het is één Thema dus het begint bij 1 plaatjes daar werk ik de avatar, banner en wallpaper uit. Me andere thema is al heel verschillend. |
||||
![]() |
||||
Quote: Paul Nee niet echt, meer op school, te lage cijfers, maar dat boeit me niet, haal ik wel op ![]() Ik denk trouwens sowieso op die manier, dus heeft niks in die situatie te maken ![]() Ik heb altijd zo gedacht... [Laatst bewerkt door Artofdead op dinsdag 31 maart 2009, om 13:55] |
||||
|
Maak eens iets anders en niet iets wat te tutorial achtig lijkt.
Er zit geen variatie in ik kijk naar 5 dezelfde dingen... Dus je moet echt met iets anders komen. |
||||

Beste mensen.
happy new year bitchez
F&V Free Games

.