Gepost op vrijdag 3 april 2009, om 23:37
|
Hey,
Examens van 2009 komen er al aan... Voor mij begint dinsdag de eerste examen de de laatste 27 april en dan ook vakantie.
|
||||
|
Botje
Adverteerder |
|
|||
Gepost op zaterdag 4 april 2009, om 09:42
|
Mij eerste examen begint 18 mei pas.
ik ga 17 april naar disney met school
|
||||
Gepost op zaterdag 4 april 2009, om 10:41
|
Zojuist examens gehad voor Pasen, van 24-31maart
![]() En heb gisteren rapport gehad, alles goed, geen enkele buis, & het minste dat ik heb is 63% voor fysica, al de andere vakken in de 70-80-90 ![]() En dan nog eens examens in juni, voor de laatste keer dan dit schooljaar ![]() Quote: Rbn Ik verjaar op 18 mei ![]() En 17-18-19 april ga ik naar groezrock ![]() [Laatst bewerkt door Michael op zaterdag 4 april 2009, om 10:42] |
||||
Gepost op zaterdag 4 april 2009, om 11:22
|
vmbo examen is easy dus niet zeuren
havo is al iets lastiger dus vanaf havo of hoger mag je pas klagen ![]() oja gewoon een beetje examens oefenen dan is het easy ![]() Quote: Michael belgië telt nietmee, die examens zijn heel anders dan hier. vooral omdat jij wss nog niet eens eindexamen doet. dus belgen get the fuck off uit dit topic
|
||||
Gepost op zaterdag 4 april 2009, om 11:28
Quote: Saven Zegt de gene die er vorige week pas achter is gekomen wat werken is
|
||||
Gepost op zaterdag 4 april 2009, om 11:33
Quote: Rbn Nee helemaal niet, alleen wel wat echt zwaar werk is (wat precies doet er niet toe) tis iig geen simpel hema klantenservice baantje
|
||||
Gepost op zaterdag 4 april 2009, om 12:06
|
Bah ik moet nog 2 jaar vwo op deze grafschool
|
||||
Gepost op zaterdag 4 april 2009, om 12:14
|
Ik heb wat later examen maar nu krijgen we allemaal van die weken dat je mag komen leren op school en al je vragen mag stellen e.d.
Dus dikke fuck them, ik ga op vakantie.. |
||||
Gepost op zaterdag 4 april 2009, om 12:44
Quote: Rian en vervolgens alsnog zakken voor je vmbo zeker
|
||||
Gepost op zaterdag 4 april 2009, om 12:54
Quote: Rbn Raar,, bij mij precies het zelfde
|
||||
Gepost op zaterdag 4 april 2009, om 12:56
Quote: Riciboy jullie zitten op dezelfde school?
|
||||
Gepost op zaterdag 4 april 2009, om 13:45
Quote: Saven Whehe, als ik voor het fucking VMBO (how easy ) zak dan drink ik het toilet leeg. Doe maar quoten. |
||||
Gepost op zaterdag 4 april 2009, om 14:04
Quote: Saven Hoe raad je het ![]() Quote: Rian Oke, gedaan
|
||||
Gepost op zaterdag 4 april 2009, om 14:49
|
Ik zelf heb al eens een keer een HAVO examen Nederlands gemaakt in klas 3(gewoon in de les als test, in slechts 50 minuten dus), en ik had daarvoor al een 7. Voor een HAVO-examen Engels zelfs een 8.4. Die examens vallen dus best wel mee. Ik weet niet hoe het zit met VWO ofzo, maar het niveau zal als het goed is niet heel veel hoger liggen. Voor mij zijn de examens iig nog ver weg, gelukkig.
[Laatst bewerkt door Paul op zaterdag 4 april 2009, om 14:51] |
||||
Gepost op zaterdag 4 april 2009, om 15:16
Quote: Paul Ohja dat moeten wij ook altijd, en dat is zo facking saai en makkelijk. De VWO examens schijnen ook niet zo moeilijk te zijn overigens. |
||||
Gepost op zaterdag 4 april 2009, om 15:28
Quote: Paul dan noem je ook wel de 2 makkelijkste dan nog natuurkunde12, biologie, wiskunde b12 en scheikunde, dat is al iets lastiger. laat staan als je pas in 3 vwo zit, geloof me dan kun je die examens nog niet maken |
||||
Gepost op zaterdag 4 april 2009, om 15:35
Quote: Saven Jep, daarom zegt het niet ook niet heel erg veel. |
||||
Gepost op zaterdag 4 april 2009, om 16:29
|
Kreeg vandaag brief met alles erin, niet normaal zoveel dingen.
|
||||
Gepost op zondag 5 april 2009, om 01:33
Quote: JoeyK Ik heb even de examens voor VMBO doorgekeken, en volgens mij heb jij niks te zeuren, er zijn überhaupt amper vakken waar je examen in kan doen op het VMBO, laat staan dat je ze ook allemaal hebt. Jij hebt zo niks te klagen, en als je denkt dat je in mei wat moeilijks moet gaan doen, zul je nooit van je leven een belastingformulier in kunnen vullen. Quote: Paul VWO is toch echt nog een stuk theoretischer, wetenschappelijker en nog een stap hoger dan HAVO, anders was het wel gewoon hetzelfde. |
||||
Gepost op zondag 5 april 2009, om 02:28
|
Binnenkort ook examen, het enige waar ik me enigzins druk om maak is wiskunde, daar faal ik echt zo hard in
..1. Ik begrijp het niet 2. heel dat wiskunde boeit me niks, dus vandaar een lage inzet. De rest kan ik waarschijnlijk met mijn ogen dicht nog maken.. |
||||
Gepost op zondag 5 april 2009, om 08:40
|
Whehe die VMBO (TL) examens, ik heb net even gekeken, hoe makkelijk;
![]() C |
||||
Gepost op zondag 5 april 2009, om 09:50
Quote: Saven ik hoorde dat wiskunde b12 juist ook altijd wel makkelijk was. dat natuurkunde moeilijk is begrijp ik ja, aangezien het nu al facking kut is
|
||||
Gepost op zondag 5 april 2009, om 09:56
Quote: Rian Totally agree, ik moet nog 2 jaar en een HAVO Nederlands en Engels examen zou ik al gehaald hebben met ongeveer 80%. |
||||
Gepost op zondag 5 april 2009, om 13:31
Quote: Saven Kan ik eraan doen dat het niveau bij het belgisch onderwijs hoger ligt of bij jullie
|
||||
Gepost op zondag 5 april 2009, om 13:43
Quote: Michael In belgië blijf je op school hoor als je leerkracht er niet is. Ook al heb je 4 uur die leerkracht. |
||||

Beste mensen.
happy new year bitchez
F&V Free Games