Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

🔒
Rara

Frenk
Non-Octo
Geplaatst op: 09 May 2009, 22:40
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote


Wie raad 'em

Frenk
Non-Octo
Geplaatst op: 09 May 2009, 22:44
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote


Deil zwei!

Victor
Geplaatst op: 09 May 2009, 22:48
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ik heb een vermoeden dat deze uitermate moderne werkplek van Haagsje Sjonnie is, of nee: van Joey N. aka K.(Als dat zn echte naam is )

[Laatst bewerkt door Victor op zaterdag 9 mei 2009, om 22:49]
Sander
Geplaatst op: 09 May 2009, 22:56
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

1

Frenk
Non-Octo
Geplaatst op: 09 May 2009, 23:06
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

WHEHEHEHEHE

Saven
admin
Geplaatst op: 09 May 2009, 23:14
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

al die flesjes bier wekken ook echt vertrouwen bij potentiele klanten

Thaan
Aka "Gerwin"
moderator
Geplaatst op: 09 May 2009, 23:59
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Die gozer is zo enorm stoer.

Dat is laten zien hoeveel je zuipt over het algemeen natuurlijk, dus hij moet natuurlijk wel meedoen.

Thaan
Aka "Gerwin"
moderator
Geplaatst op: 10 May 2009, 00:01
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Thaan schreef:

Die gozer is zo enorm stoer.

Dat is laten zien hoeveel je zuipt over het algemeen natuurlijk, dus hij moet natuurlijk wel meedoen.


Victor schreef:

Ik heb een vermoeden dat deze uitermate moderne werkplek van Haagsje Sjonnie is, of nee: van Joey N. aka K. (Als dat zn echte naam is )

Joey N., Joey K., N., allemaal synoniemen.

Gerwin
aka "Thaan"
Geplaatst op: 10 May 2009, 00:15
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

-knip-

[Laatst bewerkt door Gerwin op woensdag 15 juni 2011, om 13:30]
Jaapje
Geplaatst op: 10 May 2009, 00:38
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

alleen het feit dat hij shag rookt zegt al genoeg in combinatie met zijn lichaam

Guz
Housejunkie
moderator
Geplaatst op: 10 May 2009, 10:10
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Jaapje schreef:

alleen het feit dat hij shag rookt zegt al genoeg in combinatie met zijn lichaam

Als hij niks zou roken is het echt een bolletje vet. Ben benieuwd wanneer Joey iemand in bed krijgt...

Afgezonderd van deze persoon natuurlijk:

Wobbe
Geplaatst op: 10 May 2009, 10:58
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Foetsie

[Laatst bewerkt door Wobbe op zondag 10 mei 2009, om 13:00]
Guz
Housejunkie
moderator
Geplaatst op: 10 May 2009, 11:17
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Wobbe schreef:

Saven... waar kleine en kinderachtige pubers topics maken over Joey K. Jullie pesten die jongen gewoon, het staat vol met telefoonnummers, foto's van hem, met gewoon asociaal commentaar er onder. Wees dan een man en zoek hem op! Internet hooligans...

Er volgen juridische stappen heb ik vernomen, tegen onder andere Saven.nl en een paar andere members. Sommige members hier krijgen binnenkort een brief van Justitie. Ook is er contact opgenomen met de hosting.


Ach gossie gossie, er is mij nog nooit officieel nadrukkelijk verzocht foto's o.i.d te verwijderen. Schrijf dan een aangetekende brief waarin Joey schrijft dat hij het echt vervelen vindt want dit is mij nog nooit te binnen gedrongen. Ik kijk uit naar het desbetreffende proces want je hebt geen poot om op te staan..

Lijkt me leuk een Saven meeting in de rechtzaal

[Laatst bewerkt door Guz op zondag 10 mei 2009, om 11:19]
Saven
admin
Geplaatst op: 10 May 2009, 11:19
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Wobbe schreef:

Saven... waar kleine en kinderachtige pubers topics maken over Joey K. Jullie pesten die jongen gewoon, het staat vol met telefoonnummers, foto's van hem, met gewoon asociaal commentaar er onder. Wees dan een man en zoek hem op! Internet hooligans...

Er volgen juridische stappen heb ik vernomen, tegen onder andere Saven.nl en een paar andere members. Sommige members hier krijgen binnenkort een brief van Justitie. Ook is er contact opgenomen met de hosting.


ik zie nergens telefoonnummers

Wobbe
Geplaatst op: 10 May 2009, 11:22
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

@Guz,

Klopt, ik heb ook geen poot om op te staan want het is mijn rechtzaak niet. IK vind het alleen erg raar dat 1 forum gewoon draait om Joey K.

Modbreak

als je gaat zeuren plaats dan ook zelf niet zijn achternaam

Sander
Geplaatst op: 10 May 2009, 12:57
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Wobbe schreef:

Saven... waar kleine en kinderachtige pubers topics maken over Joey K. Jullie pesten die jongen gewoon, het staat vol met telefoonnummers, foto's van hem, met gewoon asociaal commentaar er onder. Wees dan een man en zoek hem op! Internet hooligans...

Er volgen juridische stappen heb ik vernomen, tegen onder andere Saven.nl en een paar andere members. Sommige members hier krijgen binnenkort een brief van Justitie. Ook is er contact opgenomen met de hosting.


Darkmystery
Indeed.
Geplaatst op: 10 May 2009, 13:59
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Wobbe schreef:

Saven... waar kleine en kinderachtige pubers topics maken over Joey K. Jullie pesten die jongen gewoon, het staat vol met telefoonnummers, foto's van hem, met gewoon asociaal commentaar er onder. Wees dan een man en zoek hem op! Internet hooligans...

Er volgen juridische stappen heb ik vernomen, tegen onder andere Saven.nl en een paar andere members. Sommige members hier krijgen binnenkort een brief van Justitie. Ook is er contact opgenomen met de hosting.

!
Oh, en wie is die wobbe eigenlijk?

[Laatst bewerkt door Darkmystery op zondag 10 mei 2009, om 14:01]
Basjee
Octo
Geplaatst op: 10 May 2009, 14:05
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Darkmystery schreef:

[...]

!
Oh, en wie is die wobbe eigenlijk?

holmaatje

sandr
aka Chuck Norris
Geplaatst op: 10 May 2009, 14:14
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

@Wobbe: Alsof dit de eerste keer is dat saven.nl "aangeklaagd gaat worden", gebeurt hier om de 3 maanden wel een keer en tot nu toe is er nog weinig van terechtgekomen .
Verder ben ik ook soort van zakenpartner met Joey, laat ik zeggen dat hij mij garandeerde dat hij ervoor zou zorgen dat wineeniphone.net voor 1 april zeker weer online zou zijn, dat is nu ruim een maand geleden en ik heb er nog steeds helemaal niks van gemerkt. Krijg als het goed is nu wineeniphone.info.

[Laatst bewerkt door sandr op zondag 10 mei 2009, om 21:02]
Phat
Geplaatst op: 10 May 2009, 16:12
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

@Sandr, aanklagen.. Dan win je ook nog, meneer zorgt ervoor dat je verlies maakt.

Wobbe
Geplaatst op: 10 May 2009, 20:42
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Holmaatje?

Nee, dat zie je verkeerd... Ik begreep eerst de hele sitautie verkeerd. Het blijkt dat Joey alles zelf verspreid, hij zat gewoon kei hard te liegen.

sandr
aka Chuck Norris
Geplaatst op: 10 May 2009, 21:04
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Phat schreef:

@Sandr, aanklagen.. Dan win je ook nog, meneer zorgt ervoor dat je verlies maakt.

Mwa, denk dat ik dan meer geld kwijt ben aan juridische kosten .

Alex
Kansloos
Geplaatst op: 11 May 2009, 12:37
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Sowieso is Apple toetsenbord op zo een bureau, met Windows meuk een keiharde FAIL

Kosty
Geplaatst op: 11 May 2009, 16:15
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Alex schreef:

Sowieso is Apple toetsenbord op zo een bureau, met Windows meuk een keiharde FAIL

Ik dacht helemaal hetzelfde

Saven
admin
Geplaatst op: 11 May 2009, 16:58
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Alex schreef:

Sowieso is Apple toetsenbord op zo een bureau, met Windows meuk een keiharde FAIL

eensch

📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren


Login