Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

🔒
JoeyK/JoeyN wil niet meer

Thaan
Aka "Gerwin"
moderator
Geplaatst op: 10 May 2009, 11:22
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Geachte Thaan,

Ik verzoek jou om deze twee onderwerpen op Saven.nl

http://www.saven.nl/forum/topic/108882
http://www.saven.nl/forum/topic/108871

Te sluiten en te verwijderen, zo niet zal ik zondag middag op het politie bureau zitten om een aangifte tegen www.Saven.nl te doen in verband Privacy inbreuk en Privacy in breuk op mijn familie i.v.m. met dat telefoonnummer.

Ik geef je hierbij 5 uur om dit tot orde te laten brengen.


whehehe.

Mijn reactie:


Beste JoeyK,

Ik heb alles wat in verband kan worden gebracht met enig persoon (ongeacht of jij dat bent of niet, daar gaat het niet om, het gaat er om dat er persoonsgegevens staan) gefingeerd.
Op deze manier wordt er op geen enkele manier inbreuk gemaakt op eenieders privacy, ondanks dat al deze informatie openlijk te vinden is. Het mooie aan privacy is, dat zodra informatie openlijk te vinden, er weinig meer geheim aan is en het dus niet verboden is deze informatie over te nemen en te quoten.

Ik ga ervanuit je zo voldoende te hebben geholpen.

Thaan

Saven
admin
Geplaatst op: 10 May 2009, 11:22
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Stuurde hij ook naar mij, ben even zn achternaam aan het inkorten bij posts van members zodat ze niet meer kunnen zeuren

Gerwin
aka "Thaan"
Geplaatst op: 10 May 2009, 11:24
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

-knip-

[Laatst bewerkt door Gerwin op woensdag 15 juni 2011, om 13:30]
Thaan
Aka "Gerwin"
moderator
Geplaatst op: 10 May 2009, 11:24
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Gerwin schreef:

Wehehehe hij heeft me net op gebeld

[INSERT CAVIA SOUND]

Frenk
Non-Octo
Geplaatst op: 10 May 2009, 11:28
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Deze topics
Heet hij nou Joey K. of Joey N. eigenlijk?

[Laatst bewerkt door Frenk op zondag 10 mei 2009, om 11:28]
Saven
admin
Geplaatst op: 10 May 2009, 11:28
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Joey schreef:
Beste Saven,

Ik verzoek jou deze twee topics te verwijderen, doe je dit niet. Sta ik vanmiddag nog bij de politie en zullen er juridische stappen volgen.

Groet,


Heb hem succes gewenst

Guz
Housejunkie
moderator
Geplaatst op: 10 May 2009, 11:30
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Saven schreef:

[...]
Heb hem succes gewenst

Goed gedaan, ik verwacht de aangifte tegen mij ook in de bus z.s.m

Gerwin schreef:

Wehehehe hij heeft me net op gebeld

Wanneer belt hij mij ?

[Laatst bewerkt door Guz op zondag 10 mei 2009, om 11:31]
Gerwin
aka "Thaan"
Geplaatst op: 10 May 2009, 11:30
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

-knip-

[Laatst bewerkt door Gerwin op woensdag 15 juni 2011, om 13:30]
Frenk
Non-Octo
Geplaatst op: 10 May 2009, 11:33
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Geen aangifte tegen mij Ik heb helemaal niks fout gedaan O ja, doet me denken aan Bjorg Werd hij door Joey gebeld moest hij van zijn ouders die ps-pic verwijderen

Thaan
Aka "Gerwin"
moderator
Geplaatst op: 10 May 2009, 11:33
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Frenk schreef:

Deze topics
Heet hij nou Joey K. of Joey N. eigenlijk?

Het doet er geen zak toe hoe hij nou eigenlijk heet, interesseert me ook niet, wat ik wel interessant vind, is dat dit begon met een YouTube filmpje dat hij zelf op YouTube heeft gezet, en vervolgens over het internet verspreid wordt, en dan hier komt dreigen met aangiftes als mensen het door hem geplaatste filmpje bekijken?

Dat is iets als gratis spullen weggeven en mensen een contract laten tekenen dat het echt gratis is en ze het mogen hebben, en de volgende dag met een agent op de stoep staan zovan ik wil me spullen terug.

Dharion
Eat fur, bonehead!
Geplaatst op: 10 May 2009, 13:17
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Whaha, hij denkt ook nog dat hij kans maakt met een aangifte xD!

sandr
aka Chuck Norris
Geplaatst op: 10 May 2009, 13:47
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Dit gaat leuk worden...

Spoiler 😨 (selecteer om te bekijken)
Is het stiekem ook al

Darkmystery
Indeed.
Geplaatst op: 10 May 2009, 13:49
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Goed topic.

Basjee
Octo
Geplaatst op: 10 May 2009, 13:52
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Thaantje pwnt hem sowieso

Darkmystery
Indeed.
Geplaatst op: 10 May 2009, 13:55
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Basjee schreef:

Thaantje pwnt hem sowieso

Thaan heeft ervaring met politie, ultimatums etc.
Na de downtime van thaan.nl, is er in ieder geval veel geleerd denk ik, in het voordeel van saven.nl nu dus.

[Laatst bewerkt door Darkmystery op zondag 10 mei 2009, om 13:56]
Thaan
Aka "Gerwin"
moderator
Geplaatst op: 10 May 2009, 14:28
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Dharion schreef:

Whaha, hij denkt ook nog dat hij kans maakt met een aangifte xD!

Blaffende honden bijten niet.

Jaapje
Geplaatst op: 10 May 2009, 14:38
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

'Ja ik wil graag aangifte doen want ik word gepest op een internetforum'

Basjee
Octo
Geplaatst op: 10 May 2009, 15:02
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Jaapje
Geplaatst op: 10 May 2009, 15:03
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

oeh slim. een foto plaatsen van iemand die op joey lijkt maar het niet is waardoor je toch geen wet aan het overtreden bent.

Basjee
Octo
Geplaatst op: 10 May 2009, 15:04
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Jaapje schreef:

oeh slim. een foto plaatsen van iemand die op joey lijkt maar het niet is waardoor je toch geen wet aan het overtreden bent.


was gewoon helemaal niet de bedoeling

Phat
Geplaatst op: 10 May 2009, 15:47
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ik heb de neiging om Joey een e-mail te sturen met daarin het bericht dat hij geen kans maakt, en waarom hij geen kans maakt.. Want ik ben in tegenstelling tot hem wel op de hoogte van het Nederlandse recht..

Meneer verspreidt zelf al zijn foto's, telefoonnummers en weet ik het wat nog meer. Meneer is een publiciteit's freak en blijkt niet te snappen dat iedereen hem uitkotst.

Kortom, hij neemt zelf risico's dit zal de politie ook tegen hem zeggen. Dus wat gebeurd er met de zaak? Die word geseponeerd.

En zoals Thaan al zegt, Blaffende honden bijten niet. Mocht hij een rechtzaak starten kost hem dit duizenden euro's. En meneer krijgt het niet eens voor elkaar om een website fatsoenlijk te slicen, dus geld heeft hij niet.

En over het nieuws bericht, volledige namen plaatsen mag wel degelijk.

Zolang er maar geen telefoon nummers bijstaan. Maar iedere slimmerik kan deze zo vinden..

Verder heb ik niks tegen Joey, echter gedraagt hij zich als een grote zakenman, maar hij is een kleine ondernemer met weinig tot geen connecties.

[Laatst bewerkt door Phat op zondag 10 mei 2009, om 16:07]
Paultje91
Sneu he...?
Geplaatst op: 10 May 2009, 15:52
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Okay, als hij aangifte doet dan kun jij aangifte doen wegens identiteitsfraude: Joey heeft zogenaamd 2 achternamen, waaronder hij ook handelt... En dat mag niet

Phat
Geplaatst op: 10 May 2009, 15:54
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Paultje91 schreef:

Okay, als hij aangifte doet dan kun jij aangifte doen wegens identiteitsfraude: Joey heeft zogenaamd 2 achternamen, waaronder hij ook handelt... En dat mag niet

Gedeeltelijk waar, je mag in het algemeen een valse naam gebruiken. Echter staat er op veel fora in de voorwaarden dat dit niet mag, en je mag inderdaad niet onder een valse naam handelen.

Paultje91
Sneu he...?
Geplaatst op: 10 May 2009, 15:59
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Phat schreef:

[...]

Gedeeltelijk waar, je mag in het algemeen een valse naam gebruiken. Echter staat er op veel fora in de voorwaarden dat dit niet mag, en je mag inderdaad niet onder een valse naam handelen.

Hmm.. eens kijken naar hoe legaal Joey zich op Saven.nl gedraagt, wie weet kun je iets belangrijks vinden ofzo..

[url]http://www.jongeren-forum.nl/voorstellen/joey--t3453.html[/url] (scroll ietsje naar beneden)

Phat
Geplaatst op: 10 May 2009, 16:01
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Paultje91 schreef:

[...]

Hmm.. eens kijken naar hoe legaal Joey zich op Saven.nl gedraagt, wie weet kun je iets belangrijks vinden ofzo..

[url]http://www.jongeren-forum.nl/voorstellen/joey--t3453.html[/url] (scroll ietsje naar beneden)

Er staan genoeg illegaal dingen van Joey op internet, discrimineerde opmerkingen bijv. Daar staat hij blijkbaar niet bij stil.

📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren


Login