Gepost op dinsdag 26 mei 2009, om 14:46
|
Zo als de titel zegt. Dit topic clean laten, Als je Anti-Apple fanboy wilt uithangen. HIERRR klikken. [Laatst bewerkt door Gerwin op dinsdag 26 mei 2009, om 14:52] |
||||
|
Botje
Adverteerder |
|
|||
|
Heb een Macbook gekocht omdat ik de Macbook Pro toch wel erg duur vond om Mac eens uit te proberen.
Maar nu zou ik toch wel liever de Pro hebben Maarja, deze kan ook wel weer wat jaartjes mee ![]() Ps. Sinds ik mijn Macbook heb, heb ik mijn Windows PC niet meer aangeraakt
|
||||
|
Ik heb al een paar Macjes.
Ik gebruik mijn MacBook Pro en mijn nieuwe iMac het meest
|
||||
|
Ik weet al waarom die apple fanboys zo dom en kortzichtig zijn. het zijn allemaal mensen van vmbo
!
|
||||
Quote: Saven Trieste opmerking. |
||||
Quote: Suma Je kan het anders niet ontkennen. Ieder van jullie doet/deed vmbo-t of lager Dat is gewoon een punt waar jullie met elkaar over een komen
|
||||
Quote: Saven En toch zijn het altijd de vwo/havo gasten die zich verlagen tot het beledigen... |
||||
Quote: Digital Hoezo Het viel me gewoon op.Nja eigenlijk zocht ik ook een reden om vmbo te bashen nee heur ![]() maar het is toch zo ..
|
||||
|
iPhone gehad, heb nu een iPhone 3G, iPod classic 80 GB, iPod Touch 2G, en ik spaar voor een Macbook.
|
||||
|
Heb alleen iPod Touch. Geef me geld liever uit aan andere dingen dan dure maar toch goede kwaliteit Apple spullen.
|
||||
|
Geen geld voor
Wil ik ook niet, wil wel een Mac, maar niet het prijskaartje, is gewoon te veel.
|
||||
|
Ik ga niet twee keer zoveel betalen voor iets wat alleen beter lijkt, en niet is. Dus nope.
|
||||
|
Alleen iPod nano
|
||||
Quote: Kersentaart Waarom naast een iPhone nog een iPod Touch? Dat is gewoon zonde van je geld. |
||||
|
Check mij, ik heb een Macbook en een Mac-dit en een Mac-dat en een iPhone... Daar kan ik niet tegen. Mac OSx vind ik niet eens fijn werken, totaal niet overzichtelijk en lelijke kleurencombinaties (zoals ALLES grijs). Het is niet fijn werken en alles is anders. Alleen de buitenkant is mooi.
|
||||
Quote: Saven En dan ? Jij ben degene die hier in hokjes denkt in dit geval. Dus wat is dan slim? |
||||
Quote: Saven Ik doe Havo, faalhaas Quote: Paultje91 Dan smijt je er windfaal op, zelfs dat loopt beter @ een mac ![]() [Laatst bewerkt door Bjorg op dinsdag 26 mei 2009, om 19:54] |
||||
Quote: Bjorg En jij hebt geen Apple producten, faalhaas
|
||||
|
Kheb een Ipod shuffle
![]() |
||||
Quote: Frenk iPod Touch 2G 16GB iPhone slingert hier ook ergens. Mac OS X 10.5.5 is hier ook aanwezig FAALHAAS
|
||||
|
ipod classic 80gb FTW
|
||||
|
Ha!
Ik heb een Mac Pro en Saven moet niet bitchen want ik kan dan lager opgeleid we zien wel wie er rijker word.
|
||||
Quote: Rian Apple haters, en Saven die driedubbel in één topic gepwnd worden: priceless. |
||||
Quote: Bjorg mensen die denken dat ze een punt hebben: priceless ![]() waarschijnlijk ben je ook nog eens een keer blijven zitten op havo of op de basisschool ![]() en anders heb je geluk gehad, uitzonderingen zijn er natuurlijk altijd |
||||
Quote: Bjorg Haha dat is pas gay, een PC met Mac OS
|
||||

Beste mensen.
happy new year bitchez
F&V Free Games

!