Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

N96

Headshot
Geplaatst op: 08 Jul 2009, 12:46
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ik zoek een mobiel die alles kan, waarmee je goed op internet kan surfen, je agenda kan bijhouden, leuke foto's kan maken en de standaard functies die op elke moderne mobiel zitten.

Wat vinden jullie kopen of niet?.

Frenk
Non-Octo
Geplaatst op: 08 Jul 2009, 12:58
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

N97

Gerwin
aka "Thaan"
Geplaatst op: 08 Jul 2009, 13:14
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

-knip-

[Laatst bewerkt door Gerwin op woensdag 15 juni 2011, om 13:58]
Headshot
Geplaatst op: 08 Jul 2009, 14:01
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Frenk schreef:

N97

Ik twijfel aan het touchscreen, en dat hij nog niet zolang uit is.

Gerwin schreef:

iPhone en nu niet verder janken..

Is een optie, maar Vodafone heeft geen Abonnement i.c.m de iPhone, los kopen is sowieso te duur. En, jammer genoeg zitten er niet alle features op die ik op zo'n soort toestel verwacht.

Jaapiej
krek
Geplaatst op: 08 Jul 2009, 14:12
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

T-mobile wel

Frenk
Non-Octo
Geplaatst op: 08 Jul 2009, 14:31
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Headshot schreef:

[...]
Ik twijfel aan het touchscreen, en dat hij nog niet zolang uit is.

Touchscreen; ok. Maar wat dat hij nog niet lang uit is? Alsof je nu ook de iPhone 3GS niet zou kopen omdat hij nog niet lang uit is

Guz
Housejunkie
moderator
Geplaatst op: 08 Jul 2009, 15:02
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

HTC Touch Diamond 2 met custom rom.

sandr
aka Chuck Norris
Geplaatst op: 08 Jul 2009, 15:08
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Zou dan eerder N97 kopen, heeft een toetsenbord enzo.

Gerwin schreef:

iPhone en nu niet verder janken..

geen optie, hij zoekt iets metde "standaard functies die op elke moderne mobiel ", dus hij moet via bluetooth bestanden kunnen versturen, jeweetwel dat kan iedere fatsoenlijke mobiel.

Basjee
Octo
Geplaatst op: 08 Jul 2009, 17:45
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

sandr schreef:

Zou dan eerder N97 kopen, heeft een toetsenbord enzo.
[...]
geen optie, hij zoekt iets metde "standaard functies die op elke moderne mobiel ", dus hij moet via bluetooth bestanden kunnen versturen, jeweetwel dat kan iedere fatsoenlijke mobiel.

Huh?

Frenk
Non-Octo
Geplaatst op: 08 Jul 2009, 17:55
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

sandr schreef:

Zou dan eerder N97 kopen, heeft een toetsenbord enzo.
[...]
geen optie, hij zoekt iets metde "standaard functies die op elke moderne mobiel ", dus hij moet via bluetooth bestanden kunnen versturen, jeweetwel dat kan iedere fatsoenlijke mobiel.

Flikker op met je anti-apple gekanker

Bart
Hoeren :'(
Geplaatst op: 08 Jul 2009, 18:14
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

sandr schreef:

Zou dan eerder N97 kopen, heeft een toetsenbord enzo.
[...]
geen optie, hij zoekt iets metde "standaard functies die op elke moderne mobiel ", dus hij moet via bluetooth bestanden kunnen versturen, jeweetwel dat kan iedere fatsoenlijke mobiel.

Omfg, komt hij ook weer aanzetten

Het oog wil ook wat he? Je hebt spontaan netvlieskanker als je naar een Nokia kijkt.

iPhone3GS.

sandr
aka Chuck Norris
Geplaatst op: 08 Jul 2009, 18:17
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Basjee schreef:

[...]
Huh?

Zoiets hoort er dus gewoon standaard op te zitten
Bart schreef:

Omfg, komt hij ook weer aanzetten

Het oog wil ook wat he? Je hebt spontaan netvlieskanker als je naar een Nokia kijkt.

iPhone3GS.


Ik laat alleen maar zien dat de iPhone dus niet aan zijn eisen voldoet, verder krijg ik spontaan hersenkanker van die vage errors van quicktime.

Rian
Geplaatst op: 08 Jul 2009, 18:25
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

sandr schreef:

[...]
Ik laat alleen maar zien dat de iPhone dus niet aan zijn eisen voldoet, verder krijg ik spontaan hersenkanker van die vage errors van quicktime.

Wie gebruikt er dan nog Quicktime, echte bazen hebben QuickTime X op Snow Leopard.

Frenk
Non-Octo
Geplaatst op: 08 Jul 2009, 18:32
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Bart schreef:

[...]

Omfg, komt hij ook weer aanzetten

Het oog wil ook wat he? Je hebt spontaan netvlieskanker als je naar een Nokia kijkt.

iPhone3GS.


Overdreven, Nokia is mooi, iPhone mooier..

sandr
aka Chuck Norris
Geplaatst op: 08 Jul 2009, 20:32
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Rian schreef:

[...]

Wie gebruikt er dan nog Quicktime, echte bazen hebben QuickTime X op Snow Leopard.


Alleen heb ik geen Snow Leopard en kan ik het dus ook niet zo gebruiken, dus zal ik het met de windows variant moeten doen die mij enkel reden geeft om niet over te stappen op os x.

Stfn
1th
Geplaatst op: 08 Jul 2009, 22:04
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ik zou voor de N97 gaan.

Sharp
:')
moderator
Geplaatst op: 09 Jul 2009, 01:15
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Verander je topictitel.

Headshot
Geplaatst op: 09 Jul 2009, 09:07
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Denk toch dat ik voor de N96 ga, ondanks alle reacties lijkt me touchscreen op een mobiel niet zo fijn (iPhone is een uitzondering). Of iemand moet nog iets nuttigs te zeggen hebben.

Frenk
Non-Octo
Geplaatst op: 09 Jul 2009, 10:57
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Headshot schreef:

Denk toch dat ik voor de N96 ga, ondanks alle reacties lijkt me touchscreen op een mobiel niet zo fijn (iPhone is een uitzondering). Of iemand moet nog iets nuttigs te zeggen hebben.

Waarom is een iPhone dan een uitzondering N97 = iPhone, alleen dan van Nokia. En ja, geef maar gewoon toe. Nokia heeft zelfs ook nog toetsenbord.

Rian
Geplaatst op: 09 Jul 2009, 11:17
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Frenk schreef:

[...]
Waarom is een iPhone dan een uitzondering N97 = iPhone, alleen dan van Nokia. En ja, geef maar gewoon toe. Nokia heeft zelfs ook nog toetsenbord.

Man fuck off, die N97 faalt hard, dat er een toetsenbord nodig is omdat de software te brak is, dat is geen goed teken gozer.

sandr
aka Chuck Norris
Geplaatst op: 09 Jul 2009, 12:22
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Rian schreef:

[...]

Man fuck off, die N97 faalt hard, dat er een toetsenbord nodig is omdat de software te brak is, dat is geen goed teken gozer.


Dus omdat hij een toetsenbord heeft is de software brak?
Zie de logica hierachter niet echt .

Rian
Geplaatst op: 09 Jul 2009, 12:46
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

sandr schreef:

[...]
Dus omdat hij een toetsenbord heeft is de software brak?
Zie de logica hierachter niet echt .

Correct, de iPhone bijvoorbeeld heeft geen toetsenbord nodig omdat de software geniaal is. Helaas hadden ze de Samsung Omnia beter een toetsenbord kunnen geven.

sandr
aka Chuck Norris
Geplaatst op: 09 Jul 2009, 13:16
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Rian schreef:

[...]
Correct, de iPhone bijvoorbeeld heeft geen toetsenbord nodig omdat de software geniaal is. Helaas hadden ze de Samsung Omnia beter een toetsenbord kunnen geven.

Toetsenbord is gewoon chiller typen dan een touchscreen simpelweg omdat je ook daadwerkelijk een knop indrukt en dus ook een feedback krijgt.

Headshot
Geplaatst op: 09 Jul 2009, 14:45
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

sandr schreef:

[...]

Toetsenbord is gewoon chiller typen dan een touchscreen simpelweg omdat je ook daadwerkelijk een knop indrukt en dus ook een feedback krijgt.


Niet altijd, maar snap wel wat je bedoelt met feedback. Er zittne ook nadelen aan geen touchscreen en voordelen.

sandr
aka Chuck Norris
Geplaatst op: 09 Jul 2009, 14:54
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Headshot schreef:

[...]
Niet altijd, maar snap wel wat je bedoelt met feedback. Er zittne ook nadelen aan geen touchscreen en voordelen.

Daarom heeft de N97 dus een touchscreen én toetsenbord.

📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren


Login