|
Botje
Adverteerder |
|
|||
Quote: Artofdead Waarom betwijfel je dat. Ik ben zelfs súpergezellig. En ja, [Laatst bewerkt door Robertenzo op maandag 12 oktober 2009, om 18:28] |
||||
Quote: Robertenzo Weet je wat zullen we wel zien. Je kan natuurlijk in die tijd veranderd zijn, ookal betwijfel ik dat .
|
||||
Quote: Artofdead Hmm, iemand die me een kansje geeft. Zou ik nu normaal proberen te doen of op het zelfde niveau doorgaan. We zien wel . Mijn Nederlands is tenminste nog niet vooruit gegaan. dus dat is al een minpunt
|
||||
Quote: Kosty Hehe
|
||||
![]() Speedtest is slecht geschikt voor boven de 50 Mbit, mijn upload ligt ook gewoon op 100Mbit [Laatst bewerkt door Guz op maandag 12 oktober 2009, om 20:24] |
||||
|
geil
|
||||
Quote: Robertenzo Jong, spam gewoon niet zoveel onnodige reacties dan zie je ook niemand meer klagen
|
||||
|
Wtf @ scores hier
|
||||
Quote: Robertenzo /agree Quote: Robertenzo Gezellig en irritant gaan niet goed samen. Quote: Guz Sickness. |
||||
|
Inbelmodem
.
|
||||
Quote: 1.88TB/s Eat dust ![]() [Laatst bewerkt door Sharp op maandag 12 oktober 2009, om 23:02] |
||||
Quote: SharpJamaar, dat houdt me harddisk helemaal niet bij. Zelfs me RAID SSD's niet. Niet dat die zo top zijn. |
||||
Quote: Sharp Klein verschilletje : Dat gaat niet via het internet, maar "gewoon" door de kabel. Anyho toch netjes dat het kan - we zijn dus tot en met 2015 (ofzo) zeker dat de infrastructuur dus ruimte biedt om uit te breiden qua snelheid enzo. |
||||

Trucs met lichaam.
happy new year bitchez
F&V Free Games

.
. Mijn Nederlands is tenminste nog niet vooruit gegaan. dus dat is al een minpunt

.

.