Gepost op maandag 2 november 2009, om 21:53
|
Wie stemt er op Tom Cruise
|
||||
|
Botje
Adverteerder |
|
|||
|
Ik... Omdat ja why the fuck boeit mij het wat
?Ksnap er trouwens geen zak van xD |
||||
|
Ik, deed het wel met me ogen dicht. Btw Lord Of War ftw, maar wel oud.
|
||||
|
Achtergrond? ;O
|
||||
|
heb op cage gestemd al vond ik cruise wel goed in top gun en MI (niet in MI:2 en MI:3)
cage is baas in next, face off e.d. |
||||
|
Achtergrond
![]() Stijlvolle shit baby! Cage ftw btw |
||||
|
Tom Cruise is zo slim om een religie aan te hangen waar copyright op zit. Met zijn succes is een keuze idee...
En dat blijkt.
|
||||
|
Ik zie 2 negerts op de achtergrond!
![]() |
||||
|
||||
|
-knip-
[Laatst bewerkt door Gerwin op woensdag 15 juni 2011, om 14:27] |
||||
|
Nicoolaasch Gayz.
|
||||
|
||||
|
Vandaar die achtergrond open ik een nieuw topic.
|
||||
|
Ik vind het maar een kut achtergrond iig
Terug na de oude
|
||||
Quote: Artofdead /agree |
||||
|
Toevallig net Lord of War gekocht, voordat de poll kwam. Toeval?
|
||||
|
CRUISE FTW.
|
||||
Quote: Paul kopen nog wel .
|
||||
Quote: sandr Sommige mensen zijn geen zwervers en kopen toch nog eens een film? |
||||
Quote: Robertenzo Mensen die slimmer dan jezelf zijn voor zwervers uitmaken ![]() [Laatst bewerkt door Frenk op dinsdag 3 november 2009, om 21:42] |
||||
Quote: Robertenzo zwervers hebben geen pc/stroom laat staan internet, hoe willen ze het downloaden, en waarom zou een zwerver een dvd kopen als 'ie toch geen dvd-speler/stroom/ander afspeelapparaat heeft. |
||||
|
Euh.. Ik zag 'm bij de FRS liggen voor 2,50. Dat is geen geld voor zo'n redelijk goede film(ik wou 'm sowieso al langer hebben/downloaden).
|
||||
|
Lord of War
![]() Maar nee, Nicolas Cage is gewoon baas
|
||||
Quote: Artofdead Echt, ik vind jou zo geweldig . Gaat altijd serieus op in van die kut opmerkingen van andere.Kudos voor jou
|
||||
|
Ik betaal geen 10 euro aan een DVD, 200 euro aan een dvd-speler wanneer ik dezelfde zooi gratis op mijn computer kan zien. Als ik de film goed vind koop ik hem wel maar als de film nu zoiets is als "28 days later" ofzo is hij alleen leuk om te downloaden, zien en deleten.
Vroeger kopierden mensen gewoon de videobanden/dvd's, nu verspreiden ze het gewoon langs het internet. Same shit, different stream. |
||||

Beste mensen.
happy new year bitchez
F&V Free Games

?