Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

Poll

Stfn
1th
Geplaatst op: 04 Nov 2009, 08:07
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

tttommeke schreef:

Ik betaal geen 10 euro aan een DVD, 200 euro aan een dvd-speler wanneer ik dezelfde zooi gratis op mijn computer kan zien. Als ik de film goed vind koop ik hem wel maar als de film nu zoiets is als "28 days later" ofzo is hij alleen leuk om te downloaden, zien en deleten.

Vroeger kopierden mensen gewoon de videobanden/dvd's, nu verspreiden ze het gewoon langs het internet. Same shit, different stream.


idd, ik heb nog nooit een film betaald.

Artofdead
Master Fish
Geplaatst op: 04 Nov 2009, 10:13
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Bart schreef:

[...]

Echt, ik vind jou zo geweldig . Gaat altijd serieus op in van die kut opmerkingen van andere.

Kudos voor jou


Vind ik gewoon leuk, waarschijnlijk omdat ik meeste dingen serieus neem enzo . En dankjewel ^^

Paul
Geplaatst op: 04 Nov 2009, 15:36
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

tttommeke schreef:

Ik betaal geen 10 euro aan een DVD, 200 euro aan een dvd-speler wanneer ik dezelfde zooi gratis op mijn computer kan zien. Als ik de film goed vind koop ik hem wel maar als de film nu zoiets is als "28 days later" ofzo is hij alleen leuk om te downloaden, zien en deleten.

Vroeger kopierden mensen gewoon de videobanden/dvd's, nu verspreiden ze het gewoon langs het internet. Same shit, different stream.


Je hoeft ook geen 10 euro te betalen. Ik haal al m'n films binnen door voordelige acties zoals 3=2(voor films van 7 euro, dus 14 euro voor 3 films die echt bijzonder zijn vind ik wel redelijk) of films voor 2,50 én dmv addiscount(korting verdienen door reclame te kijken, nice) betaal ik soms gewoon 15 euro voor 6 top films.
Ik downloadde vroeger ook altijd alles, maar sinds het moment dat ik een keer ben afgesloten door het downloaden van Halo 2(gewoon voor de lol om te kijken of het wat is) doe ik het eigenlijk niet meer. En tja, anders heb ik nog een vriend die op z'n gemak 20 GB per week downloadt(en dan heb ik het over Divx, niet 720p/1080p films die ik normaal gesproken zou downloaden), en die is ook wel bereid om wat te delen.

Het gevoel van een kast vol met topfilms(en dan heb ik het over bijvoorbeeld: The Good, The Bad.. Pulp Fiction, Magnolia, Dances With Wolves, Wild At Heart, Lost Highway(Lynch ftw), Gladiator, Lucky Number Slevin) is niet te overtreffen door films te downloaden.

[Laatst bewerkt door Paul op woensdag 4 november 2009, om 15:48]
sandr
aka Chuck Norris
Geplaatst op: 04 Nov 2009, 16:19
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Gerwin schreef:

[Afbeelding]

Doet me eraan denken, maken ze nu reclame voor een of ander fonds met zwangere moeders die aids hebben maar dankzij een of ander goed doel hebben die kinderen dat niet, maar die zijn over 10 jaar dus wel wees (want wss heeft pappie ook aids).

Basjee
Octo
Geplaatst op: 05 Nov 2009, 19:45
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ik stem op Tom Cruise. Alleen al omdat ik weet dat jij Nicolas Cage leuker vindt.

Saven
admin
Geplaatst op: 05 Nov 2009, 20:25
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

ban voor joe

Basjee
Octo
Geplaatst op: 05 Nov 2009, 20:35
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Maarten
Geplaatst op: 06 Nov 2009, 07:40
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Filmacteurs

Digital
Animestyle.nl
Geplaatst op: 06 Nov 2009, 16:17
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ik heb beide 1x gestemd, everybody happy

📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren


Login