Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

Benzinemeter kapot?

Artofdead
Master Fish
Geplaatst op: 26 Jan 2010, 17:14
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Hallo saveners,
Ik heb een scooter de Kymco Super 9 LC.
En die heb ik ongeveer z'n 2 weken geleden 2e hands gekocht (niet splinternieuw simpel weg omdat ik geen geldboom heb).
En volgens mij is mijn benzine meter kapot want, ik had vrijdag getankt, omdat op de benzinemeter stond dat de benzine bijna op was. En ik kon maar 2 liter tanken, terwijl mijn tank 7 liter kan hebben.
Dus ik denk dat de benzine meter kapot is.
Of is dit een bekend probleem? En als het kapot zou zijn weet iemand ongeveer de prijs om het te kunnen fixen?
Thanks,

Bjorn

Stfn
1th
Geplaatst op: 26 Jan 2010, 17:50
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Dat betekend dus dat de benzinemeter inderdaad kapot is. Check je kabelboom eens even van je scooter. De kabelboom zijn de electrische verbindingen misschien zit daar de fout wel in.

Als je hem weg laat brengen betaal je sowieso de man die erna kijkt en als daadwerkelijk dan de benzinemeter kapot is betaal je die ook. Je kan beter iemand zoeken in de buurt die er verstand van heeft aangezien je geen geldboom hebt.

Artofdead
Master Fish
Geplaatst op: 26 Jan 2010, 17:58
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Stfn schreef:

Dat betekend dus dat de benzinemeter inderdaad kapot is. Check je kabelboom eens even van je scooter. De kabelboom zijn de electrische verbindingen misschien zit daar de fout wel in.

Als je hem weg laat brengen betaal je sowieso de man die erna kijkt en als daadwerkelijk dan de benzinemeter kapot is betaal je die ook. Je kan beter iemand zoeken in de buurt die er verstand van heeft aangezien je geen geldboom hebt.


Dat word dus pap lief aankijken .

Basjee
Octo
Geplaatst op: 26 Jan 2010, 18:54
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ik heb ongeveer hetzelfde probleem, althans, dat dacht ik in het begin. Wat bij mij de oplossing was (of het probleem ) is dat mijn tankje op een of andere manier niet de volle kracht van een tankslang aankan, waardoor hij het vrijwel meteen eruit spuugt. De eerste keer dacht ik ook dat die meter kapot was, maar hij werkte dus gewoon. De oplossing bij mij: niet helemaal indrukken tijdens het tanken, gewoon rustig erin laten stromen.

It's worth a try, isn't it?

Martijn
Geplaatst op: 26 Jan 2010, 19:57
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

/martijn wilt benzine meter

Artofdead
Master Fish
Geplaatst op: 26 Jan 2010, 20:01
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Martijn schreef:

/martijn wilt benzine meter

Dan koop je er maar een.
Ik verkoop 'em iig niet

Guz
Housejunkie
moderator
Geplaatst op: 26 Jan 2010, 22:53
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ik stopte bij: Ik heb een Kymco...

Artofdead
Master Fish
Geplaatst op: 26 Jan 2010, 23:01
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Guz schreef:

Ik stopte bij: Ik heb een Kymco...

Saven
admin
Geplaatst op: 26 Jan 2010, 23:31
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

stfu guz ontopic blijven nu aub

Sharp
:')
moderator
Geplaatst op: 27 Jan 2010, 00:13
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Misschien heb je hier wat aan?

Artofdead
Master Fish
Geplaatst op: 27 Jan 2010, 11:39
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Sharp schreef:

Misschien heb je hier wat aan?

Dat is nog best wel vet, alleen zelf vind ik mijn scooter mooier dan dat ding

Stfn
1th
Geplaatst op: 27 Jan 2010, 12:53
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Sharp schreef:

Misschien heb je hier wat aan?

Hij loopt wel hard >65km/u.

Guz
Housejunkie
moderator
Geplaatst op: 27 Jan 2010, 14:30
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ja oke, ik weet niet hoe jouw Kymco superboy in elkaar zit maar meestal heb je een vlotter in je benzinetank die op en neer gaat en zo het benzine niveau in je tank meet. Het kan zijn dat deze vastzit, zou je even moeten onderzoeken. Kappen eraf en wat andere spullen en dan even kijken. Als dat het probleem is kunnen het ook altijd nog je kabels zijn, dan moet je die kijken

Artofdead
Master Fish
Geplaatst op: 27 Jan 2010, 18:31
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Guz schreef:

Ja oke, ik weet niet hoe jouw Kymco superboy in elkaar zit maar meestal heb je een vlotter in je benzinetank die op en neer gaat en zo het benzine niveau in je tank meet. Het kan zijn dat deze vastzit, zou je even moeten onderzoeken. Kappen eraf en wat andere spullen en dan even kijken. Als dat het probleem is kunnen het ook altijd nog je kabels zijn, dan moet je die kijken

Nouja, ik weet het nu echt niet meer.
Ik ging vandaag na een vriend toe, op me scooter.
En toen stond het bijna op 'empty' dus ik denk voor ik na huis rijd nog eventjes tanken. Gaan we na dat ik hem heb geholpen met de verhuizing, nog eventjes een stukje rijden stond de meter bijna op 'half vol' ik dacht echt whattefuck....

Stfn
1th
Geplaatst op: 27 Jan 2010, 18:48
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Dan zou het wel met die vlotter te maken hebben denk ik aangezien die dus blijkbaar wel iets meet? Check de boel anders gewoon even misschien zie je het zo. Kappen eraf is niet zo moeilijk gewoon de juiste schroefjes zoeken en de boel los draaien. En loop dan alles na van de benzinemeter zelf tot de benzine tank (dus die draden die ertussen lopen ook) elk stukje controleren.

Artofdead
Master Fish
Geplaatst op: 27 Jan 2010, 19:05
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Stfn schreef:

Dan zou het wel met die vlotter te maken hebben denk ik aangezien die dus blijkbaar wel iets meet? Check de boel anders gewoon even misschien zie je het zo. Kappen eraf is niet zo moeilijk gewoon de juiste schroefjes zoeken en de boel los draaien. En loop dan alles na van de benzinemeter zelf tot de benzine tank (dus die draden die ertussen lopen ook) elk stukje controleren.

Ja ik denk dat ik dat maar eens dit weekend ga doen.
Want als ik het zo lees enzo ja, lijkt het inderdaad met de vlotter te maken te hebben.

📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren


Login