|
Botje
Adverteerder |
|
|||
|
Ik zou het niet kopen, snap niet wat je er aan hebt?
|
||||
Quote: Headshot Tablets bestaan al langer hoor. |
||||
Quote: sandr iPod Touch en iPhone 3G(S) ook niet. Volgens mij las ik laatst ergens dat ze er wel mee bezig zijn of dat er binnenkort een update uitkomt. [Laatst bewerkt door Stfn op donderdag 28 januari 2010, om 22:49] |
||||
|
Mijn telefoon heeft nog niet eens de helft van het vermogen van de iPad en kan wél multitasken, dus blijft het maar vaag vinden.
|
||||
|
Alsof alles om multitasken draait
|
||||
Quote: Sharp Alsof jij nu maar 1 venster tegelijk open hebt
|
||||
Quote: Kosty Apps blijven in een soort freeze state? Smsjes worden bewaard tijdens het typen, mail ook, je tabbladen blijven ook bewaard, dus tot in zoverre is er gewoon een app af te sluiten en later weer verder te gaan. Natuurlijk is het jammer dat er niet op te multitasken is zoals op de computer, maar dat betekent niet dat het geen handig ding meer is. Welke andere tablet in deze prijsrange, met deze multitouch heeft een IPS paneel? Meesterlijk om met zen 2en in het vliegtuig of weetikveel waar een film te kijken. |
||||
Quote: sandr Telefoons bestonden toch ook al langer toen de iPhone kwam?. Het is alleen niet op de Apple manier. |
||||
|
Ik weet zeker dat iedereen in de toekomst zon zond ding heeft.
Alles gaat uitsterven. Kranten abbonomenten ed. Teminste dat is mijn menig ![]() Ons pap wil dr een gaan kopen. en die gaat ie dan toch niet gebruiken. ![]() Gaan nog meer mensen dr een kopen? |
||||
|
Super mooi en handig ding maar heb het geld d'r niet voor over. M'n iPhone voldoet genoeg
|
||||
|
Ik zie hierboven wat reacties van dat multitasken niet mogelijk is, dat is gewoon kut inderdaad. Maar als je die app "Backgrounder" hebt draaien is dat wel mogelijk, dus lijkt mij iets wat redelijk snel is opgelost? iig ik draai die backgrounder app ook op m'n iphone.
|
||||
|
Als je al een Iphone en een macbook hebt, voegt dit ding dan nog wel wat toe? De echte apple fanboys kopen hem wel, maar voegt het voor hun nog wat toe?
|
||||
|
Verkracht kanker ding.
Had gehoopt dat ze toch nog een origineel design konden bedenken. Way to fail. |
||||
|
Ook zo leuk in die presentatie, apple zocht iets tussen een laptop en een telefoon dat beter is in een paar belangrijke dingen (browsing, email, photos, video, music, games en eBooks) en toen kwamen ze op de iPad. Maar als je het mij vraagt is de iPad alleen maar beter in eBooks, oftewel dikke fail.
|
||||

Trucs met lichaam.
happy new year bitchez
F&V Free Games

...