Gepost op dinsdag 9 februari 2010, om 08:41
|
Botje
Adverteerder |
|
|||
|
Ik ondersteun alleen Firefox met een website.
Ga niet speciaal voor de rest mijn website aanpassen en al helemaal niet voor IE.
|
||||
Quote: Stfn Lig d'r een beetje aan wat je website is en voor welke doelgroep. Meeste mensen gebruiken gewoon IE namelijk.
|
||||
|
Actie nummer zoveel.
|
||||
Quote: Bart Inderdaad, heb je een site die door veel mensen bekeken wordt en niet alleen door deze doelgroep, verwachten mensen wel minimaal IE7 ondersteuning hoor. |
||||
|
Toch verlies je door geen IE6 ondersteuning te geven een grote groep met bezoekers, banken, scholen etc gebruiken nog steeds IE6.
Maar dit zet bedrijven misschien wel aan het denken, om te upgraden, aangezien grote site's ook geen ondersteuning meer gaan bieden. |
||||
|
Kreeg er net een mail van om me aanmelding te bevestigen, heb me alleen nooit aangemeld
.
|
||||
|
Pfff... Er zijn ergere dingen om je druk om te maken dan dit
|
||||
|
saven.nl ook even aangemeld, alhoewel v4 ie6 nog wel ondersteunt
|
||||
Quote: Saven Dat kom omdat er geen ubercoole js effecten in zitten .
|
||||
|
Volgens mij zijn de enigste mensen die hier op kijken websitebeheerders die hopen hun site zo te promoten.
|
||||
|
ctrl + f: saven
en dan de 2e .
|
||||
Quote: sandr
|
||||
Quote: Cocainemother Was ff aan het testen of je gewoon alles kunt invullen bij naam, en ja dat kan .
|
||||
|
Ik gebruik al tijden Firefox. IE is sowieso verleden tijd voor mij, schijtbrowser.
|
||||
Quote: Headshot Geen ondersteuning meer bieden != niet meer werken. Misschien je even inlezen op de materie? |
||||

Beste mensen.
happy new year bitchez
F&V Free Games

Ga niet speciaal voor de rest mijn website aanpassen en al helemaal niet voor IE.

.