|
Botje
Adverteerder |
|
|||
Gepost op zaterdag 20 februari 2010, om 00:16
|
Wacht even... Begrijp ik dat goed? Kan jij op 3 telefoons van mensen shit testen voor Vodafone? En weten zij dat jij dat kan? Anders zou ik dit nogal inbreuk op de privacy noemen
Wel nice voor jou hoor, maar ik hoop niet dat iemand met mijn geweldige (ahum) Sagem meekijkt.
|
||||
Gepost op zaterdag 20 februari 2010, om 09:39
Quote: BorisSoad omg die telefoons zijn toch van Vodafone zelf . Denk je nou echt dat iemand als Sharp remote je telefoon kan hacken zonder iets geinstalleerd te hebben oid.
|
||||
Gepost op zaterdag 20 februari 2010, om 13:22
|
Weet ik veel
Ik was al even bang
|
||||
Gepost op zaterdag 20 februari 2010, om 13:36
Quote: BorisSoad
|
||||
Gepost op zaterdag 20 februari 2010, om 18:43
|
Ik vond de openingspost niet echt duidelijk hoor. Het klinkt toch ook niet logisch dat ze Sharp 3 telefoons laten testen die ze zelf hebben?
goed, ik faalde nogal, maar zo vanzelfsprekend vind ik dit nou ook weer niet.
|
||||
Gepost op woensdag 10 maart 2010, om 13:05
|
Omgawd! Da's geyl, wil ik ook voor mn Samsung Star geval. Dit zal wel weer afgelopen zijn?
Ik kom ook nooit op tijd. xD
|
||||
Gepost op woensdag 10 maart 2010, om 21:00
Quote: Impulse Samsung Star
|
||||
Gepost op woensdag 10 maart 2010, om 21:25
Quote: Frenk
|
||||
Gepost op woensdag 10 maart 2010, om 21:50
|
Lol noobs
Het zijn gewoon 3 telefoons in een test dev center van Vodafone . En @ Impulse, je slaat finaal de plank mis . 1) Bump eens niet zo kanker hard elk random topic dat je tegen komt ![]() 2) Het zijn gewoon telefoons die in een kamer staan @ zo'n kantoor van VF. En ja, het zijn echte telefoons en alle functies werken remote (ook camera enz )
|
||||
Gepost op woensdag 10 maart 2010, om 22:27
Quote: Sharp Hebben ze ineens in die kamer, dikke kantoorsex, film je het, op Redtube zetten klaar
|
||||
Gepost op donderdag 11 maart 2010, om 12:06
|
Waarom staat er Vodafone.de in plaats van Vodafone NL
|
||||
Gepost op donderdag 11 maart 2010, om 13:37
Quote: Bartyow Lees is pipo Hij heeft 3 toestellen en 1 daarvan is in Duitsland ... Dohhh Maar verder is het wel leip enzo maar wat kan je er verder mee? bedoel kan met me eigen telefoon ook heel leuk alle functies uitproberen maar wordt ik toch niet zo blij van... |
||||
Gepost op vrijdag 12 maart 2010, om 10:46
Quote: Opper Het is ook gericht op mensen die software ontwikkelen voor verschillende telefoons. Op deze manier kan je ze dus testen zonder de toestellen te moeten aanschaffen. |
||||

Trucs met lichaam.
happy new year bitchez
F&V Free Games

Wel nice voor jou hoor, maar ik hoop niet dat iemand met mijn geweldige (ahum) Sagem meekijkt.

. Denk je nou echt dat iemand als Sharp remote je telefoon kan hacken zonder iets geinstalleerd te hebben oid.

Het zijn gewoon 3 telefoons in een test dev center van Vodafone