|
Botje
Adverteerder |
|
|||
Gepost op vrijdag 19 februari 2010, om 23:43
Quote: Bart Ja joh, en die 500euro die in mijn portefeuille zat hielp ook niet echt ! Stoer hoor, iFoon
|
||||
Gepost op vrijdag 19 februari 2010, om 23:46
Quote: Frenk Haha, Frenk. Ik loll'de. |
||||
Gepost op zaterdag 20 februari 2010, om 00:19
|
Oké dus omdat je gays smerig vindt, haat je ze? Fuck op met die onzin. Ik vind oma's ook ranzig, maar daar heb ik toch ook niets tegen voor de rest? Serieus, hou je bek
Hier kan ik dus echt niet tegen ![]() [Laatst bewerkt door BorisSoad op zaterdag 20 februari 2010, om 00:19] |
||||
Gepost op zaterdag 20 februari 2010, om 09:00
Quote: BorisSoad Als dat zijn mening is moet die dat toch zelf weten?
|
||||
Gepost op zaterdag 20 februari 2010, om 10:41
Quote: BorisSoad Idd, kvind homo's die zoenen, en seks met elkaar hebben ook ranzig, maar ik heb er niks optegen .
|
||||
Gepost op zaterdag 20 februari 2010, om 11:19
Quote: Basjee Bas skat
|
||||
Gepost op zaterdag 20 februari 2010, om 13:17
Quote: Stfn Natuurlijk, maar je mag mensen ook in hun waarde laten dit is gewoon discriminatie en ik denk dat elk mens met een beetje verstand kan beredeneren dat het nergens op slaat homo's te haten. Ze zijn ook gewoon fuckin' mensen. Goed, er zijn echt tergend overdreven dramaqueens tussen, maar er zijn er zat gewoon normaal. Het is net als bij racisme: je kan gewoon niet een heel ras haten, omdat zij allemaal net zo verschillend zijn als blanke onderling. Dat je homo's vies vindt is een ding (mij lijkt het ook niet fijnom in de kont geneukt te worden) maar om dan "GAYS -1" te roepen vind ik gewoon discriminatie.
|
||||

Trucs met lichaam.
happy new year bitchez
F&V Free Games

Hier kan ik dus echt niet tegen
Bas skat