Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd
Pagina: 1

Gepost op zondag 11 april 2010, om 20:17
Sharp
:')

Admin
3722 posts
> Error: plaatje kon niet worden geladen <

Dat zie ik dus zegmaar als ik me muis op icon houd @ start balk of what ever Dat linker ding is me plaatje met naam en die andere is de lijst zegmaar, maar ze doen allebei hetzelfde qua functie? Het maakt dus niet uit waar ik op klik, ik ga bij allebei de dingen naar mijn contactpersoon lijst ofzo . Is dat normaal? Kan je niet gewoon 1 venster hebben ofzo.
Botje

Adverteerder
Gepost op zondag 11 april 2010, om 20:34
Headshot
Minispammer
943 posts
Ja heb ik ook. Als die rechtste geopend is is je msn venster ook geopend de andere is je msn zegmaar geminimaliseerd.
Gepost op zondag 11 april 2010, om 20:35
Alenio
Samuel L Jackson=GOD

Member
108 posts
Vast wel, maar dit is handig ofzo.. (rechter muisknop -> status veranderen)..

"Verscheidene mensen, meer in het bijzonder vrouwen, kennen de verveling niet, omdat ze nooit behoorlijk hebben leren werken." - Friedrich Nietzsche

Gepost op zondag 11 april 2010, om 20:49
Darkmystery
Indeed.

Saven Player
511 posts
Rechtermuis op je msn executable. (C:\Program files etc, en dan msmsgr.exe ofzo)
Comptabiliteit, en dan op Windows Vista SP2 zetten. (Dan is 'ie weer normaal, met een tray icon in je taakbalk enzo)

[Laatst bewerkt door Darkmystery op zondag 11 april 2010, om 20:49]

> Error: plaatje kon niet worden geladen <

Gepost op zondag 11 april 2010, om 21:24
Sharp
:')

Admin
3722 posts
Thanks .
Gepost op zondag 11 april 2010, om 21:59
sandr
aka Chuck Norris

Ultimate
5312 posts
Linkse is van online zijn en de rechtse is je MSN lijst die je open hebt staan, de rechtse kan je dus gewoon op kruisje drukken en dan blijf je online, als je de linkse wegklikt wordt je ook afgemeld en wordt messenger afgesloten.
Pagina: 1

Online bezoekers (Donderdag 24 mei 2012, om 00:11)
Er zijn 7 bezoekers online, waarvan 0 ingelogd.
Members ingelogd:
Versie: v4.2.3       Parsetime: 0.04847 seconden       ( disclaimer | regels | contact )
Offertezeker.nl Online Offertes Vergelijken