Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

Wordpress

Johan
Ekte baaz.
Geplaatst op: 16 May 2010, 16:13
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Normaal nooit een probleem gehad met wordpress en nu opeens wel.
Wanneer ik me config.php file heb veranderd krijg ik dit:

1
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/p16160/domains/ultrasshop.nl/public_html/wp-config.php:1) in /home/p16160/domains/ultrasshop.nl/public_html/wp-admin/install.php on line 36

(public_html/wp-config.php:1 is gewoon ublic_html/wp-config.php in mijn FTP dus daar ligt het denk ik (?) niet aan).

Iemand?

Badeendje
Pompehdompehdom
moderator
Geplaatst op: 16 May 2010, 17:32
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Hoe ziet je config.php er nu uit? Je pass en username kan je gewoon even wijzigen naar ***'tjes natuurlijk, maar normaal gesproken staan in je config-file alleen enkele variabelen en wordt niets ge-echo't waardoor je die error zou krijgen.

sandr
aka Chuck Norris
Geplaatst op: 16 May 2010, 18:32
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Config regel 1 klopt niet .

Digital
Animestyle.nl
Geplaatst op: 16 May 2010, 20:13
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Saven
admin
Geplaatst op: 16 May 2010, 20:44
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

waarschijnlijk heb je iets met een verneukte editor gedaan waardoor er een UTF-8 BOM ofzo in zit ! ik weet niet meer precies maar je moet ff in kladblok opnieuw doen ofzo

Basjee
Octo
Geplaatst op: 16 May 2010, 21:09
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

misschien heb je onbewust een spazi neergezet voor de <?php tag

Johan
Ekte baaz.
Geplaatst op: 16 May 2010, 23:11
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Saven schreef:

waarschijnlijk heb je iets met een verneukte editor gedaan waardoor er een UTF-8 BOM ofzo in zit ! ik weet niet meer precies maar je moet ff in kladblok opnieuw doen ofzo

Had het bestandje ff snel gedaan in Microsoft Expression Web (had wel verwacht dat dat mogelijk was ) dus niet.
Nu in kladblok doet die het wel, dus thnx

En doe verdomme is normaal met die kanker pics, er wordt toch gvd een vraag gesteld door mij!
Als je er geen antwoordt op weet, ga dan aan je verneukte kanker pik trekken, en ga geen doeloose plaatjes plaatsen in mijn topic plaatsen, verneukte lutsers!

Irriteert me nou al een aantal maanden

Kosty
Geplaatst op: 16 May 2010, 23:17
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

In before grammar-nazi...

Bob
Geplaatst op: 17 May 2010, 00:34
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Digital
Animestyle.nl
Geplaatst op: 17 May 2010, 08:49
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Johan schreef:

[...]
Had het bestandje ff snel gedaan in Microsoft Expression Web (had wel verwacht dat dat mogelijk was ) dus niet.
Nu in kladblok doet die het wel, dus thnx

En doe verdomme is normaal met die kanker pics, er wordt toch gvd een vraag gesteld door mij!
Als je er geen antwoordt op weet, ga dan aan je verneukte kanker pik trekken, en ga geen doeloose plaatjes plaatsen in mijn topic plaatsen, verneukte lutsers!

Irriteert me nou al een aantal maanden


Het spijdt me, vergeevf me.
Maar de vragen die je steldt passen beter bij het niveau van mastaline, dan kan ik me gewoon niet inhouden.

[Laatst bewerkt door Digital op maandag 17 mei 2010, om 08:59]
sandr
aka Chuck Norris
Geplaatst op: 17 May 2010, 13:27
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Bob schreef:

[Afbeelding]

Wouter
D O double G
Geplaatst op: 17 May 2010, 17:32
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Bob schreef:

[Afbeelding]

📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren


Login