Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd
Forum indexPHP & MySQL › Wordpress
Pagina: 1

Gepost op zondag 16 mei 2010, om 16:13
Johan
S.C.F

Eckte baaz
943 posts
Normaal nooit een probleem gehad met wordpress en nu opeens wel.
Wanneer ik me config.php file heb veranderd krijg ik dit:
C o d e
1 
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/p16160/domains/ultrasshop.nl/public_html/wp-config.php:1) in /home/p16160/domains/ultrasshop.nl/public_html/wp-admin/install.php on line 36

(public_html/wp-config.php:1 is gewoon ublic_html/wp-config.php in mijn FTP dus daar ligt het denk ik (?) niet aan).

Iemand?
Botje

Adverteerder
Gepost op zondag 16 mei 2010, om 17:32
Badeendje
Pompehdompehdom

Admin
3067 posts
Hoe ziet je config.php er nu uit? Je pass en username kan je gewoon even wijzigen naar ***'tjes natuurlijk, maar normaal gesproken staan in je config-file alleen enkele variabelen en wordt niets ge-echo't waardoor je die error zou krijgen.

Gepost op zondag 16 mei 2010, om 18:32
sandr
aka Chuck Norris

Ultimate
5308 posts
Config regel 1 klopt niet .
Gepost op zondag 16 mei 2010, om 20:13
Digital
Animestyle.nl

Saven Player
551 posts
> Error: plaatje kon niet worden geladen <

> Error: plaatje kon niet worden geladen < > Error: plaatje kon niet worden geladen < > Error: plaatje kon niet worden geladen < > Error: plaatje kon niet worden geladen <

Gepost op zondag 16 mei 2010, om 20:44
Saven
Beheerder
6294 posts
waarschijnlijk heb je iets met een verneukte editor gedaan waardoor er een UTF-8 BOM ofzo in zit ! ik weet niet meer precies maar je moet ff in kladblok opnieuw doen ofzo

2 x KRK RP8 G2

Gepost op zondag 16 mei 2010, om 21:09
Basjee
Octo

Ultraspammer
2986 posts
misschien heb je onbewust een spazi neergezet voor de <?php tag

je selecteerde dit

Gepost op zondag 16 mei 2010, om 23:11
Johan
S.C.F

Eckte baaz
943 posts
Quote: Saven

waarschijnlijk heb je iets met een verneukte editor gedaan waardoor er een UTF-8 BOM ofzo in zit ! ik weet niet meer precies maar je moet ff in kladblok opnieuw doen ofzo

Had het bestandje ff snel gedaan in Microsoft Expression Web (had wel verwacht dat dat mogelijk was ) dus niet.
Nu in kladblok doet die het wel, dus thnx

En doe verdomme is normaal met die kanker pics, er wordt toch gvd een vraag gesteld door mij!
Als je er geen antwoordt op weet, ga dan aan je verneukte kanker pik trekken, en ga geen doeloose plaatjes plaatsen in mijn topic plaatsen, verneukte lutsers!

Irriteert me nou al een aantal maanden
Gepost op zondag 16 mei 2010, om 23:17
Kosty
aka Jack Bauer

Minispammer
824 posts
In before grammar-nazi...

Kipjes

Witte stuff hiero

Hier ook

Gepost op maandag 17 mei 2010, om 00:34
Bob

Minispammer
841 posts

Gepost op maandag 17 mei 2010, om 08:49
Digital
Animestyle.nl

Saven Player
551 posts
Quote: Johan

[...]
Had het bestandje ff snel gedaan in Microsoft Expression Web (had wel verwacht dat dat mogelijk was ) dus niet.
Nu in kladblok doet die het wel, dus thnx

En doe verdomme is normaal met die kanker pics, er wordt toch gvd een vraag gesteld door mij!
Als je er geen antwoordt op weet, ga dan aan je verneukte kanker pik trekken, en ga geen doeloose plaatjes plaatsen in mijn topic plaatsen, verneukte lutsers!

Irriteert me nou al een aantal maanden

Het spijdt me, vergeevf me.
Maar de vragen die je steldt passen beter bij het niveau van mastaline, dan kan ik me gewoon niet inhouden.

[Laatst bewerkt door Digital op maandag 17 mei 2010, om 08:59]

> Error: plaatje kon niet worden geladen < > Error: plaatje kon niet worden geladen < > Error: plaatje kon niet worden geladen < > Error: plaatje kon niet worden geladen <

Gepost op maandag 17 mei 2010, om 13:27
sandr
aka Chuck Norris

Ultimate
5308 posts
Quote: Bob

Gepost op maandag 17 mei 2010, om 17:32
Wouter
D O double G

Spammer
1265 posts
Quote: Bob

Pagina: 1

Online bezoekers (Donderdag 9 februari 2012, om 01:25)
Er zijn 9 bezoekers online, waarvan 0 ingelogd.
Members ingelogd:
Versie: v4.2.3       Parsetime: 0.05189 seconden       ( disclaimer | regels | contact )
Offertezeker.nl Online Offertes Vergelijken