Gepost op maandag 5 juli 2010, om 15:31
|
Volgende week woensdag mag ik op een klein feestje wat muziek verzorgen, dus bij deze heb ik de vraag of mensen nog wat leuke muziek weten? Dance, House, Pop etc. a.u.b.
Groetttt |
||||
|
Botje
Adverteerder |
|
|||
Gepost op maandag 5 juli 2010, om 16:15
|
||||
Gepost op maandag 5 juli 2010, om 16:24
|
Wat is de doelgroep?
Hangt ook beetje van de sfeer af lijkt me hoe en wat je draait (eventueel later op de avond als iederen hyper is ff hardstyle knallen ) Maarja vooral house enzo
|
||||
Gepost op maandag 5 juli 2010, om 16:52
|
Sidney Samson - Fill u up
Sedelic - Time Schedule // AANRADER 1) Yolanda Be Cool & DCup We no speak Americano (tim victa remix) 2) Tim Berg Bromance (aviciis arena mix) 3) DJ Disciple & Dawn Tallman Whole World party (christian vila remix) 4) Faithless Tweak your nipple (beltek remix) 5) Roll Deep Good times (ben preston vocal club mix) 6) Spencer & Hill Shy boy (original mix) 7) Sunloverz & Jamie Sparks I wanna fly (michael mind project remix) Johan Gielen pres. Hollis P. Monroe Im lonely (gielen & fijneman main mix)9) La Moon A higher place (dj dami remix) 10) R.I.O. Hot girl (olav basoski remix) 11) Bootmasters feat. Gigi D'Agostino - Bla bla bla 2k10 (mike matthias remix) |
||||
Gepost op maandag 5 juli 2010, om 18:06
|
Doelgroep is ongv. 30 mensen van 15 jaar. Het feest is niet georienteerd op de dj zeg maar, zoals in een discotheek, maar meer als kleine bijfunctie
![]() dankjewel guz btw |
||||
Gepost op maandag 5 juli 2010, om 18:24
|
bob sinclar - peace song (hardwell remix)
hardwell - allright 2010 en zo nog wat nieuwe tracks van hem en die sedelic - time schedule is idd wel baas maar kan em nog nergens vinden |
||||
Gepost op maandag 5 juli 2010, om 19:37
|
DJ paul estak - Rainbow high in the sky
|
||||
Gepost op maandag 5 juli 2010, om 19:41
Quote: Rubis Heb ik al Net zoals What is Love dat is pas echte bazenmuziek
|
||||
Gepost op maandag 5 juli 2010, om 19:58
|
'90s jeweetz
|
||||
Gepost op maandag 5 juli 2010, om 22:16
|
Even offtopic :
Ok serieus wtf. Ik bij het lezen van de beginpost een insta-dejavu van een foto van Matt ![]() Iedereen hier weet welke foto ik bedoel ? ![]() Ontopic : GTA Vice City soundtrack op shuffle. Klaar ![]() [Laatst bewerkt door Kosty op maandag 5 juli 2010, om 22:18] |
||||
Gepost op maandag 5 juli 2010, om 23:17
Quote: Kosty Haha ja dat is wel zo ja Maar ik zeg ook niet dat ik DJ-skills heb en maak er topics over
|
||||
Gepost op maandag 5 juli 2010, om 23:49
|
|
||||
Gepost op dinsdag 6 juli 2010, om 00:02
Quote: Wouter Die moet dus ff ge-edit worden. |
||||
Gepost op dinsdag 6 juli 2010, om 10:10
Quote: Frenk Klopt, maar download gewoon die cd van Hitzone 53 ofzo? Staan altijd wel beetje gewone nummers op. |
||||
Gepost op dinsdag 6 juli 2010, om 11:12
Quote: Saven Dj Jean draaide hem dacht ik keer op radio weet niet of daar rips van zijn ofzo . |
||||

Trucs met lichaam.
happy new year bitchez
F&V Free Games

Hangt ook beetje van de sfeer af lijkt me hoe en wat je draait (eventueel later op de avond als iederen hyper is ff hardstyle knallen
) Maarja vooral house enzo
Johan Gielen pres. Hollis P. Monroe Im lonely (gielen & fijneman main mix)

Maar ik zeg ook niet dat ik DJ-skills heb en maak er topics over 
weet niet of daar rips van zijn ofzo