Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

Mengpaneel vraagje

Paultje91
Sneu he...?
Geplaatst op: 04 Aug 2010, 17:01
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Hoi,

Ik heb de Skytec TMX-6699 gekocht en kan er al goed mee overweg alleen ik weet niet hoe ik mijn mixen kan opnemen. Ik heb op de achterkant wel de ingangen waar 'record' boven staat.

Moeten die in de versterker misschien? En via de versterker branden op een of andere manier ofzo (als dat kan)? Of op een of andere manier op virtual DJ aansluiten?

Tell me how it's possible

Laters!

Frenk
Non-Octo
Geplaatst op: 04 Aug 2010, 17:20
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Dus de record 'ingang' (uitgang dus), zijn een rode en een witte tulpstekker?
Zo ja, koop een 2x tulp <------> 3,5mm male jack. Plug die in je line-in van je pc en gebruik audacity bijv. om het op te nemen. Easy as pie.

Paultje91
Sneu he...?
Geplaatst op: 05 Aug 2010, 00:34
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Frenk schreef:

Dus de record 'ingang' (uitgang dus), zijn een rode en een witte tulpstekker?
Zo ja, koop een 2x tulp <------> 3,5mm male jack. Plug die in je line-in van je pc en gebruik audacity bijv. om het op te nemen. Easy as pie.

Heb kabel gekocht. Ik weet niet hoe ik het nu moet configureren. Weet jij miss wat ik nu moet doen? Wat moet ik waar instellen?

[Laatst bewerkt door Paultje91 op donderdag 5 augustus 2010, om 14:30]
Paultje91
Sneu he...?
Geplaatst op: 05 Aug 2010, 14:39
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Lamaar, het werkt nu wel

Saven
admin
Geplaatst op: 05 Aug 2010, 16:50
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

ik weet niet waarmee je het opneemt trouwens, maar met audacity is het een beetje tricky, die liep wel eens spontaan vast tijdens een mix van een uur, waardoor je alles kwijt bent

Nero Wave Editor ftw

Frenk
Non-Octo
Geplaatst op: 05 Aug 2010, 18:02
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Saven schreef:

ik weet niet waarmee je het opneemt trouwens, maar met audacity is het een beetje tricky, die liep wel eens spontaan vast tijdens een mix van een uur, waardoor je alles kwijt bent

Nero Wave Editor ftw


Klopt.

Sharp
:')
moderator
Geplaatst op: 05 Aug 2010, 21:36
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Saven schreef:

ik weet niet waarmee je het opneemt trouwens, maar met audacity is het een beetje tricky, die liep wel eens spontaan vast tijdens een mix van een uur, waardoor je alles kwijt bent

Nero Wave Editor ftw


Ja want die schrijft het niet weg op je hdd ofzo Als de cache vol is crasht hij gewoon

Robertenzo
Geplaatst op: 15 Aug 2010, 23:38
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Sharp, dat kan je instellen.
En als je audacity gebruikt: gewoon uitzoomen die boel.

📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren


Login