Gepost op woensdag 4 augustus 2010, om 17:01
|
Hoi,
Ik heb de Skytec TMX-6699 gekocht en kan er al goed mee overweg alleen ik weet niet hoe ik mijn mixen kan opnemen. Ik heb op de achterkant wel de ingangen waar 'record' boven staat.Moeten die in de versterker misschien? En via de versterker branden op een of andere manier ofzo (als dat kan)? Of op een of andere manier op virtual DJ aansluiten? Tell me how it's possible ![]() Laters! |
||||
|
Botje
Adverteerder |
|
|||
Gepost op woensdag 4 augustus 2010, om 17:20
|
Dus de record 'ingang' (uitgang dus), zijn een rode en een witte tulpstekker?
Zo ja, koop een 2x tulp <------> 3,5mm male jack. Plug die in je line-in van je pc en gebruik audacity bijv. om het op te nemen. Easy as pie. |
||||
Gepost op donderdag 5 augustus 2010, om 00:34
Quote: Frenk Heb kabel gekocht. Ik weet niet hoe ik het nu moet configureren. Weet jij miss wat ik nu moet doen? Wat moet ik waar instellen? [Laatst bewerkt door Paultje91 op donderdag 5 augustus 2010, om 14:30] |
||||
Gepost op donderdag 5 augustus 2010, om 14:39
|
Lamaar, het werkt nu wel
|
||||
Gepost op donderdag 5 augustus 2010, om 16:50
|
ik weet niet waarmee je het opneemt trouwens, maar met audacity is het een beetje tricky, die liep wel eens spontaan vast tijdens een mix van een uur, waardoor je alles kwijt bent
![]() Nero Wave Editor ftw
|
||||
Gepost op donderdag 5 augustus 2010, om 18:02
Quote: Saven Klopt. |
||||
Gepost op donderdag 5 augustus 2010, om 21:36
Quote: Saven Ja want die schrijft het niet weg op je hdd ofzo Als de cache vol is crasht hij gewoon
|
||||
Gepost op zondag 15 augustus 2010, om 23:38
|
Sharp, dat kan je instellen.
En als je audacity gebruikt: gewoon uitzoomen die boel. |
||||

Beste mensen.
happy new year bitchez
F&V Free Games

alleen ik weet niet hoe ik mijn mixen kan opnemen. Ik heb op de achterkant wel de ingangen waar 'record' boven staat.

Als de cache vol is crasht hij gewoon