Gepost op woensdag 11 augustus 2010, om 20:28
|
Titel says it all, dacht ik dan toch.
De domeinnaam Saven.nl wordt overgenomen door een derde partij (wie/wat/welke doet er niet toe). Dus er komt op zéér korte termijn een compleet andere site. Wat het gaat zijn is voor mij ook een raadsel alle 'onderhandelingen' zijn pas afgerond, en het is ook nog niet 100% zeker of het forum blijft.Mocht er besloten worden dat het forum (voor welke tijd dan ook) online blijft, blijft de crew in principe hetzelfde, met mij als hoofd-admin. Maar dat is alleen als we het forum weten los te koppelen van de nieuwe site. Best wel een klusje. Alle administratieve dingen worden de komende maanden geregeld dus dat is nog ff kijken hoe en wat. |
||||
|
Botje
Adverteerder |
|
|||
Gepost op woensdag 11 augustus 2010, om 20:30
|
Ik heb een beter idee.
Maak versie 5 af, zet deze op een ander domein. Dan hoeft de andere partij ook niet meer te twijfelen of het het forum wil houden. en jij krijgt nog steeds je centen. |
||||
Gepost op woensdag 11 augustus 2010, om 20:32
|
ja databases worden sowieso ge-exporteerd. En mocht er een nieuwe domeinnaam komen dan laat i kdat gewoon via het forum weten, of doormiddel van een redirect ofzo
![]() maar zoals het er nu naar uitziet blijft dit forum wel even online. Alleen het forum dan dus, niet het nieuws en blogs enz |
||||
Gepost op woensdag 11 augustus 2010, om 20:41
|
Nieuws wordt toch niet bijgehouden (laatste bericht zegt genoeg
) en blogs kunnen ook wel op het forum, dus ik vind t best.
|
||||
Gepost op woensdag 11 augustus 2010, om 20:43
|
Saven ruikt geld
|
||||
Gepost op woensdag 11 augustus 2010, om 20:49
|
Ik hoop voor Saven (as in TS) dat het overnamebedrag niet gebaseerd is op het niveau hier
|
||||
Gepost op woensdag 11 augustus 2010, om 20:53
|
Saven, onthoud: Een domeinnaam die je eigen username voorstelt, is onbetaalbaar. Zonde dat je dit doet.
|
||||
Gepost op woensdag 11 augustus 2010, om 21:18
Quote: Darkmystery daar heb je wel een punt idd, maar komt wel goed denk ik
|
||||
|
Overstappen op vBulletin?
|
||||
Quote: DutchSpeed nah, vbulletin is kut heb wel aan IPB zitten denken, maar dan moet i kdaar helemaal een converter voor schrijven, plus het feit dat ik de URL's liever wil houden zoals ze zijn, aangezien er veel google hits binnen komen op topics
|
||||
Gepost op donderdag 12 augustus 2010, om 10:48
|
lol wat onverwacht
|
||||
Gepost op donderdag 12 augustus 2010, om 17:01
|
als er nieuw forum komt gaan mijn posts dan weg? allemaal?
!moet ik nieuwe postcount omhoog werken? !!!!
|
||||
Gepost op donderdag 12 augustus 2010, om 17:01
|
Oh noes.
|
||||
Gepost op donderdag 12 augustus 2010, om 20:53
|
saven gewoon alleen toegankelijk maken via domein: saven.nl/forum
dus zonder menu-item. |
||||
Gepost op donderdag 12 augustus 2010, om 21:36
|
ja dat netjes maken komt later, eerst ff los slopen
|
||||

Trucs met lichaam.
happy new year bitchez
F&V Free Games

alle 'onderhandelingen' zijn pas afgerond, en het is ook nog niet 100% zeker of het forum blijft.

!