Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

mobiel abbonnement

Rubis
Je weet zelf
Geplaatst op: 11 Dec 2010, 19:44
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

ik heb een Samsung gallaxy Apollo besteld. en er zit abbo bij. [url]http://www.superdeal.nl/superdeal/index.php?c=ML_82[/url]

op de website staat het niet maar dat staat wel in veronica magazine.
LET OP: nu inclusief internet! (1 GB/MND) Wat gebeurt er dan als je daar overheen gaat, en ga je daar snel overheen. want hoeveel kost het bijvoorbeeld om een gemiddelde pagina te openen. en er staat 150 Bel+sms+web. is dat dan 150 minuten of 150 sms' jes of 150 minuten en 150 sms'jes. ik denk het eerste maar ik wist dat ook niet zeker. ( er staat 300 minuten maar dat is met verdubbelaar. )

sandr
aka Chuck Norris
Geplaatst op: 12 Dec 2010, 15:45
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

1 gig is best veel, maar wss betaal je flink voor alles wat je eroverheen gaat .

Stfn
1th
Geplaatst op: 12 Dec 2010, 22:44
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

1gig ga je met normaal gebruik niet snel overheen met je mobiel. Om zoiets te bekijken wat je verbruikt heb je wel een aantal counters die je uit de Android Market kan halen. Zo kan je zien wat je verbruikt.

http://tweakers.net/nieuws/69135/vodafone-voert-datalimieten-in-voor-smartphones.html schreef:
Klanten die een 'Bel+SMS+Web'-abonnement voor 26,50 euro per maand afsluiten, krijgen een datalimiet van 250MB. Bij alle duurdere abonnementen geldt een datalimiet van 1GB. De prijs verandert niet. Bovenop het abonnement kunnen klanten voor 10 euro per maand 1GB aan data bijkopen.

Volgens Vodafone zijn de datalimieten nodig, omdat klanten de huidige fair use policy niet begrijpen. Daarbij mogen klanten tien keer het gemiddelde verbruik aan data verstoken, waarna Vodafone coulant omgaat met mensen die daarover heen gaan. Voor klanten is dit echter niet heel duidelijk omdat zij geen inzicht hebben in wat hun eigen verbruik en het gemiddelde verbruik is. Nieuwe klanten zullen boven de datalimiet 3 eurocent per extra verstookte megabyte moeten gaan betalen.


Lijkt me dus ook dat je limiet maar 250mb is. Dit is ook één van de redenen dat ik toevallig twee weken terug ben weggegaan bij vodafone was binnen 2,5 weken door limiet heen omdat die maar op 250mb zat.

[Laatst bewerkt door Stfn op zondag 12 december 2010, om 22:45]
Rubis
Je weet zelf
Geplaatst op: 15 Dec 2010, 18:32
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

dit abonnement is normaal 29,99. maar nu in de aanbieding voor veronica lezers. 24 maanden €14,75 p/m (i.p.v. €29,50) staat er niet heel duidelijk zo maar in het blad stond het wel duidelijk. Ik gebruik zoiezo niet heel veel, en ik download bij market thuis met Wi-Fi. maar in iedergeval wel bedankt, ik download denk ik. Was je ver over je limiet heen gegaan toen? en kan je dan gewoon weg bij je abonnement of had je niet abonnement met toestel gekocht?

@ weet iemand trouwens of als je wifi connectie hebt of ie dan vanzelf op wifi gaat of op vodafone internet ( of hoe dat heet ). want ik zet hem nu meestal op vliegtuigstand zodat de andere connectie uitgaat. maar dan kan je volgensmij niet bellen en ook niet gebeld worden.

[Laatst bewerkt door Rubis op woensdag 15 december 2010, om 18:40]
Kosty
Geplaatst op: 15 Dec 2010, 23:39
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Rubis schreef:

dit abonnement is normaal 29,99. maar nu in de aanbieding voor veronica lezers. 24 maanden €14,75 p/m (i.p.v. €29,50) staat er niet heel duidelijk zo maar in het blad stond het wel duidelijk. Ik gebruik zoiezo niet heel veel, en ik download bij market thuis met Wi-Fi. maar in iedergeval wel bedankt, ik download denk ik. Was je ver over je limiet heen gegaan toen? en kan je dan gewoon weg bij je abonnement of had je niet abonnement met toestel gekocht?

@ weet iemand trouwens of als je wifi connectie hebt of ie dan vanzelf op wifi gaat of op vodafone internet ( of hoe dat heet ). want ik zet hem nu meestal op vliegtuigstand zodat de andere connectie uitgaat. maar dan kan je volgensmij niet bellen en ook niet gebeld worden.

Als er verbinding is met een WiFi netwerk, dan gaat de dataverbinding uit.

Stfn
1th
Geplaatst op: 16 Dec 2010, 09:07
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Rubis schreef:

dit abonnement is normaal 29,99. maar nu in de aanbieding voor veronica lezers. 24 maanden €14,75 p/m (i.p.v. €29,50) staat er niet heel duidelijk zo maar in het blad stond het wel duidelijk. Ik gebruik zoiezo niet heel veel, en ik download bij market thuis met Wi-Fi. maar in iedergeval wel bedankt, ik download denk ik. Was je ver over je limiet heen gegaan toen? en kan je dan gewoon weg bij je abonnement of had je niet abonnement met toestel gekocht?

@ weet iemand trouwens of als je wifi connectie hebt of ie dan vanzelf op wifi gaat of op vodafone internet ( of hoe dat heet ). want ik zet hem nu meestal op vliegtuigstand zodat de andere connectie uitgaat. maar dan kan je volgensmij niet bellen en ook niet gebeld worden.


Ik had altijd nog een prepaid Vodafone kaart incl. een eigen htc hd2. Daar zette ik gewoon elke 30 dagen een BloX op. Heb nu een Hi abbonement. Omdat ik prepaid had kon ik niet verder internetten na die 250mb.

Als je abbonement bij Vodafone hebt en je gaat over je limiet dan betaal je voor elke 10mb 30 cent.

📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren


Login