Gepost op donderdag 20 januari 2011, om 17:03
|
nou dus eh , heeft iemand ip van een proxyserver voor me met poorten erbij , want op school wordt elke fucking nederlandse site geblockt behalve deze >_>
JA IK WIL GRATIESJ JA ookal is het traag en stinkt het een uur in de wind , ik wil gewoon op tweakers.net kunnen gaan enzo -.- bedankt alvast ![]() [Laatst bewerkt door Patjeee op donderdag 20 januari 2011, om 17:05] |
||||
|
Botje
Adverteerder |
|
|||
|
Kwaliteitsschool. Ze weten dat saven.nl kwaliteit is, en de rest bagger!!!
|
||||
|
http://www.prospector.cz/Free-Internet-services/Web-proxy/
edit: nu klikbaar ![]() [Laatst bewerkt door sandr op donderdag 20 januari 2011, om 23:00] |
||||
Quote: sandr denk je nou echt dat ze hier zo dom zijn ![]() geblockt. GEEN webproxy is mogelijk hier , heb al duizenden geprobeerd mastaline is geblockt HAHAHHA een vriend van me had me laatst een proxy gegeven , maar ik denk dat de server uit de lucht is ofzoiets want hij denied alle verbindingen daarom heb ik een IP nodig van een proxy server , iemand idee? [Laatst bewerkt door Patjeee op donderdag 20 januari 2011, om 20:12] |
||||
Quote: Patjeee Daarom geef ik jouw een hele lijst met proxy's met ip. |
||||
|
Die site word just geblokt xd
|
||||
|
Dan kopieer je die lijst naar een .txt ofzo
|
||||
|
Gewoon gaan leren jij!
|
||||
Quote: sandr en hoe ga ik dat doen als ik omgeleid word naar "BLOCKPAGE 1x1 " voordat ik in de site kom
|
||||
Quote: Stfn hotmail.com geblokt dus ik kan niet op m'n EIGEN fucking email server (!) exclamatie einz |
||||

Beste mensen.
happy new year bitchez
F&V Free Games