Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd
Forum indexAlgemene problemen › Windows 7 update (drivers)
Pagina: 1

Gepost op maandag 19 maart 2012, om 15:42
Xaliom
# Oi Oi Oooooi ::

Spammer
1364 posts
Hey SAVEN'ers!

Ik heb een klein vraagje ivm de upgrade van Vista naar Win 7.
Ik wil namelijk op mn Acer Aspire 5610, waar nu nog vista opstaat, windows 7 installeren. Ik heb voor de zekerheid eerst eens de Windows 7 Upgrade Advisor van microsoft laten lopen, en deze zegt mij dat het geen probleem is om te upgraden.
Nu heb ik ook al eens naar drivers zitten zoeken, maar nu zie ik op de site van Acer dat er geen drivers voor mn laptop zijn met win 7.

Nu weet ik niet wat ik moet doen. Moet ik toch gwn upgraden en dan gewoon de drivers voor win vista installeren, of gewoon geen drivers?

Bedankt!

Xaliom

[Laatst bewerkt door Xaliom op dinsdag 20 maart 2012, om 11:21]

Geen zin om te slapen ? >>> > Error: plaatje kon niet worden geladen < Middernacht Topic !

Gepost op donderdag 22 maart 2012, om 11:11
Sharp
:')

Kankerflikker
3748 posts
Denk dat een groot aantal drivers wel gewoon werkt op 7, en anders kan je ook van je hardware individueel drivers zoeken (grafische kaart gewoon op bijv. nvidia.com etc.).

Gepost op donderdag 22 maart 2012, om 13:51
Xaliom
# Oi Oi Oooooi ::

Spammer
1364 posts
Oke, bedankt!

Geen zin om te slapen ? >>> > Error: plaatje kon niet worden geladen < Middernacht Topic !

Gepost op woensdag 28 maart 2012, om 16:12
Darkmystery
Indeed.

Saven Player
516 posts
Geweldig dat dit soort topics nog steeds doorgaan op svn.nl.

> Error: plaatje kon niet worden geladen <

Gepost op vrijdag 28 september 2012, om 16:22
Maarten

Extreme
3828 posts
Quote: Darkmystery

Geweldig dat dit soort topics nog steeds doorgaan op svn.nl.

Grappig dat jij nog steeds niet de moeite neemt om Saven.nl te schrijven ipv svn.nl en dat ik de moeite neem om een reactie te schrijven Ohh dit doet me denken aan de goeie oude tijd. Nouja goed

....

Gepost op zondag 30 september 2012, om 14:24
Stfn
1th

Extreme
3532 posts
Quote: Maarten

[...]
Grappig dat jij nog steeds niet de moeite neemt om Saven.nl te schrijven ipv svn.nl en dat ik de moeite neem om een reactie te schrijven Ohh dit doet me denken aan de goeie oude tijd. Nouja goed

Goede tijd ja.

hoi hoi

Gepost op zaterdag 6 oktober 2012, om 17:27
Saven

Beheerder
6421 posts
wat een jaren waren dat idd

Pagina: 1

Online bezoekers (Zaterdag 16 december 2017, om 04:16)
Er zijn 20 bezoekers online, waarvan 1 ingelogd.
Members ingelogd: Guecirmy
Versie: v2013 oldskool       Parsetime: 0.02896 seconden       ( disclaimer | regels | contact )
Offertezeker.nl Online Offertes Vergelijken