Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

check Mix

sandr
aka Chuck Norris
Geplaatst op: 24 Apr 2012, 20:55
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Beste saveners die dit forum nog daadwerkelijk bezoeken,

Ik doe mee aan een DJ-battle en moet mijn inzending zelf zoveel mogelijk promoten. Jullie kunnen mijn inzending vinden op [url]http://www.ssre.nl/djbattle/sets/hunkie-xl[/url], als je hem leuk vindt moet je hem vooral liken, de 8 inzendingen met de meeste likes gaan namelijk door naar de volgende ronde. Verder ben ik natuurlijk enorm benieuwd naar wat jullie ervan vinden dus wil ik jullie ook vragen om dat hieronder te posten.

Stfn
1th
Geplaatst op: 25 Apr 2012, 17:26
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Kan hem niet luisteren, zie alleen een wit vak?

En originele naam Hunkie XL

sandr
aka Chuck Norris
Geplaatst op: 25 Apr 2012, 18:08
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

ow lol soundlcoud ligt eruit, mirror: [url]http://www54.zippyshare.com/v/53071969/file.html[/url].

Naam is meer als grapje bedoelt XD.

[Laatst bewerkt door sandr op woensdag 25 april 2012, om 18:08]
Sharp
:')
moderator
Geplaatst op: 26 Apr 2012, 01:10
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Is dit voor die club in Ehv? Vind er totaal geen opbouw in zitten, weet niet of dat de bedoeling was aangezien je max. 20 min mocht insturen, maar toch. Vind de tracks ook niet echt vernieuwend.

sandr
aka Chuck Norris
Geplaatst op: 26 Apr 2012, 12:45
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Bedoeling was vooral om het zo breed mogelijk te houden om zoveel mogelijk stemmen te werven, en verder is het voor een plek bij club040 (in Eindhoven dus).

Saven
admin
Geplaatst op: 26 Apr 2012, 15:30
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Hunkie xl

Helter skelter

Maar vind het eerlijk gezegd niks bijzonders man, tracks passen ook niet allemaal bij elkaar. Maar dit is zegmaar een mix die mijn buurjongetje ook nog wel zou kunnen maken.

Ga eens opzoek naar exclusieve bootlegs enzo en probeer meer 1 lijn aan te houden (tenzij je de hele avond 6 uur lang moet draaien zoals ik maargoed) nu is het allemaal een bij elkaar gegooid zooitje als je snapt wat ik bedoel en de ene keer knalt het wel en de andere keer niet.

Frenk
Non-Octo
Geplaatst op: 29 Jul 2012, 22:43
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

ik vind je trackkeuze echt slecht past niet bij elkaar, oud, geen energie enzo. was t nog wat geworden?

Sharp
:')
moderator
Geplaatst op: 01 Aug 2012, 19:42
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

haha je zou maar in een kktent in ehv moeten draaien

Headshot
Geplaatst op: 21 Aug 2012, 22:31
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Sharp schreef:

haha je zou maar in een kktent in ehv moeten draaien

eindje br br brakkaboys

📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren


Login