Gepost op dinsdag 6 maart 2007, om 22:15
|
Gunz, een game die moeilijk onder 1 genre is uit te brengen
het is een online third person shoot/online slash and hack game. Het is helemaal gratis en makkelijk te spelen. Je kan levellen en nieuwe dingen vrij spelen. In een clan stappen of er zelf eentje maken en nog veel meer. Ik vind het heel erg leuk ![]() paar screens: ![]() ![]() Als je het speelt hoe heet je en welk level ben je? En welke versie speel je? Ik speelde eerst National Edition maar die bleek ver achter te lopen dus daarna de North American versie gedownload en die is dus veel beter ![]() National Edition ben ik: BaXiess LvL. 11 North American Edition ben ik: BaXiess LvL. 4 voor de mensen die het willen spelen klik HIER [Laatst bewerkt door BaXiess op dinsdag 6 maart 2007, om 22:16] |
||||
|
Botje
Adverteerder |
|
|||
|
-knip-
[Laatst bewerkt door Gerwin op dinsdag 7 juni 2011, om 17:06] |
||||
Gepost op dinsdag 6 maart 2007, om 22:47
|
oh er staat gratis nu zie ik het ![]() [Laatst bewerkt door Rinaldo op dinsdag 6 maart 2007, om 22:49] |
||||
Gepost op woensdag 7 maart 2007, om 07:24
|
huh wat d8 jij dan??
Gerwin dus je speelt de north americaanse dan tog of niet? met quest mode enzow
|
||||
Gepost op woensdag 7 maart 2007, om 08:04
|
Ik speel ut niet...
kan er wel hacks voor vinden
|
||||
Gepost op woensdag 7 maart 2007, om 08:10
Quote: Soaddemon Offtopic: Jij kan bij alle spellen volgens mij alleen maar winnen met hacks :\') |
||||
Gepost op woensdag 7 maart 2007, om 08:14
Quote: DayDreamer nee hoor ![]() maar kan wel voor veel spellen hacks vinden ![]() En op MapleStory is ahcken makkelijk voor trainen en Jump-Quests |
||||
Gepost op woensdag 7 maart 2007, om 13:01
|
Gunz zuigd echt veel hackers daar in
|
||||
Gepost op woensdag 7 maart 2007, om 14:03
|
Weer zo\'n online shooter dus?
|
||||
Gepost op woensdag 7 maart 2007, om 15:08
|
Gunz is gewoon bende. Beetje dom knallen en zwaaien met je zwaardje, terwijl je ondertussen van links naar rechts enzo springt. Ik heb het gespeeld, was lvl 19 ofzo, maar ik vind er eigenlijk geen zak aan.
|
||||
Gepost op woensdag 7 maart 2007, om 15:54
|
Bij Gunz heb je alleen maar spray-naabs. \'Kijk mij eens me magazijn leeg schieten\' enzo.
|
||||
Gepost op woensdag 7 maart 2007, om 17:27
|
niet als je verder in het spel komt en het die noobs niet meer lukt om zow te killen
|
||||
Gepost op zaterdag 22 december 2007, om 18:41
|
hallo ik speel gunz national
maar ik wil graag hacken :\'( dus ik vraag nu alleen aan de hackers van gunz pleas ik wil hacken leer het me dan ben je echt dankbaar
|
||||
Gepost op zaterdag 22 december 2007, om 18:44
Quote: Bengeladen Ik ben ook geladen, moet ik spuiten? |
||||
Gepost op zaterdag 22 december 2007, om 18:44
Quote: Bengeladen zoek op www.gamecheetah.com ofzo
|
||||
Gepost op zaterdag 22 december 2007, om 18:45
|
Verder kutspel.
houd het cod4, houd het straat |
||||
Gepost op zaterdag 22 december 2007, om 18:54
|
wow mega bump xDD je moet niet hacken je moet gewoon oefenen en normaal spelen anders ben je gewoon een mongool :\') trouwens binnenkort kom er een pack voor de international Gunz en die maakt het onmogelijk om te hacken, zonder kan je het spel ook niet spelen dus jah das vrij lastig
|
||||
Gepost op zaterdag 22 december 2007, om 19:00
|
Ik heb het een paar keer gespeelt tijdje geleden maar ik vind het maar niks
|
||||
Gepost op zaterdag 22 december 2007, om 19:06
|
Die normale zuigt aars.. Die Legacy private versie owned veel harder! (L)
|
||||
Gepost op zaterdag 22 december 2007, om 19:09
|
legacy private versie?? tell me
ik speel het trouwens ook niet meer, game niet zoveel meer, nja op men ps3 nog wel is maar dats it
|
||||
Gepost op zaterdag 22 december 2007, om 22:05
|
http://legacygamers.net/ :
|
||||
Gepost op woensdag 26 december 2007, om 13:13
|
nee ik heb het al gevonden
ik kan al godmode en iets van slach je kan het nergens vinden op sites!!! jullie weten niks van gunz en van hacken
|
||||
Gepost op woensdag 26 december 2007, om 13:20
|
gunz weet ik wel wat van, hacken des te minder wat das voor pussys
|
||||
Gepost op woensdag 26 december 2007, om 13:24
|
Gunz hacks zijn slap, veel te makkelijk spel man. Als je daar op moet hacken zuig je hard! ROFL
|
||||
Gepost op woensdag 26 december 2007, om 17:08
|
Ik speel op een lvl 39, 15, 1 acount. Ben sinds vandaag het weer gaan spelen. Je kan me herkennen aan nederlandse namen
|
||||

Beste mensen.
happy new year bitchez
F&V Free Games

het is een online third person shoot/online slash and hack game. Het is helemaal gratis en makkelijk te spelen. Je kan levellen en nieuwe dingen vrij spelen. In een clan stappen of er zelf eentje maken en nog veel meer. Ik vind het heel erg leuk 

:\'(

ik speel het trouwens ook niet meer, game niet zoveel meer, nja op men ps3 nog wel is maar dats it