Gepost op dinsdag 13 maart 2007, om 20:27
|
Misschien een beetje laat voor oud en nieuw, maar deze kan altijd:
de KAS Rookbom. Parrega Rookbom (van ik en mijn vrienden) Door dit grote verhaal denk je waarschijnlijk dat dit een moeilijk recept is. Niets is minder waar! het is juist geweldig leuk en als je het met een groep doet ook nog gezellig. hier het recept: Quote: Door dit grote verhaal denk je waarschijnlijk dat dit een moeilijk recept is. Niets is minder waar! het is juist geweldig leuk en als je het met een groep doet ook nog gezellig. [Laatst bewerkt door Tadnecty op dinsdag 13 maart 2007, om 20:29] |
||||
|
Botje
Adverteerder |
|
|||
Gepost op dinsdag 13 maart 2007, om 20:35
|
Echt mooie rookbom!
Normaal rookt die regelmatig, maar deze duurt best lang, maar toen die loskwam kwam er in een x veel rook, echt mooi! |
||||
Gepost op dinsdag 13 maart 2007, om 20:42
|
Wel leuk zo\'n rookbom
![]() Alleen zou ik het zelf nooit doen...We hebben hier een buurt met zeik mensen
|
||||
Gepost op dinsdag 13 maart 2007, om 20:46
|
ja, wij kwamen op een speciaal idee:
We stopten het niet in 1 \"koker\" maar in 4. Dus 4 x zo snelle rookontwikkeling. Daarbij hadden we meer sterretjes dan normaal gekocht. Ze keken me bij de welkoop wel raar aan trouwens. Ik kocht middenin de winter een pak kalkammonsalpeter kunstmest. Die meneer vraagt zo: Waarom koop je dat in deze tijd? Ik keek toevallig net op de verpakking en zag daar staan: Ook voor de winter, voor behoud van gazonnen (oid). Ik dus: Tja, ziet u dit niet? Hier staat: Ook voor de winter, voor behoud van gazonnen. heb ik hem mooi uitgeluld ps. koop de sterretjes en kunstmest wel appart, anders ondervragen ze je nog erger... |
||||
|
-knip-
[Laatst bewerkt door Gerwin op dinsdag 7 juni 2011, om 17:38] |
||||
Gepost op dinsdag 13 maart 2007, om 20:51
|
Boeiend, zeggen dat het voor eigen gebruik is.. wat willen ze nog zeggen
|
||||
Gepost op maandag 9 april 2007, om 22:49
|
haha met LSD zou inderdaad leuk zijn om school onder rook te zetten.
hadden ze vorig jaar gedaan met iets anders in het fietsenhok, en misschien dit jaar in het hele gebouw ofzo
|
||||
Gepost op maandag 9 april 2007, om 22:51
|
best wel oud he...
edit: Maar hij blijft wel leuk! [Laatst bewerkt door DJVG op maandag 9 april 2007, om 22:52] |
||||
Gepost op dinsdag 10 april 2007, om 09:13
|
/care
(wel mooi )
|
||||
Gepost op dinsdag 10 april 2007, om 11:33
|
Je moet dit eens gooien in het politiekantoor, succes verzekerd! :\')
|
||||
Gepost op dinsdag 10 april 2007, om 17:13
Quote: whaha, kan je er ook morphine ingooien? en dan alle leraren aan de rookbom vastbinden, heb je lekker een paar dagen vrij... (ook door schorsing )
|
||||
Gepost op maandag 16 april 2007, om 16:12
|
Vettt!
|
||||
Gepost op maandag 16 april 2007, om 16:27
|
Vetjes
|
||||
Gepost op maandag 16 april 2007, om 16:31
|
Deze is echt meesterlijk.
|
||||
Gepost op maandag 16 april 2007, om 18:26
|
In de meivakantie maken we er een (of meerdere, we moeten testen) met jodium. verbranden van jodium levert paarse rook
|
||||
Gepost op maandag 16 april 2007, om 18:47
|
||||
Gepost op maandag 16 april 2007, om 19:23
|
oke, ben jij vaag? of is dit een fout plaatje?
|
||||
Gepost op dinsdag 27 november 2007, om 10:02
|
*bump*
hey allemaal, nieuwjaar komt eralweer aan (okey, nog een maand, maar toch, de pepernoten lagen al in de winkel voordat de vakantie was afgelopen :\'), dan is dit niet zo erg...) Dus wij gaan dit weekend alvast wat testen met nieuwe dingen, misschien kunnen we nog aan wat pure kaliumnitraat komen... Dit jaar wordt hij nog groter erger :\') en blijft de rook ook wat hangen (check de wind van vorig jaar)...klikzorz Iemand nog wat tips voor apparte rook? EDIT nou zeg ik niet dat deze alleen voor oud en nieuw is.... 1 woord: staking :\') :\') [Laatst bewerkt door Tadnecty op dinsdag 27 november 2007, om 10:15] |
||||
Gepost op dinsdag 27 november 2007, om 14:45
|
Wat moet je nou voor KAS kopen dan ? :\')
Ik snap alles altijd ervan maar niemand verteld wat ik moet hebben. Is er niet een speciaal merk ofzo ? |
||||
Gepost op dinsdag 27 november 2007, om 14:54
|
Je koopt gewoon kunstmest... Als je boer bent heb je het in de silo.
Let er alleen op dat er een hoog kalium(nitraat) in zit... |
||||
Gepost op dinsdag 27 november 2007, om 15:41
Quote: Tadnecty En waar moet ik dat kunnen vinden of dat erin zit ? |
||||
Gepost op dinsdag 27 november 2007, om 15:56
|
Of je koopt gewoon Kaliumnitraat a.k.a KNO3.
Allemaal zo moeilijk doen met kunstmest enzo .[Laatst bewerkt door Guz op dinsdag 27 november 2007, om 15:57] |
||||
Gepost op dinsdag 27 november 2007, om 17:47
|
Anders bump je ff een tering oud topic :\')
Btw: rookpotten 100 gram rode rook, heeft mijn maat uit België gehaald Morgen op school afsteken /me gaat zowiezo filmen ![]() Quote: Guz Dat stop ik liever in een pijpbom, iets leuker effect :\') Met koper(poeder) kan je dacht ik groene rook maken ![]() [Laatst bewerkt door Sharp op dinsdag 27 november 2007, om 17:51] |
||||
Gepost op dinsdag 27 november 2007, om 17:52
Quote: Tadnecty Je kan ook gewoon @ je locale tuinierwinkel ofzeauw halen alleen hebben ze bij mij alleen zakken van 5kilo. Vorig jaar gekocht heb ik nog steeds van ![]() kut weer dubbelpost ![]() [Laatst bewerkt door Sharp op dinsdag 27 november 2007, om 17:52] |
||||
Gepost op dinsdag 27 november 2007, om 18:29
Quote: Sharp @sharp... staut! ps. NICE |
||||

Beste mensen.
happy new year bitchez
F&V Free Games

)
Morgen op school afsteken /me gaat zowiezo filmen