Gepost op woensdag 15 augustus 2007, om 18:32
|
Botje
Adverteerder |
|
|||
|
Heb je expres je
Sorry Zag net pas dat je tv naast je pc staat ![]() - Zal wel ff deze week proberen foto\'s te maken ![]() [Laatst bewerkt door Dharion op woensdag 15 augustus 2007, om 18:35] |
||||
|
Uuhu!
Maar heb het net ook speciaal opgeruimd en maar eventjes mooi neergezet. ![]() [Laatst bewerkt door Basjee op woensdag 15 augustus 2007, om 18:37] |
||||
|
Alweer:
|
||||
|
Wat is dat gene dat er rechts ligt van jou lamp ?
![]() @ vorige 2 met foto\'s: wat een zalige plekjes ![]() Zoiets wil ik ook creeën zodra ik een PC op me kamer krijg (wat niet zo heel lang meer gaat duren )Sorry ik heb geen foto\'s ![]() [Laatst bewerkt door Sh1ver op woensdag 15 augustus 2007, om 19:09] |
||||
|
Tablet om op te tekenen
|
||||
|
Nice Syncie!
|
||||
|
Hmm echt nette plekjes hoor! :\')
Door alle troep bij mij kun je me toetsenbord niet eens zien dus ik maak maar geen foto\'s. Misschien als het ( ooit ) opgeruimt is.
|
||||
|
Shit.. Imgdumper gestopt.. :\')
Toch niet ![]() [Laatst bewerkt door Basjee op maandag 20 augustus 2007, om 15:11] |
||||
|
Syncie, nice configuratie!
Ik heb hier mijn 22\" scherm staan waar ik op photoshop en daarnaast het 19\" scherm waar ik op msn, muziek luister en soms Saven op bezoek. Ik zal vandaag eens een foto maken. BASJEE... wat zie ik links naast je pc scherm staan op de eerste foto? Dat is toch geen Vista licentie ![]() [Laatst bewerkt door Guz op maandag 20 augustus 2007, om 12:37] |
||||
|
http://www.imgdumper.com/file/img/2007/aug/20/img17.jpg
Klik voor foto, let niet op die bureau, is nogal rommelig :\') |
||||
Quote: Michael Hoezo een troep :\') Ik zie niks hoor ! :\') |
||||
Quote: Guz |
||||
Quote: Michael CRT
|
||||
Quote: Rian Te oud gewoon :\') .
|
||||
|
Crt kost niks meer. Kun je zo 4 schermen ophangen. :\')
|
||||
Quote: Maarten Nais PS3...
|
||||
Quote: Guz Valt je muur om :\') |
||||
Quote: Dharion Ja he, zelf moeten kopen , ga nu sparen voor een HD-TV Full hd uiteraard.
|
||||
Quote: Rian En wat is CRT ?:\') |
||||
Quote: Michael Dat is dat scherm van jouw met een grote achterkant :\') . |
||||
Quote: Maarten Aah :\') Tja, zat der standaard bij :\') Is lekker oldschool ![]() [Laatst bewerkt door Michael op maandag 20 augustus 2007, om 17:31] |
||||
|
Ouwde post, werkplek al 392373x veranderd..
[Laatst bewerkt door Rian op donderdag 24 januari 2008, om 21:08] |
||||
Quote: Rian Nice ![]() Nice collage ook :\') |
||||

Beste mensen.
happy new year bitchez
F&V Free Games

Zag net pas dat je tv naast je pc staat