Gepost op donderdag 16 augustus 2007, om 21:54
|
Waarschijnlijk zitten hier niet veel mensen die van house/techno etc. houden, maar ik wil deze toch even met jullie delen ![]() Naar mijn mening een van de beste mixes die op YouTube staat: ![]()
Modbreak
kick naar YTG [Laatst bewerkt door Saven op vrijdag 17 augustus 2007, om 16:39] |
||||
|
Botje
Adverteerder |
|
|||
|
Youtube tag ftw!
|
||||
|
Nee.
Niet voor in het forum, wel voor in de blogs. En dan niet de blog reacties. Anders ga je allemaal domme posts met filmpjes van youtube krijgen. Oja, die youtube-tag die je in die ander parser had is niet helemaal veilig volgens mij. |
||||
Quote: Dharion inderdaad ! Quote: Basjee Anders gewoon dat alleen de startposter de tag kan gebruiken ? Net zoals de poll-tag ... ? [Laatst bewerkt door Xaliom op donderdag 16 augustus 2007, om 22:20] |
||||
Quote: Xaliom Ja, maar dan ga je alsnog die topics krijgen van \'Kijk dit filmpie eens\'. Dus daarom voor de blogs een beter idee! En dan ook een limiet van 3 of 4 ofzo. |
||||
|
De mix is inderdaad vet goed !
Quote: Basjee Ja, je hebt mss wel gelijk ja .. [Laatst bewerkt door Xaliom op donderdag 16 augustus 2007, om 22:30] |
||||
|
Niet zo lui doen en gewoon in een url tag zetten :\')
Tenzij je zo\'n heel filmpje in de pagina bedoeld, dan mag je mijn \'nee\' stem wel wegdenken. |
||||
Quote: iisys Filmpje zelf ja haha
|
||||
|
Nee dan krijgen we 1000 youtube topics van jou savun
.
|
||||
|
Wel chill opzich
![]() Maar dan indd alleen de startpost ofzo ![]() En dan niet van die topics krijgen: \"check dit filmpje:\" enzo :\') |
||||
|
Klinkt goed!
Zowel die remix als het plan voor youtube UBB
|
||||
Quote: Sharp Zeg ik toch. :\') |
||||
|
Vind dat soort muziek maar niks :\')
YouTube-tag is wel relax. Wanneer kunnen we hem verwachten ? :\') |
||||
Quote: DayDreamer :\') Ben ook niet aan zo\'n muziek, maar tis wel chill :\') En die youtube-tag zie ik ook wel zitten ![]() |
||||
|
1 lampje is kapot. :\')
/me is trouwensch voor. |
||||

Beste mensen.
happy new year bitchez
F&V Free Games

.