Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

ChillVille

Rian
Geplaatst op: 27 Aug 2007, 12:05
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ik heb samen met Xaero een nieuw jongerencummunitie gemaakt, Namelijk ChillVille.be (En binnenkort ChillVille.nl, Ook berijkbaar op JeWaids.nl).

Ik zou graag willen weten wat jullie van ChillVille vinden?

[Laatst bewerkt door Rian op maandag 27 augustus 2007, om 12:05]
Thaan
Aka "Gerwin"
moderator
Geplaatst op: 27 Aug 2007, 12:14
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Wat ik er van vind? Als je zeker weet dat je kritiek kan hebben, doorlezen, zoniet, deze post overslaan.

Ik vind het de zoveelste community. De zoveelste community op 'jongeren' gericht waar nooit iemand anders zal komen dan Saven/MastaLine achtige members, en wat mensen die ook op andere fora zitten. Zoveelste forum met 100 members en 3000 berichten die nergens over gaan. Ik voorspel dat het niet groot zal worden, zal misschien wel blijven bestaan, maar groot zal het niet worden dunkt mij.

Concept 'jongeren-community' is te vaak gebruikt, bijna altijd op een foute manier. 'Jongeren' willen geen 'jongeren-community', dat willen de beheerders.

Rian
Geplaatst op: 27 Aug 2007, 12:26
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Zit wel wat in, Maar de meeste Phpbb jongerenfora zijn met standaard templates en daar is het uitegstorven.

Ik heb er al eerder een gehad maar daar deed ik dus niks aan en dan krijg je altijd 100 memebers en 3000 berichten, groeide niet meer.

ChillVille is pas online en zeer actief, Maarja meningen verschillen

Bovendien is dit alleen het Forum en komt er nog een hele site bij.

Thaan
Aka "Gerwin"
moderator
Geplaatst op: 27 Aug 2007, 12:34
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Maar hoeveel anders is je forumvan een standaard phpbb site met standaard template? Doet het achterliggende CMS en template er eigelijk wel toe? Ik denk van niet.

📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren


Login