Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

CHEKBusnis Lay

BaXiess
Geplaatst op: 21 Oct 2007, 15:23
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Graag cijfer, wat er verbeterd kan worden, en eventuele sitedeals waarde

Gkhn
duh mothafoKING
Geplaatst op: 21 Oct 2007, 15:24
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Die gradient op de achterkant is bagger,
verder is die mooi.

iisys
Hmhm, indeed. whtvr.
moderator
Geplaatst op: 21 Oct 2007, 17:33
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Mm niet slecht
Dat gradient zuigt idd, en de ruimte in je knoppen tussen de knoptekst en de top border is groter dan de ruimte tot de bottom border. Dat zuigt ook

Alex
Kansloos
Geplaatst op: 21 Oct 2007, 18:06
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Leuk! Dat gradient vind ik juist wel leuk. Geeft een soort metallic-achtig iets Die header vind ik nogal kaal, en die menuknoppen te saai en te groot
Verder erg leuk

Xikeon
Geplaatst op: 21 Oct 2007, 18:12
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Zo "Busnizzzz" is ie nou ook weer niet. Heb jij zo een site gezien die prof was? Ik niet, veel te grijs en gradients. (en de andere kleuren passen er niet bij)

KoiSashuu
Geplaatst op: 21 Oct 2007, 18:16
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

In het kopje fromage (kaas?) is de tekst soms iets te veel naar het plaatje.

Als de site echt bedoeld is voor dit soort grappige tekstjes vind ik de layout te serieus.

BaXiess
Geplaatst op: 21 Oct 2007, 19:09
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

is niet bedoeld voor zulke teksten, meeste vullen het in met lorum ipsum tekst ofzeuw, maar ik gebruik liever dat soort teksten Header wist ik niet goed op te vullen, heb een paar pogingen gedaan maar zag er niet zo goed uit, Hoe zou ik die knoppen nog kunnen verbeteren dan??

Ik zie ook niet echt in waarom dit geen busnis lay zou kunnen zijn.. Waarom is grijs en gradients geen busnis??

Gkhn
duh mothafoKING
Geplaatst op: 21 Oct 2007, 20:21
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Laat ns dat gradient gewoon weg. Je kan er beter een pattern oid overheen gooien.
Verder kan je die logo vergroten en in je header zetten. Beetje vervagen enz.

Rakka
Heb je mij weer
Geplaatst op: 21 Oct 2007, 20:26
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ik vind hem wel mooi, maar wel een beetje treurig, ik zou andere kleuren gebruiken

BaXiess
Geplaatst op: 21 Oct 2007, 20:28
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

zal morgen eventjes men layout aanpassen aan de tips die ik gehad heb maar voor nu zou ik toch wel eens graag een cijfer willen horen en dan ook nog die eventuele waarde

Jaapje
Geplaatst op: 21 Oct 2007, 21:01
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Dan ben ik dus tot nu toe de enige die het geen mooie layout vind.

Pluspunten:
+ Het logo

Minpunten:
- Gradient op de achtergrond vind ik niet mooi, een grijze achtergrond staat in dit geval niet mooi bij je grijze header.
- Ik vind het menu erg lomp.
- Ik vind het content té simpel en bovendien heel onprofessioneel ogen.
- Het lettertype is wat onduidelijk. Heb je je lettertype op 'none' staan?
- De footer wordt zo maar opeens gestopt, bij een bovenkant met ruimte erboven verwacht je ook een onderkant met ruimte eronder. Misschien staat het beter als je de achtergrond nog iets verder door laat lopen aan het eind van de footer.
- Ik vind dat je sombere kleuren hebt gebruikt, en dat lijkt mij niet erg gepast voor een business layout, aangezien je klanten moet krijgen.

Hopelijk heb je wat aan mijn punten. Veel succes met het verbeteren van je layout.

Edit:
Het is trouwens niet de bedoeling om jou en je layout af te kraken hoor,

[Laatst bewerkt door Jaapje op zondag 21 oktober 2007, om 21:03]
Firebird
Zo zit dat.
Geplaatst op: 21 Oct 2007, 21:15
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Jaapje schreef:

Dan ben ik dus tot nu toe de enige die het geen mooie layout vind.

Pluspunten:
+ Het logo

Minpunten:
- Gradient op de achtergrond vind ik niet mooi, een grijze achtergrond staat in dit geval niet mooi bij je grijze header.
- Ik vind het menu erg lomp.
- Ik vind het content té simpel en bovendien heel onprofessioneel ogen.
- Het lettertype is wat onduidelijk. Heb je je lettertype op 'none' staan?
- De footer wordt zo maar opeens gestopt, bij een bovenkant met ruimte erboven verwacht je ook een onderkant met ruimte eronder. Misschien staat het beter als je de achtergrond nog iets verder door laat lopen aan het eind van de footer.
- Ik vind dat je sombere kleuren hebt gebruikt, en dat lijkt mij niet erg gepast voor een business layout, aangezien je klanten moet krijgen.

Hopelijk heb je wat aan mijn punten. Veel succes met het verbeteren van je layout.

Edit:
Het is trouwens niet de bedoeling om jou en je layout af te kraken hoor,


wtf?
Ach...hij heeft er tenminste wat aan.

📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren


Login