Gepost op woensdag 14 november 2007, om 19:55
|
welkevuurwerk heb jij / of koop jij.
Modbreak
Kick naar vuurwerk :\') hoort niet in algemene info thuis. [Laatst bewerkt door Bartyow op maandag 14 december 2009, om 20:34] |
||||
|
Botje
Adverteerder |
|
|||
|
Veel rotjes & strijkers etc.
owja: ![]() [Laatst bewerkt door Gkhn op woensdag 14 november 2007, om 19:59] |
||||
Quote: Gkhn Offtopic: :\')! @ plaatje Denk helemaal niks. Maybe Siervuurwerk. [Laatst bewerkt door Bavaria op woensdag 14 november 2007, om 20:02] |
||||
|
Rotjes & strijkers, wat vlinders, voor \'s avonds wat pijlen.
En misschien nog in belgie een lawinepijl ofzo halen(en de strijkers natuurlijk en wat anders leuks) Verder: je bent wel erg vroeg eh :\')? |
||||
|
super vlinders, strijkers, nitraat, beton strijkers, pijpbommen, koper bommen, rotjes of course, en standaard vuurwerk.
|
||||
|
Niks, geld verspilling :\') .
|
||||
|
Wat voor een vuurwerk? Kan je wel Nederlands jongetje?
|
||||
Quote: Gkhn omg dat plaatje :\') rofl xD Maar, ik koop alleen maar van dat hoe noemen ze dat ? grondvuurwerk ofzo :\') Maar voor niet veel geld, je legt het aan enja, daar gaat je geld :\') Btw we zijn.. 14 november ? & nieuwjaar is 31dec/1januari ?:\') [Laatst bewerkt door Michael op woensdag 14 november 2007, om 20:44] |
||||
|
Hopelijk blijft dit bij alleen dit topic, en gaat het niet de kant van ML op.
![]() Anyway, ik ga strijkers, nitraten, knalpatronen en lawinepijltjes halen. Heb niet superveel geld te besteden dit jaar sinds ik een scooter heb :\') |
||||
|
ik vier me oud en nieuw meestal in duitsland bij familie gekke shit daaro daar verkopen ze het gewoon in de supermarkt enzo en koop daar van alles meeste is siervuurwerk
|
||||
|
Ik ben afgelopen Zondag naar België geweest om wat te halen, heb nu drie soorten vlinders, twee soorten nitraten, duitse strijkers (weco corsair), pirat special, widowmakers en rookbommen.
|
||||
Quote: Jaapiej Politzei!!~121#!#!! Ze komen erachter hoor, tracen je ip en slaan je in de boeien!@#! |
||||
|
Geen...
Vuurwerk is voor paupers ![]() geef liever dat geld aan mij, want of je het nou de lucht in schiet, of er iets nuttigs mee doet, is toch wel een groot verschil. Ga lekker feesten met vrienden ofzo, naar de stad of iets :\') @bavaria: :\') ![]() [Laatst bewerkt door Spunk op woensdag 14 november 2007, om 22:32] |
||||
|
Ik vind het altijd wel leuk. Ik weet niet wat ik ga halen, niets bijzonders ofzo. Heb niet echt veel geld te besteden en ik vind het standaard vuurwerk ook wel tof.
|
||||
|
-knip-
[Laatst bewerkt door Gerwin op dinsdag 14 juni 2011, om 21:44] |
||||

Trucs met lichaam.
happy new year bitchez
F&V Free Games