Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

Eigen visite kaartjes maker in PHP

Jesse
House<3
Geplaatst op: 01 Apr 2008, 20:00
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ik heb vandaag wat aan m'n GD Libary script skillz gewerkt en heb dit handig visitekaartjes maker tool uitgevonden:

[url]http://www.zyxarix.nl/visite/[/url]

Beveiliging:
- Ik moet nog zorgen zodat je maar 1 kan maken en dat je de verlichte vellen moet invullen. Ga dus niet zitten F5 'en of ik geef je door aan m'n hoster.

Verdere optie's komen dat je een account kan kopen voor zelf backgrounds te kunnen kiezen + kleuren.

Groeten Jesse

[Laatst bewerkt door Jesse op dinsdag 1 april 2008, om 20:07]
Wouter
D O double G
Geplaatst op: 01 Apr 2008, 20:14
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Leuk ofzo
Alleen is de bg nu bagger

Jesse
House<3
Geplaatst op: 01 Apr 2008, 20:16
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

BG moet gwn standaard dom blijven voor de gewone gasten.

Daarom ben ik nu met kwaliteit's BG's bezig.

Jaapje
Geplaatst op: 01 Apr 2008, 20:16
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

'telefonish'

erg leuk enzo, maar dit is alleen maar basis php+mysql+gdlib. en alsof iemand dit gaat gebruiken.

Jesse
House<3
Geplaatst op: 01 Apr 2008, 20:18
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ik bedoel: het is om mijn skills te trainen. Is toch soms handig

Beter zelfs als het toch maar zo freaky basis is maak het dan eens achter.

Jesse
House<3
Geplaatst op: 01 Apr 2008, 20:19
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ik bedoel: het is om mijn skills te trainen. Is toch soms handig

Beter zelfs als het toch maar zo freaky basis is maak het dan eens achter.

Jaapje
Geplaatst op: 01 Apr 2008, 20:37
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Jesse schreef:

Ik bedoel: het is om mijn skills te trainen. Is toch soms handig

Beter zelfs als het toch maar zo freaky basis is maak het dan eens achter.


Tuurlijk, maar zeg alleen dat het niet erg nuttig is voor ons om te weten.

En die laatste zin snap ik niet?

Jesse
House<3
Geplaatst op: 01 Apr 2008, 20:38
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Het is neit dat jullie het moeten gebruiken maar gewoon raten.

En als je het toch zo simpel vind om te maken maak het dan eens achter.

Thaan
Aka "Gerwin"
moderator
Geplaatst op: 01 Apr 2008, 21:03
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Jesse schreef:

Het is neit dat jullie het moeten gebruiken maar gewoon raten.

En als je het toch zo simpel vind om te maken maak het dan eens achter.


Maak het dan eens achter? Bedoel je misschien maak het dan eens na?

Simpel script, waarom overigens betalen voor zoiets? Denk niet dat je een gat in de markt hebt gevonden.
Als je nou eens gewoon mod_rewrite gaat gebruiken en gewoon een .png oid voor elke maakt, ipv zoeen lelijke .php?= wordt het al een stuk beter.

Jesse
House<3
Geplaatst op: 02 Apr 2008, 08:47
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Rate die shit gewoon

Wouter
D O double G
Geplaatst op: 02 Apr 2008, 08:52
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Jesse schreef:

Rate die shit gewoon

2/10

Jesse
House<3
Geplaatst op: 02 Apr 2008, 09:02
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Wout schreef:

[...]
2/10

Onderbouwende commentaar ? Geef ze en het is mijn 1ste GD Libary script dus vind ik eigenlijk wel goed geslaagd zoals andere normale mensen van het script denken maargoed jij bent abnormaal

[Laatst bewerkt door Jesse op woensdag 2 april 2008, om 09:03]
Jesse
House<3
Geplaatst op: 02 Apr 2008, 09:05
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Jesse schreef:

[...]

Onderbouwende commentaar ? Geef ze en het is mijn 1ste GD Libary script dus vind ik eigenlijk wel goed geslaagd zoals andere normale mensen van het script denken maargoed jij bent abnormaal

Thaan schreef:

[...]
Maak het dan eens achter? Bedoel je misschien maak het dan eens na?

Simpel script, waarom overigens betalen voor zoiets? Denk niet dat je een gat in de markt hebt gevonden.
Als je nou eens gewoon mod_rewrite gaat gebruiken en gewoon een .png oid voor elke maakt, ipv zoeen lelijke .php?= wordt het al een stuk beter.

WTF Kunnen jullie allemaal niet redeneren ? Het is en zal een GD SCRIPT BLIJVEN. Geen xtra php dingen als ik dat niet wil.

Ik zeg ook niet dat ik een gat in de markt heb gevonden ofzo

Fout in het forumsysteem van saven. Ik duw edit vul aan en hij maakt er nieuwe post van goed systeem

[Laatst bewerkt door Jesse op woensdag 2 april 2008, om 09:08]
Thaan
Aka "Gerwin"
moderator
Geplaatst op: 02 Apr 2008, 10:12
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Jesse schreef:

[...]

[...]

WTF Kunnen jullie allemaal niet redeneren ? Het is en zal een GD SCRIPT BLIJVEN. Geen xtra php dingen als ik dat niet wil.

Ik zeg ook niet dat ik een gat in de markt heb gevonden ofzo

Fout in het forumsysteem van saven. Ik duw edit vul aan en hij maakt er nieuwe post van goed systeem


Ik kan niet redeneren? Moet jij eens opletten.

A.
Ik redeneer perfect, aangezien ik een sterke onderbouwing geef voor het feit dat ik het een simpel script vind (namelijk dat het al een stuk beter wordt door mod_rewrite te geven).

B.
Ik vraag me af waarom je denkt dat iemand zal betalen voor zoiets, aangezien het dus zo simpel te maken is (zie bovenstaande, dat heet een onderbouwende argumentatie, ooit van gehoord?). Hierop concludeer ik dat je geen gat in de markt hebt gevonden.

C.
Je taalgebruik is bagger, tot 3 maal toe gebruik je de uitdrukking 'maak het dan eens achter'. Ik corrigeer je taalgebruik in mijn voorgaande post, omdat dit op geen enkele manier normaal Nederlands is.

D.
Je vraagt letterlijk nergens in je startpost om een rate/onderbouwing wat wij van je script vinden, dus ga ABSOLUUT niet huilen als je die niet krijgt, dan moet je er maar om vragen.

E.
Gebaseerd op het voorgaande is mijn onderbouwing in de vorige en deze huidige post extra-gratis en ongevraagd, kijk is wat luxe!

F.
Een GD script gebaseerd op PHP, want daar is de GD lib voor. Aangezien je nergens in je TS vraagt om een rate (zie voorgaande punten) geef ik je de tip om het te verbeteren, ga dan niet huilen.

G.
Probeer nooit meer te zeggen dat ik niet kan redeneren, want ik redeneer je eruit.

Anders nog iets?

Xzelicon
Tjah...
Geplaatst op: 02 Apr 2008, 12:34
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Thaan schreef:

[...]
Ik kan niet redeneren? Moet jij eens opletten.

*Redenering van Thaan*

Anders nog iets?


2 kaas graag.
Maar iig: ik vindt dat groen niet echt staan en de 2 kleuren tekst (groen en zwart) vind ik niet geweldig.

Santi
Geplaatst op: 02 Apr 2008, 13:05
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

/f5'ed

ik agree met thaan

Gio
Geplaatst op: 02 Apr 2008, 16:08
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

/f5

Frenk
Non-Octo
Geplaatst op: 02 Apr 2008, 16:43
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Thaan schreef:

[...]
Ik kan niet redeneren? Moet jij eens opletten.

A.
Ik redeneer perfect, aangezien ik een sterke onderbouwing geef voor het feit dat ik het een simpel script vind (namelijk dat het al een stuk beter wordt door mod_rewrite te geven).

B.
Ik vraag me af waarom je denkt dat iemand zal betalen voor zoiets, aangezien het dus zo simpel te maken is (zie bovenstaande, dat heet een onderbouwende argumentatie, ooit van gehoord?). Hierop concludeer ik dat je geen gat in de markt hebt gevonden.

C.
Je taalgebruik is bagger, tot 3 maal toe gebruik je de uitdrukking 'maak het dan eens achter'. Ik corrigeer je taalgebruik in mijn voorgaande post, omdat dit op geen enkele manier normaal Nederlands is.

D.
Je vraagt letterlijk nergens in je startpost om een rate/onderbouwing wat wij van je script vinden, dus ga ABSOLUUT niet huilen als je die niet krijgt, dan moet je er maar om vragen.

E.
Gebaseerd op het voorgaande is mijn onderbouwing in de vorige en deze huidige post extra-gratis en ongevraagd, kijk is wat luxe!

F.
Een GD script gebaseerd op PHP, want daar is de GD lib voor. Aangezien je nergens in je TS vraagt om een rate (zie voorgaande punten) geef ik je de tip om het te verbeteren, ga dan niet huilen.

G.
Probeer nooit meer te zeggen dat ik niet kan redeneren, want ik redeneer je eruit.

Anders nog iets?


r.a.a.k.

Died
Geplaatst op: 02 Apr 2008, 17:01
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Jammer dat Thaan me voor was
Ik wou ook even een pwnende reactie schrijven.

Jaapje
Geplaatst op: 02 Apr 2008, 17:29
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Jesse schreef:

WTF Kunnen jullie allemaal niet redeneren ?

Hij redeneert keurig hoor. En hij geeft je zelfs tips voor verbeteringen van het script. Jij vraagt om ons het script te beoordelen, wij doen dat, en omdat onze beoordelingen niet zo positief zijn ga je opeens zeggen dat wij niet kunnen beredeneren? Dat jij onze reactie's niet leuk vind wil nog niet meteen zeggen dat wij niet kunnen beredeneren.

Maargoed, even over het feit dat ik volgens jou dat 'uber script' niet kon maken na moest maken. Daar heb ik dus geen zin in. Ik zoek meer naar iets met een uitdaging ofzo. Jou script is gewoon een simpel scriptje met een paar mysql query's erin, en vervolgens wordt mbv gd de gegevens uit de database weergeven in een superlelijk plaatje.

En ik kan je visitekaartjescript niet beoordelen als ik de source niet eens gezien heb. Het enige wat ik nu dus kan zeggen is: Het ziet er niet mooi uit, het heeft wat weinig optie's, blaat.php?img=x kan worden veranderd in .png, en ga zo maar door.

Als jij een negatief script hebt kunnen wij dus geen positieve reactie's geven.

danku.

sandr
aka Chuck Norris
Geplaatst op: 02 Apr 2008, 17:48
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Thaan schreef:

blaat

thaan strikes again

ot: wel geinig gemaakt, maar je hebt er niet zoveel aan

Sharp
:')
moderator
Geplaatst op: 02 Apr 2008, 18:03
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

"Imagine Works" . Je hebt je zeker laten inspireren door Imagine Pictures? . Verder denk ik niet dat mensen dit gaan gebruiken ofzo .

Wouter
D O double G
Geplaatst op: 03 Apr 2008, 08:06
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Sharp schreef:

"Imagine Works" . Je hebt je zeker laten inspireren door Imagine Pictures? . Verder denk ik niet dat mensen dit gaan gebruiken ofzo .

true, als ik (ooit) een visitekaartje wil.. ga ik wel naar een design bedrijf oid.
en niet me visitekaartje laten maken door één of andere random shit, dat nog is lelijk is ook.

[Laatst bewerkt door Wout op donderdag 3 april 2008, om 08:07]
Jesse
House<3
Geplaatst op: 03 Apr 2008, 09:41
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ontopic blijven en ooeeee als jullie denken mij hier me te kraken ik ben niet zo'n domme nederlander die direct kapot is van hem uit te schelden lol en thaan je sig moet er ook nog bij

H. Je bent kut

Xaliom
# Oi Oi Oooooi ::
Geplaatst op: 03 Apr 2008, 09:53
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Vind er niks aan. Opzich wel leuk en sjiek enzo dat ge da gemaakt hebt. maar ik zou het nooit gebruiken. Als ik een visite kaartje moet maken maak ik het wel ergens anders , waar ik meer opties heb (lettertype, kleur, bg , ...)

📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren


Login