Gepost op donderdag 4 september 2008, om 17:25
|
Hoi iedereen,
ben nog een beetje nieuw hier maar ik had een vraagje over de GUI bij VB.NET. Ik heb namelijk Saven zijn flooder gedownload en daar heb ik niet die standaard knoppen van Windows, dus is mijn vraag eigelijk, hoe maak je zoiets? Is daar een program voor of... Dit zou mij echt heel erg helpen vermits ik wel goed VB.NET kan maar ik de GUI van Windows echt beu ben! Mvg, Disturbed |
||||
|
Botje
Adverteerder |
|
|||
Gepost op donderdag 4 september 2008, om 17:30
|
Je kunt toch gewoon een plaatje erin zetten en dan een onclick function aanmaken?
|
||||
Gepost op donderdag 4 september 2008, om 17:33
|
Ja maar dat werkt niet zo goed vind ik
![]() Ook is dan niet heel de boven balk weg van die windows standaard GUI, je kan wel alle knopjes verbergen maar dan is er nog een klein balkje over hoor
|
||||
Gepost op donderdag 4 september 2008, om 18:34
|
Zijn plaatjes en die tool is gemaakt in VB6.
![]() (Voor zover ik weet bij oudere versies van die flooder). |
||||
Gepost op donderdag 4 september 2008, om 18:38
|
Ja maar is het ook een plaatje ofwat? :s
Hoe heeft hij zijn chatbox dan gemaakt? Ook met een plaatje ofwat? :d Saven kom eens helpen :d |
||||
Gepost op donderdag 4 september 2008, om 18:57
Quote: Disturbed ik heb het wel met images gedaan
|
||||
Gepost op vrijdag 5 september 2008, om 16:34
|
Hmm ah ok
![]() Ook met de Chat? |
||||
Gepost op vrijdag 5 september 2008, om 21:57
Quote: Sh1ver Ga maar uit van wel, zijn geen extra controls bij en is nog steeds vb6. |
||||
Gepost op donderdag 25 september 2008, om 18:31
|
Nog een vraagje heb wat zitten kloten oké, maar ik krijg die bovenste control balk maar niet weg dus hoe moet ik dat dan doen Saven?
En hoe kan ik zo knopjes maken voor zo te vergroten, minimaliseren en sluiten? Oja, ik gebruik Visual Basic Express Studio 2008. Of is dit alleen maar mogelijk in VB 6 Enviroment? [Laatst bewerkt door Sh1ver op donderdag 25 september 2008, om 20:59] |
||||
Gepost op vrijdag 26 september 2008, om 09:33
Quote: Sh1ver In VB6 zet je de borderstyle van je form op 0 (- None). Verder kun je minimaliseren/maximaliseren (in VB6, niet getest op .NET maar zal wel zoiets zijn) met: en Edit: Oja, sluiten is gewoon: [Laatst bewerkt door Darkmystery op vrijdag 26 september 2008, om 11:06] |
||||
Gepost op vrijdag 26 september 2008, om 14:09
|
Zal eens tesen
![]() Hoe je mini/maximaliseert weet ik wel hoor ![]() En nu is het Me.Close() in plaats van End ![]() Ik bedoelde dat je deze kon over die vorige knoppen zetten ofzo Maar toch bedankt ![]() [Laatst bewerkt door Sh1ver op vrijdag 26 september 2008, om 14:10] |
||||

Beste mensen.
happy new year bitchez
F&V Free Games