Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

@live.nl account gekaapt

Bjorg
onbegrijplijk lekker
Geplaatst op: 15 Oct 2008, 21:13
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Dag Sevun,

Ik heb een tijdje terug mijn @live.nl account geregistreerd.
Maar nu komt ik net thuis, had mijn msn aan laten staan, en zie ik ineens iemand praten op dat account.
Nu wil die persoon mijn account teruggeven, maar dan moet ik graficals.nl aan hem/haar geven.
Dat is behoorlijk kut.
Ik wil dus gewoonmijn account terug.
Ik zou een mail naar hotmail of MS kunnen sturen, maar naar welk adres dan?
En kunnen zij er iets aan doen?

Die persoon heeft me nu ook geblokt, en een vriend van me heeft hem/haar nu toegevoegd aan een gesprek.

Alvast bedankt!

, Bjorg

Saven
admin
Geplaatst op: 15 Oct 2008, 21:32
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

zoek uit wie het is en ga er langs met je homiez of huur mij in

iisys
Hmhm, indeed. whtvr.
moderator
Geplaatst op: 15 Oct 2008, 21:38
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Microsoft mailen zal niet werken, tenzij je op een of andere bijzondere wijze kan aantonen dat dat email adres van jou is.

Heb je die geheime vraag en antwoord nog ingesteld toen je het account geregistreerd had? Anders kan je die eens proberen te beantwoorden en zo het wachtwoord wijzigen.

Of doe het zo: doe alsof die account je niks kan schelen (zou het ook niet heel erg veel moeten doen) en bied een ruil voor. Zorg ervoor dat hij jouw Graficals.nl veel liever wilt hebben dan jij jouw live account.
Zet dan een tekstbestand met wat rotzooi in een rar bestand met een wachtwoord erop. Stuur dat naar hem toe en pas als hij het wachtwoord geeft van je account, geef jij hem het wachtwoord van het rar bestand. En dan komt hij erachter dat er niks in het tekstbestand staat.

Ja, het is een kutoplossing, maar als je het goed speelt kan het werken.

BaXiess
Geplaatst op: 15 Oct 2008, 22:00
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Wachtwoord inderdaad veranderen. En wat kan zown @live.nl account je nou daadwerkelijk schelen? sure jammer dat die naam nu weg is maar zet er iets leuks achter en je hebt bijna hetzelfde.

Frenk
Non-Octo
Geplaatst op: 15 Oct 2008, 22:25
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Heb je nog een back-up van je contacten?
Zo nee, kan je nog op je msn?
Zo ja, maak een back-up.
Maak een nieuw account en importeer je contactpersonen.

Bjorg
onbegrijplijk lekker
Geplaatst op: 15 Oct 2008, 22:29
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Frenk schreef:

Heb je nog een back-up van je contacten?
Zo nee, kan je nog op je msn?
Zo ja, maak een back-up.
Maak een nieuw account en importeer je contactpersonen.

Nee, duh tuurlijk kan ik er niet op
Het probleem is, deze persoon gaat allemaal schelden op dat account tegen andere mensen.
Bovendien staat er per. info op en wat per. foto's.

Riciboy
GewoonBriljant
Geplaatst op: 15 Oct 2008, 22:47
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Saven schreef:

zoek uit wie het is en ga er langs met je homiez of huur mij in

sandr
aka Chuck Norris
Geplaatst op: 15 Oct 2008, 22:55
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

graficals.nl alsin alleen de source of graficals.nl alsin de complete website met domein enzo?

Of opzich wel een beetje drastisch maar mogelijk als je erachter kunt komen wie het is: aanklagen wegens chantage .

Bjorg
onbegrijplijk lekker
Geplaatst op: 16 Oct 2008, 08:53
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

sandr schreef:

graficals.nl alsin alleen de source of graficals.nl alsin de complete website met domein enzo?

Of opzich wel een beetje drastisch maar mogelijk als je erachter kunt komen wie het is: aanklagen wegens chantage .

Dat weet ik eigenlijk niet

Thaan
Aka "Gerwin"
moderator
Geplaatst op: 16 Oct 2008, 09:44
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

iisys schreef:

Microsoft mailen zal niet werken, tenzij je op een of andere bijzondere wijze kan aantonen dat dat email adres van jou is.

Heb je die geheime vraag en antwoord nog ingesteld toen je het account geregistreerd had? Anders kan je die eens proberen te beantwoorden en zo het wachtwoord wijzigen.

Of doe het zo: doe alsof die account je niks kan schelen (zou het ook niet heel erg veel moeten doen) en bied een ruil voor. Zorg ervoor dat hij jouw Graficals.nl veel liever wilt hebben dan jij jouw live account.
Zet dan een tekstbestand met wat rotzooi in een rar bestand met een wachtwoord erop. Stuur dat naar hem toe en pas als hij het wachtwoord geeft van je account, geef jij hem het wachtwoord van het rar bestand. En dan komt hij erachter dat er niks in het tekstbestand staat.

Ja, het is een kutoplossing, maar als je het goed speelt kan het werken.


Dit lijkt me een zeer goede oplossing, als je geen fysiek contact wilt. Persoonlijk zou ik gaan voor Saven's optie, gewoon even traceren met wie je te maken hebt en op een middag even langsgaan, aankloppen, wrs doet pappie of mammie open, dan heb je twee keuzes.
Of de ouders inlichten dat hun zoon je chanteerd, gewoon eerlijk en duidelijk de situatie uitleggen. Als het een beetje normale ouders zijn komt die gozer de komende 5 jaar niet meer achter de computer. Als je ziet dat het aso ouders zijn zeg je gewoon dat je voor hem komt, en dan mep je hem zo enorm lam dat je je account terugkrijgt.

Voordeel van optie 1 is dat indirecte straf van de ouders (mits ouders een beetje normaal zijn) best vervelend voor 'm kan worden. Voordeel van optie 2 is dat je even lekker je agressie kan uiten.

Bjorg
onbegrijplijk lekker
Geplaatst op: 16 Oct 2008, 10:15
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Thaan schreef:

[...]
Dit lijkt me een zeer goede oplossing, als je geen fysiek contact wilt. Persoonlijk zou ik gaan voor Saven's optie, gewoon even traceren met wie je te maken hebt en op een middag even langsgaan, aankloppen, wrs doet pappie of mammie open, dan heb je twee keuzes.
Of de ouders inlichten dat hun zoon je chanteerd, gewoon eerlijk en duidelijk de situatie uitleggen. Als het een beetje normale ouders zijn komt die gozer de komende 5 jaar niet meer achter de computer. Als je ziet dat het aso ouders zijn zeg je gewoon dat je voor hem komt, en dan mep je hem zo enorm lam dat je je account terugkrijgt.

Voordeel van optie 1 is dat indirecte straf van de ouders (mits ouders een beetje normaal zijn) best vervelend voor 'm kan worden. Voordeel van optie 2 is dat je even lekker je agressie kan uiten.

OMFG
Mar, hoe kan ik hem dan tracen?

Guz
Housejunkie
moderator
Geplaatst op: 16 Oct 2008, 10:18
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Geef hem een link met een "zogenaamd" rar bestand met de site maar eigenlijk word zijn ip opgeslagen en je hebt zijn ip.

Thaan's idee moet je uitvoeren.

[Laatst bewerkt door Guz op donderdag 16 oktober 2008, om 10:23]
Bjorg
onbegrijplijk lekker
Geplaatst op: 16 Oct 2008, 10:25
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Guz schreef:

Geef hem een link met een "zogenaamd" rar bestand met de site maar eigenlijk word zijn ip opgeslagen en je hebt zijn ip.

Thaan's idee moet je uitvoeren.

En hoe doe ik dat?
Zoals je ziet is graficals namelijk niet echt geweldig gescript ofzo

Timm
Oppergod
Geplaatst op: 16 Oct 2008, 10:42
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Saven schreef:

zoek uit wie het is en ga er langs met je homiez of huur mij in

Aangezien je me geblockt hebt en ik dus geen pm kan sturen via dit topic:

Ik heb interesse om jou in te huren. Wat is je prijs en hoe ver ga je?

Bart
Hoeren :'(
Geplaatst op: 16 Oct 2008, 11:55
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Timm schreef:

[...]
Aangezien je me geblockt hebt en ik dus geen pm kan sturen via dit topic:

Ik heb interesse om jou in te huren. Wat is je prijs en hoe ver ga je?

!

Johan
Ekte baaz.
Geplaatst op: 16 Oct 2008, 11:57
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Timm schreef:

Aangezien je me geblockt hebt en ik dus geen pm kan sturen via dit topic:

Ik heb interesse om jou in te huren. Wat is je prijs en hoe ver ga je?


Valt de peuterklas je weer lastig?

sandr
aka Chuck Norris
Geplaatst op: 16 Oct 2008, 12:09
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Timm schreef:

[...]
Aangezien je me geblockt hebt en ik dus geen pm kan sturen via dit topic:

Ik heb interesse om jou in te huren. Wat is je prijs en hoe ver ga je?


!!!!!!!!
Bjorg schreef:

[...]

Dat weet ik eigenlijk niet


dan zou ik doen was iisys zei en erbij zeggen dat hij dat password toch wel kan kraken en dat hij daarom eerst jouw msn wachtwoord moet geven.

[Laatst bewerkt door sandr op donderdag 16 oktober 2008, om 12:31]
Frenk
Non-Octo
Geplaatst op: 16 Oct 2008, 13:15
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Johan schreef:

[...]
Valt de peuterklas je weer lastig?


Bjorg
onbegrijplijk lekker
Geplaatst op: 16 Oct 2008, 13:37
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Frenk schreef:

[...]
[Afbeelding]

Nu back on topic plz

[url]http://www.b0g.org/wsnm/uploads/23m5aein3uw00xke6vkb.gif[/url]
Dus

[Laatst bewerkt door Bjorg op donderdag 16 oktober 2008, om 13:46]
sandr
aka Chuck Norris
Geplaatst op: 16 Oct 2008, 13:39
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Frenk schreef:

[...]
[Afbeelding]


RANZIG

Christan
Pwn erd
Geplaatst op: 16 Oct 2008, 13:54
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Frenk, ik denk niet dat je vader hier zo blij mee is dat jij zomaar zijn foto's op het internet gooit.

Frenk
Non-Octo
Geplaatst op: 16 Oct 2008, 13:56
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Christan schreef:

Frenk, ik denk niet dat je vader hier zo blij mee is dat jij zomaar zijn foto's op het internet gooit.

Van hem mocht het hoor..

Bjorg
onbegrijplijk lekker
Geplaatst op: 16 Oct 2008, 14:01
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Frenk schreef:

[...]
Van hem mocht het hoor..

Die foto die ik plaatste ook?

EN NU ONTOPIC

sandr
aka Chuck Norris
Geplaatst op: 16 Oct 2008, 14:56
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Bjorg schreef:

EN NU ONTOPIC

doe dan gewoon wat ik zei en post hier hoe het ging?

Paul
Geplaatst op: 16 Oct 2008, 19:59
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Thaan schreef:

[...]
Dit lijkt me een zeer goede oplossing, als je geen fysiek contact wilt. Persoonlijk zou ik gaan voor Saven's optie, gewoon even traceren met wie je te maken hebt en op een middag even langsgaan, aankloppen, wrs doet pappie of mammie open, dan heb je twee keuzes.
Of de ouders inlichten dat hun zoon je chanteerd, gewoon eerlijk en duidelijk de situatie uitleggen. Als het een beetje normale ouders zijn komt die gozer de komende 5 jaar niet meer achter de computer. Als je ziet dat het aso ouders zijn zeg je gewoon dat je voor hem komt, en dan mep je hem zo enorm lam dat je je account terugkrijgt.

Voordeel van optie 1 is dat indirecte straf van de ouders (mits ouders een beetje normaal zijn) best vervelend voor 'm kan worden. Voordeel van optie 2 is dat je even lekker je agressie kan uiten.


Hem in elkaar timmeren maakt jezelf niet zoveel beter. Vergeet niet dat die gast emotionele problemen heeft als hij werkelijk zo kansloos is om iemand op zo'n manier te chanteren en z'n hele contactpersonenlijst uit te schelden.
Ik zou gewoon hem met een goed doordacht plan(dat van iisys bijvoorbeeld) pakken. Dan wordt hij echt helemaal gek en verraad hij ook misschien nog eens wie hij is.

📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren


Login