Gepost op vrijdag 14 november 2008, om 15:41
|
Vanavond!
Dan gaat de saven chat weer eens online Gezellig chatavondje? Eventueel met skype erbij (mijn skype is: saven.nl). Én een uurtje ofzo radio met een live mix met vette house en eclectic sounds.Is daar animo voor? Of is iedereen weg/domino day kijken ![]() Status: Chatbox = Online LIVE MIXING = Van 20:00 tot ~21:00 LUISTER LIVE: voor windows media player & realplayer voor itunes & winamp handmatige url: http://77.251.164.242:6855/ Mix is opgenomen, was niet echt een perfecte mix maar dat maakt niet uit Komt binnekort wel te download!Updates volgen |
||||
|
Botje
Adverteerder |
|
|||
|
hoe laat?
Zal ik anders gaan mixen ![]()
S p o i l e r :
![]() [Laatst bewerkt door sandr op vrijdag 14 november 2008, om 15:42] |
||||
|
Oh ja fuck gast, ik zei wel dat ik kom, maar ik ga inderdaad dat kansloze Domino kijken.
![]() Beetje laat om nu nog te 'organiseren' eigenlijk ook... |
||||
Quote: Alex Valt wel mee hoor, meeste mensen komen hier s'middags toch wel minstens 1 keer .
|
||||
Quote: sandr Hmm oke. Nou ja, ik ben er denk ik dus niet bij vanaaf..
|
||||
|
Waarom altijd in het weekend dan ben ik er nooit
|
||||
Quote: Stfn tis vrijdag |
||||
Quote: Saven week·ein·de het; o -n, -s, week·end [wiekent] het; o -s, -en periode van vrijdagavond tot maandagmorgen dus vrijdag hoort er ook bij ![]() [Laatst bewerkt door sandr op vrijdag 14 november 2008, om 15:56] |
||||
Quote: sandr Oh weer iets geleerd
|
||||
|
Ik ben er alleen geen skype
|
||||
Quote: Melvin mja skypen + live mixen luisteren is nou niet egt een ideale combo .
|
||||
|
saven..
chatten .. vip status.. ![]() Ik doe mee [Laatst bewerkt door Headshot op vrijdag 14 november 2008, om 16:22] |
||||
|
Ik heb liever weer ons wekelijkse terrorchatje babe
|
||||
Quote: Headshot Waar haal jij vip status vandaan?
|
||||
Quote: sandr Tijdens live mix ga ik niet skypen natuurlijk
|
||||
Quote: sandr Die zou ik van Saven krijgen, ja .
|
||||
Quote: Headshot dan maggie mij dr ook wel 1 geve |
||||
Quote: Headshot jij ?
|
||||
Quote: Badeendje Ja, ik zat hem te helpen met chat enzo en nu wil die hem niet meer geven .
|
||||
|
Chat ok, live mix nty
|
||||
Quote: Saven Domino Day
|
||||
Quote: Headshot source doorverkopen
|
||||
Quote: Headshot noob blaat niet zo of je krijgt een ban status
|
||||
![]() Ik krijg stiekem *****status
|
||||
Quote: Sander gaystatus? |
||||

Beste mensen.
happy new year bitchez
F&V Free Games

Gezellig chatavondje? Eventueel met skype erbij (mijn skype is: saven.nl). Én een uurtje ofzo radio met een live mix met vette house en eclectic sounds.

.

.
?