Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd
Forum indexVuurwerk › strijker?
Pagina: 1 | 2

Gepost op zondag 16 november 2008, om 09:31
Hihaho

Actieve Member
232 posts
hallo, ik heb een pakje met 60 strijkers ( pirates ).
het zijn dus 60 kleine strijkers van 3,5 cm. hij is geel hij heeft een roze aansteek kopje en erstaat k0201 op.
mijn vraag is nu: als ik ze aansteek via het strijk vlakje aan de rand van het doosje hoe lang duurt het dat ze afgaan?
ik wil een beetje meer over weten als ik ze aansteek.

Botje

Adverteerder
Gepost op zondag 16 november 2008, om 10:14
Artofdead
Master Fish

Ultimate
6891 posts
Ligt eraan wat voor strijker je hebt ik heb bijvoorbeeld deze:
> Error: plaatje kon niet worden geladen <
Met de knopjes kan je instellen hoe hard het geluid moet zijn en hoe groot de ontploffing moet zijn.
Omdat het een hele grote ontploffing kan zijn hebben ze een grote lont geleverd (ja heel slim) dus je hoeft neit bang te zijn dat 'ie snel afgaat.

Hardstyle/Metal/Rap/Rock/Dubstep

Gepost op zondag 16 november 2008, om 10:44
Paul
Minispammer
996 posts
Gooi die strijkers maar weg, tenzij je het risico wil lopen een vinger te verliezen.
Strijkers kunnen heel laat of heel vroeg afgaan. Je kan niet aan de strijker aflezen wanneer ie gaat ontploffen. Bovendien is het gewoon erg nutteloos vuurwerk, het bied niet veel meer dan een vlinder of een rotje. Bij strijkers kan je makkelijk een vinger verliezen zonder dat dat je eigen fout is. Steek het iig nooit in je hand af, want dan heb je de meeste kans dat het fout gaat.

[Laatst bewerkt door Paul op zondag 16 november 2008, om 10:47]

Gepost op zondag 16 november 2008, om 11:05
Stfn
1th

Extreme
3468 posts
Quote: Paul

Gooi die strijkers maar weg, tenzij je het risico wil lopen een vinger te verliezen.
Strijkers kunnen heel laat of heel vroeg afgaan. Je kan niet aan de strijker aflezen wanneer ie gaat ontploffen. Bovendien is het gewoon erg nutteloos vuurwerk, het bied niet veel meer dan een vlinder of een rotje. Bij strijkers kan je makkelijk een vinger verliezen zonder dat dat je eigen fout is. Steek het iig nooit in je hand af, want dan heb je de meeste kans dat het fout gaat.

Offtopic:
We weten al wel dat jij geen vuurwerk afsteekt, dat is duidelijk genoeg. Dit draagt niks bij aan het topic.

Strijkers gaan meestal zo`n 5 seconden nadat hij aanstaat af.

hoi hoi

S p o i l e r :
*Onofficiele post

Gepost op zondag 16 november 2008, om 11:11
sandr
aka Chuck Norris

Ultimate
5308 posts
Quote: Paul

Dat zal denk ik ook nog wel meevallen hoor .
Gepost op zondag 16 november 2008, om 11:13
Christan
Pwn erd

Saven Player
742 posts
Quote: Stfn

[...]
Offtopic:
We weten al wel dat jij geen vuurwerk afsteekt, dat is duidelijk genoeg. Dit draagt niks bij aan het topic.

Strijkers gaan meestal zo`n 5 seconden nadat hij aanstaat af.

Gepost op zondag 16 november 2008, om 11:41
Sander
Special Member
1431 posts
Paul maakt het wel erg dramatisch.
Stijkers zijn inderdaad erg onbetrouwbaar het kan jaren goed gaan tot je er een keertje een hebt die fout is, en dan ben je inderdaad je vinger kwijt..

Gepost op zondag 16 november 2008, om 12:04
Saven
Beheerder
6294 posts
Een vriend van mij was tot TWEE KEER () een vinger kwijt geraakt door met strijkers te spelen.. Beide keren ging die meteen af in de hand. Weg wijs + middelvinger

2 x KRK RP8 G2

Gepost op zondag 16 november 2008, om 12:06
Headshot
Minispammer
941 posts
Strijkers gaan inderdaad snel af, maar wel genoeg tijd om weg te zijn.
Gepost op zondag 16 november 2008, om 12:07
Headshot
Minispammer
941 posts
Sorry, dubbelpost.

[Laatst bewerkt door Headshot op zondag 16 november 2008, om 12:13]
Gepost op zondag 16 november 2008, om 13:24
Frenk
Non-Octo

Extreme
3868 posts
Quote: Saven

Een vriend van mij was tot TWEE KEER () een vinger kwijt geraakt door met strijkers te spelen.. Beide keren ging die meteen af in de hand. Weg wijs + middelvinger

!!

Gepost op zondag 16 november 2008, om 15:00
Bartyow
van TwyLight gejat

Saven Player
741 posts
Ik heb ze zelf ook gehad

Ze gaan vrij snel af

en die damp die er af komt stinkt

Gepost op zondag 16 november 2008, om 15:36
Riciboy
GewoonBriljant

Minispammer
988 posts
Artofdead jij bent echt geniaal!

www.KanGebeuren.nl = ONLINE! geweest

TRALALALALALAA

Gepost op zondag 16 november 2008, om 16:05
Guz
Housejunkie

Tijdelijke mod
1886 posts
Jij hebt Pico Pirats, vergelijkbaar met rotjes. Zijn wel leuke dingetjes, kun je wondjes van krijgen maar vingers eraf met de strijkers die jij hebt lijkt me hoogst onwaarschijnlijk.

Probeer er eentje uit zou ik zeggen...

Gepost op zondag 16 november 2008, om 16:35
Bart
Hoeren :'(
HIV Positive
1542 posts
Quote: Guz

Jij hebt Pico Pirats, vergelijkbaar met rotjes. Zijn wel leuke dingetjes, kun je wondjes van krijgen maar vingers eraf met de strijkers die jij hebt lijkt me hoogst onwaarschijnlijk.

Probeer er eentje uit zou ik zeggen...

O, zat er ook nooit een lontje aan ofzo?
Of ben ik nu weer over niks aan het praten

Pagina: 1 | 2

Online bezoekers (Woensdag 8 februari 2012, om 04:29)
Er zijn 10 bezoekers online, waarvan 0 ingelogd.
Members ingelogd:
Versie: v4.2.3       Parsetime: 0.05979 seconden       ( disclaimer | regels | contact )
Offertezeker.nl Online Offertes Vergelijken