|
Botje
Adverteerder |
|
|||
Gepost op zondag 16 november 2008, om 21:29
|
oke ik heb ht uitgetest het gaat rond 5 sec af.
bedankt
|
||||
Gepost op maandag 17 november 2008, om 14:01
Quote: Christan Meestal wel ja ![]() Maar in een strijker zit een soort vertraging als deze vertraging kapot is dan gaat de strijker eigenlijk direct af. |
||||
Gepost op maandag 17 november 2008, om 14:22
|
Jullei zijn egt dom, koop midden in de zomer ofsow, minste controle.
|
||||
Gepost op maandag 17 november 2008, om 14:26
Quote: Timm We hebben het hier geen eens over kopen. |
||||
Gepost op maandag 17 november 2008, om 15:04
Quote: Timm Zomer -> vrijwel niemand koopt vuurwerk -> vrijwel niemand verkoopt vuurwerk -> vrijwel geen vuurwerk in winkel Juist ja. |
||||
Gepost op maandag 17 november 2008, om 15:27
Quote: sandr in belgie toch wel. daar heb je vuurwerk winkels die helemaal vol liggen elk tijd van het jaar
|
||||
Gepost op maandag 17 november 2008, om 15:28
Quote: Rbn Mijn vorige post ging juist over België , in NL mag het gewoon niet in de zomer.
|
||||
Gepost op maandag 17 november 2008, om 16:02
Quote: Stfn Ik steek wel vuurwerk af, dus ik weet niet hoe jij je dat inbeeld? Ik zeg alleen maar dat strijkers(mits ze niet helemaal 'oké' zijn, wat wel eens voorkomt) betrekkelijk gevaarlijk zijn. Ik kan het misschien ergens opzoeken, want er zijn van die statistiekjes waarin de ongelukken met vuurwerk in staan, welk soort vuurwerk de meeste ongelukken veroorzaakt, enz. Ik waarschuw alleen maar, het is toch ontzettend lullig als je je vinger kwijtraakt door zo'n stukje vuurwerk? Iig nooit in je hand afsteken, dat is wel mijn 'advies'. Ja, ik klink nu als een grote lul, maar ik zeg het uit voorzorg. |
||||
Gepost op maandag 17 november 2008, om 16:22
Quote: Paul Duh, niemand wilt natuurlijk een of meerdere vingers minder hebben dan de gemiddelde mens xD |
||||
Gepost op maandag 17 november 2008, om 16:40
Quote: sandr Leuk, toch moet ik je tegen spreken want ze verkopen in frankrijk en nog een aantal landen gewoon ook het hele jaar door vuurwerk. en om erop terug te komen in de zomer hebben ze in belgie gewoon vuurwerk.
|
||||
Gepost op maandag 17 november 2008, om 16:46
Quote: Rbn en er is in nederland ook vuurwerk te verkrijgen in de zomer. Alleen niet in de winkel oops moeste een edit zijn. srry [Laatst bewerkt door Rbn op maandag 17 november 2008, om 16:46] |
||||
Gepost op maandag 17 november 2008, om 16:46
Quote: sandr Juist ja. Volgens mij is er nog veel van de wereld te zien voor je Je kan het ook zo zien: Politie = dom en denkt: Zomer -> vrijwel niemand koopt vuurwerk -> vrijwel niemand verkoopt vuurwerk -> vrijwel geen controles. Juist in de zomer is illegaal vuurwerk in overvloed te koop en komt het met vrachtwagens vol ons landje binnen En daarbij: In sommige landen is vuurwerk het hele jaar door te koop. Vraag je docent(e) frans maar eens over 14 julie ![]() [Laatst bewerkt door Timm op maandag 17 november 2008, om 16:48] |
||||
Gepost op maandag 17 november 2008, om 18:06
Quote: Timm Heel leuk dat je weet dat er iets is in Frankrijk op 14 Juli. Weet je ook dat dat de bestorming van de bastille is? Verder staat 1 strijker die na 5 sec. afgaat, niet garant voor alle andere strijkers in dat pakje. |
||||
Gepost op maandag 17 november 2008, om 20:56
|
Boeit me nix, boeit me alleen dat t de nationale feestdag is met veel vuurwerk ensow (heb het vorig jaar meegemaakt, was super
)
|
||||

Trucs met lichaam.
happy new year bitchez
F&V Free Games

)