Gepost op donderdag 27 november 2008, om 16:35
![]() Ik haat die gast zo hard. Dit is gewoon iemand waarvoor ik hoop dat er een hel bestaat zodat hij eeuwig in het hellevuur kan branden. Wat een klootzak is deze man. Voor degene die hem niet kennen; hij is die dictator in Zimbabwe die de gruwelijkste dingen doet. Flikkert alle blanke boeren uit zijn land en maakt er een puinhoop van. Last king of Scotland gaat ook over deze motherfucker. Waarom ik dit post? Omdat ik laatst weer hoorde hoe krankzinnige deze gast was en ik even een bash-topic tegen deze gast wou openen ( )....Quote: iemand die zoiets met zijn oppositie doet, doet me verdacht veel denken aan Stalin ![]() Quote: Uit de times, die Engelse krant. Het is onvoorstelbaar dat zo'n persoon de macht kan krijgen... [Laatst bewerkt door BorisSoad op donderdag 27 november 2008, om 20:15] |
||||
|
Botje
Adverteerder |
|
|||
Gepost op donderdag 27 november 2008, om 16:45
|
Alsof het mij ook maar een heel erg klein beetje boeit wat er in Zimbabwe gebeurd.
|
||||
Gepost op donderdag 27 november 2008, om 17:12
Quote: Frenk Ben je compleet harteloos? Serieus, maar dit gaat wel heel erg ver. Ben je echt zo egocentrisch? Jezus, wat een opmerking. |
||||
Gepost op donderdag 27 november 2008, om 17:17
|
Die gast is idd wel erg
|
||||
Gepost op donderdag 27 november 2008, om 17:22
|
wtf zit er onder zn neus
|
||||
Gepost op donderdag 27 november 2008, om 17:33
Quote: BorisSoad Als jij dit zo denkt. Het interesseerd mij gewoon niks wat er in Zimbabwe of wat voor gat dan ook speelt. |
||||
Gepost op donderdag 27 november 2008, om 17:34
|
kloon van robertenzo
|
||||
|
-knip-
[Laatst bewerkt door Gerwin op woensdag 15 juni 2011, om 11:56] |
||||
Gepost op donderdag 27 november 2008, om 18:33
Gepost op donderdag 27 november 2008, om 19:49
Quote: Saven De omtrek van een hitler-snor? ![]() En het is inderdaad harteloos, hoor je gewoon niet te doen... |
||||
Gepost op donderdag 27 november 2008, om 20:14
Quote: Saven Ik weet het niet... Dat had hij volgens mij op andere plaatjes ook. Ziet er raar uit....
|
||||
Gepost op donderdag 27 november 2008, om 20:22
Quote: Frenk Zelfde, dat hij nog wat boeren in de fik steekt, kan mij geen bal schelen. |
||||
Gepost op donderdag 27 november 2008, om 20:45
|
Hij stroopt nog net niet zijn mouwen op
|
||||
Gepost op donderdag 27 november 2008, om 21:12
Quote: DounraDev Wie? Ik? Ik ben inderdaad wel pissig op mensen die zeggen; 'kan mij niets schelen als ze nog wat boeren in de fik steken'. Boeit het je ook niets als het je fucking ouders zijn? Doe niet zo bekrompen zeg En dan heb ik het voor de duidelijkheid dus niet tegen jou dounradev, maar tegen Jesse en Frenk. Leef je eens in! Ik word hier echt kwaad over. Maar ik zal jullie verder gezeik besparen en me mening voor me houden. Dat neemt niet weg dat ik niet kan begrijpen hoe jullie zo kunnen denken. Er leven daar wezen waarvan de ouders zijn gedood. En jullie zeggen /care?... Maar ik zal nu echt mijn bek houden...
|
||||
Gepost op donderdag 27 november 2008, om 21:17
Quote: BorisSoad /eens |
||||
Gepost op donderdag 27 november 2008, om 21:23
Quote: Melvin Die man is inderdaad achterlijk bezig... Maar wat ben je vanplan er tegen te doen? Je zou op de Dam met zijn allen kunnen gaan protesteren maar of je daar wat mee bereikt? |
||||
Gepost op donderdag 27 november 2008, om 21:53
Quote: BorisSoad Mooi gezegd dat wel. ![]() "Ik word hier echt kwaad over. Maar ik zal jullie verder gezeik besparen en me mening voor me houden. Dat neemt niet weg dat ik niet kan begrijpen hoe jullie zo kunnen denken. Er leven daar wezen waarvan de ouders zijn gedood. En jullie zeggen /care?... Maar ik zal nu echt mijn bek houden... "Dat mijn lieve kinders, is goed lesje voor paupers als Joepel ed. Btw Joey: Je hebt nu alweer dingen gepost, antwoord ook eens op de mail van Thaan? |
||||
Gepost op donderdag 27 november 2008, om 22:09
|
Offtopic:
waarom moet ik denken aan Robertenzo
|
||||
Gepost op donderdag 27 november 2008, om 22:09
Quote: Frenk Dat dus. En ik ben harteloos ja. [Laatst bewerkt door Darkmystery op donderdag 27 november 2008, om 22:10] |
||||
Gepost op maandag 11 april 2011, om 14:07
|
WAAROM WILLEN JULLIE HIER NIETS AAN DOEN?!!!!!!
|
||||
Gepost op maandag 11 april 2011, om 16:15
|
Neger... Sowieso -1 dus.
Verder geen idee wat er aan de hand is. Heb het verhaal niet gelezen en ga het ook niet doen. We hebben zelf genoeg aan ons hoofd. [Laatst bewerkt door Christan op maandag 11 april 2011, om 16:16] |
||||
Gepost op maandag 11 april 2011, om 17:15
|
3 jaar bump
|
||||
Gepost op maandag 11 april 2011, om 17:34
Quote: Ewout1234 Omg. En ik maar denken dat er NU iets aan de hand is
|
||||
Gepost op maandag 11 april 2011, om 19:43
|
haha christan
:\')
|
||||
Gepost op maandag 11 april 2011, om 22:18
Quote: Christan fail ![]()
|
||||

Beste mensen.
happy new year bitchez
F&V Free Games

)....

En dan heb ik het voor de duidelijkheid dus niet tegen jou dounradev, maar tegen Jesse en Frenk. Leef je eens in! Ik word hier echt kwaad over. Maar ik zal jullie verder gezeik besparen en me mening voor me houden. Dat neemt niet weg dat ik niet kan begrijpen hoe jullie zo kunnen denken. Er leven daar wezen waarvan de ouders zijn gedood. En jullie zeggen /care?... Maar ik zal nu echt mijn bek houden...