Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

Robert Mugabe

BorisSoad
Drugshond
Geplaatst op: 27 Nov 2008, 16:35
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote


Ik haat die gast zo hard. Dit is gewoon iemand waarvoor ik hoop dat er een hel bestaat zodat hij eeuwig in het hellevuur kan branden. Wat een klootzak is deze man. Voor degene die hem niet kennen; hij is die dictator in Zimbabwe die de gruwelijkste dingen doet. Flikkert alle blanke boeren uit zijn land en maakt er een puinhoop van. Last king of Scotland gaat ook over deze motherfucker.

Waarom ik dit post? Omdat ik laatst weer hoorde hoe krankzinnige deze gast was en ik even een bash-topic tegen deze gast wou openen ( )....

More than a dozen key figures from Zimbabwe’s main opposition party the Movement for Democratic Change (MDC) were arrested on Sunday after holding an ‘illegal’ prayer rally (for a rundown of the events go here). MDC leader Morgan Tsvangirai is reported to have been severely beaten and tortured by the police—some reports claim that he’s fighting for his life—and it’s probably a pretty safe bet to assume that most of the people arrested weren’t exactly treated hospitably by Robert Mugabe’s thugs.

iemand die zoiets met zijn oppositie doet, doet me verdacht veel denken aan Stalin

Robert Mugabe's militia burn opponent’s wife alive

Uit de times, die Engelse krant. Het is onvoorstelbaar dat zo'n persoon de macht kan krijgen...

[Laatst bewerkt door BorisSoad op donderdag 27 november 2008, om 20:15]
Frenk
Non-Octo
Geplaatst op: 27 Nov 2008, 16:45
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Alsof het mij ook maar een heel erg klein beetje boeit wat er in Zimbabwe gebeurd.

BorisSoad
Drugshond
Geplaatst op: 27 Nov 2008, 17:12
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Frenk schreef:

Alsof het mij ook maar een heel erg klein beetje boeit wat er in Zimbabwe gebeurd.

Ben je compleet harteloos? Serieus, maar dit gaat wel heel erg ver. Ben je echt zo egocentrisch? Jezus, wat een opmerking.

Melvin
Geplaatst op: 27 Nov 2008, 17:17
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Die gast is idd wel erg

Saven
admin
Geplaatst op: 27 Nov 2008, 17:22
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

wtf zit er onder zn neus

Frenk
Non-Octo
Geplaatst op: 27 Nov 2008, 17:33
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

BorisSoad schreef:

[...]
Ben je compleet harteloos? Serieus, maar dit gaat wel heel erg ver. Ben je echt zo egocentrisch? Jezus, wat een opmerking.

Als jij dit zo denkt. Het interesseerd mij gewoon niks wat er in Zimbabwe of wat voor gat dan ook speelt.

Santi
Geplaatst op: 27 Nov 2008, 17:34
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

kloon van robertenzo

Gerwin
aka "Thaan"
Geplaatst op: 27 Nov 2008, 17:40
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

-knip-

[Laatst bewerkt door Gerwin op woensdag 15 juni 2011, om 11:56]
sandr
aka Chuck Norris
Geplaatst op: 27 Nov 2008, 18:33
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Gerwin schreef:

Wat is Zimbabwe ??


[url]http://nl.wikipedia.org/wiki/Zimbabwe[/url]

Artofdead
Master Fish
Geplaatst op: 27 Nov 2008, 19:49
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Saven schreef:

wtf zit er onder zn neus

De omtrek van een hitler-snor?
En het is inderdaad harteloos, hoor je gewoon niet te doen...

BorisSoad
Drugshond
Geplaatst op: 27 Nov 2008, 20:14
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Saven schreef:

wtf zit er onder zn neus

Ik weet het niet... Dat had hij volgens mij op andere plaatjes ook. Ziet er raar uit....

Jesse
House<3
Geplaatst op: 27 Nov 2008, 20:22
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Frenk schreef:

Alsof het mij ook maar een heel erg klein beetje boeit wat er in Zimbabwe gebeurd.

Zelfde, dat hij nog wat boeren in de fik steekt, kan mij geen bal schelen.

DounraDev
melvin = KLOOTVIOOL
Geplaatst op: 27 Nov 2008, 20:45
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Hij stroopt nog net niet zijn mouwen op

BorisSoad
Drugshond
Geplaatst op: 27 Nov 2008, 21:12
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

DounraDev schreef:

Hij stroopt nog net niet zijn mouwen op

Wie? Ik? Ik ben inderdaad wel pissig op mensen die zeggen; 'kan mij niets schelen als ze nog wat boeren in de fik steken'. Boeit het je ook niets als het je fucking ouders zijn? Doe niet zo bekrompen zeg En dan heb ik het voor de duidelijkheid dus niet tegen jou dounradev, maar tegen Jesse en Frenk. Leef je eens in! Ik word hier echt kwaad over. Maar ik zal jullie verder gezeik besparen en me mening voor me houden. Dat neemt niet weg dat ik niet kan begrijpen hoe jullie zo kunnen denken. Er leven daar wezen waarvan de ouders zijn gedood. En jullie zeggen /care?... Maar ik zal nu echt mijn bek houden...

Melvin
Geplaatst op: 27 Nov 2008, 21:17
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

BorisSoad schreef:

[...]
Wie? Ik? Ik ben inderdaad wel pissig op mensen die zeggen; 'kan mij niets schelen als ze nog wat boeren in de fik steken'. Boeit het je ook niets als het je fucking ouders zijn? Doe niet zo bekrompen zeg En dan heb ik het voor de duidelijkheid dus niet tegen jou dounradev, maar tegen Jesse en Frenk. Leef je eens in! Ik word hier echt kwaad over. Maar ik zal jullie verder gezeik besparen en me mening voor me houden. Dat neemt niet weg dat ik niet kan begrijpen hoe jullie zo kunnen denken. Er leven daar wezen waarvan de ouders zijn gedood. En jullie zeggen /care?... Maar ik zal nu echt mijn bek houden...

/eens

DounraDev
melvin = KLOOTVIOOL
Geplaatst op: 27 Nov 2008, 21:23
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Melvin schreef:

[...]
/eens

Die man is inderdaad achterlijk bezig... Maar wat ben je vanplan er tegen te doen? Je zou op de Dam met zijn allen kunnen gaan protesteren maar of je daar wat mee bereikt?

Frenk
Non-Octo
Geplaatst op: 27 Nov 2008, 21:53
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

BorisSoad schreef:

[...]
Wie? Ik? Ik ben inderdaad wel pissig op mensen die zeggen; 'kan mij niets schelen als ze nog wat boeren in de fik steken'. Boeit het je ook niets als het je fucking ouders zijn? Doe niet zo bekrompen zeg En dan heb ik het voor de duidelijkheid dus niet tegen jou dounradev, maar tegen Jesse en Frenk. Leef je eens in! Ik word hier echt kwaad over. Maar ik zal jullie verder gezeik besparen en me mening voor me houden. Dat neemt niet weg dat ik niet kan begrijpen hoe jullie zo kunnen denken. Er leven daar wezen waarvan de ouders zijn gedood. En jullie zeggen /care?... Maar ik zal nu echt mijn bek houden...

Mooi gezegd dat wel.

"Ik word hier echt kwaad over. Maar ik zal jullie verder gezeik besparen en me mening voor me houden. Dat neemt niet weg dat ik niet kan begrijpen hoe jullie zo kunnen denken. Er leven daar wezen waarvan de ouders zijn gedood. En jullie zeggen /care?... Maar ik zal nu echt mijn bek houden... "

Dat mijn lieve kinders, is goed lesje voor paupers als Joepel ed.
Btw Joey: Je hebt nu alweer dingen gepost, antwoord ook eens op de mail van Thaan?

Artofdead
Master Fish
Geplaatst op: 27 Nov 2008, 22:09
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

[offtopic] waarom moet ik denken aan Robertenzo [/off]

Darkmystery
Indeed.
Geplaatst op: 27 Nov 2008, 22:09
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Frenk schreef:

Alsof het mij ook maar een heel erg klein beetje boeit wat er in Zimbabwe gebeurd.

Dat dus.

En ik ben harteloos ja.

[Laatst bewerkt door Darkmystery op donderdag 27 november 2008, om 22:10]
Basjee
Octo
Geplaatst op: 11 Apr 2011, 14:07
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

WAAROM WILLEN JULLIE HIER NIETS AAN DOEN?!!!!!!

Christan
Pwn erd
Geplaatst op: 11 Apr 2011, 16:15
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Neger... Sowieso -1 dus.

Verder geen idee wat er aan de hand is. Heb het verhaal niet gelezen en ga het ook niet doen. We hebben zelf genoeg aan ons hoofd.

[Laatst bewerkt door Christan op maandag 11 april 2011, om 16:16]
Ewout1234
[color=red]w[/color]
Geplaatst op: 11 Apr 2011, 17:15
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

3 jaar bump

Christan
Pwn erd
Geplaatst op: 11 Apr 2011, 17:34
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ewout1234 schreef:

3 jaar bump

Omg. En ik maar denken dat er NU iets aan de hand is

Basjee
Octo
Geplaatst op: 11 Apr 2011, 19:43
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

haha christan :\')

Stfn
1th
Geplaatst op: 11 Apr 2011, 22:18
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Christan schreef:

[...]
Omg. En ik maar denken dat er NU iets aan de hand is

fail

📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren


Login